Juu luultavasti ovat. Maxxis merkkiset. Halvimmat maxxis merkkiset oman kokoiset kumit.
Maxxis M6011R 140-90 X 16 TL 77H M6011R € 75,00
Maxxis M6011F 120-90 X 18 TL 65H M6011F 1 € 72,50
Subtotal € 147,50
Shipping costs € 25,00
Total € 172,50Lukujen mukaan painoakin kestivät wingin verran helposti. Kokeilumielessä ostin ja en kyllä pahaa sanaa löydä. Uskalsin ostaa kun jenkkifoorumeillakin kehuttiin ihan hyväksi. Myös kaverini osti Kawa Eliminatoriin kokeiluni jälkeen ja hyvin toimii siinäkin, vaikka siinä on ns. katupyörän moottori.
Koska itselläni on tuo viimeisen vuosimallin GL1100 wingi (1983), niin en uskalla suoraan laittaa suoraa linkkiä. Nimittäin tuossa viimeisessä vuosimallissa on 18 ja 16 tuumaset kumit, kun vanhemmissa vuosimalleissa taitaa olla tuumaa isommat.
Liike on gummistrada hollannissa. Kahden kerran kokemuksella renkaat tulee kotiovelle aika liki tasan viikossa ja hinta jää reippaasti alle suomen liikkeiden.
http://www.gummistrada.com/fiMaksu onnistuu paypalilla, mikä on helpoin tapa, mikäli se vaan onnistuu. Ja luultavasti luottokortilla suoraankin voi tilata.
Itse olen ajanut wingillä nyt about 500km itse vaihtamillani kumeilla. Ei painotuksia ja ei minkään sortin pompotusta toimi. Juuri vaihdoin kaverin kawa eliminaattoriin myös etukumin ilman painotuksia ja minkään sortin pompotusta ei siinäkään tunnu. Samoin Honda CX:ään vaihdoin itse ilman painotuksia ja tasaista oli kyyti. Näiden kokemusten jälkeen tuntuu siltä että liikkeet ottaa kyllä hyvän hinnan kumeista painotuksineen. Ehkä katupyörissä se on herkempää, mutta näissä vanhoissa raskaissa matkapyörissä ei kyllä mitään tunnu ilman painotusta.
Tämä tosiaan ei ole mainos ja itse en saa tuolta mitään provisioita

Mutta uskallan kehua, kun kahden kokemuksen perusteella tulee halvaksi ja ajon kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa.
Varmaan Matti hait sitä vastausta, että ostaisinko uudelleen. Vastaus on, että kyllä ostaisin ja luultavasti ostankin. En moitteen sanaa löydä. Ainut mistä en voi sanoa, on se että miten paljon kilometrejä kyseiset kumit kestävät. Omilla ajoilla 3000-5000km vuodessa luultavasti kuitenkin ihan riittävän monta vuotta kestävät.