Paluu Wingien maailmaan. Vain vuoden ehdin olemaan ilman wingiä ja välillä käytiin hakemassa vauhtia Shadow 750cc mallista sekä CX500 mallista. Shadow lähti noin kuukauden ajon jälkeen eteenpäin ja totesin, että kyllä... se ketjujen rasvaaminen oli juuri niin typerää hommaa mitä muistinkin aikaisemmasta 600cc shadowista 6 vuoden takaa. Kyllä kardaani on niin kätevä. Ja olihan se shadow laiska. Mukava muuten ajella, mutta vähän näissä saa olla potkuakin välillä

CX500 oli jo kuudes minun huoltamani ja yhden pidemmän ajon jälkeen muistui miksi niistä olen luopunut. Jostain syystä vasen lonkka alkaa aina kramppaamaan. Ja kesken ajon kovassa vauhdissa se ei tunnu hyvältä. CX keveytensä vuoksi olisi kiva työmatkapyörä ja ilolla sillä olen alkukesän ajanutkin. Mutta itsellä kulkee töihin eväät ja läppärilaukku ja välillä kuntosalikassi jne jne... Reppuselässä en aja. Joten vaihtoehtona jäi paluu maxiskoottereihin, joissa tilaa piisaa. Tai wingi.
Ja sattumalta tulikin sitten nyt äitienpäivä-sunnuntaina myyntiin 1983 vuosimallin wingi. Noita 1983 erikoismalleja minulla on aikaisemminkin ollut. Ihastuin heti ulkonäköön ja koneestakin on pidetty huolta. En miettinyt sekuntiakaan vaan soitin myyjälle ja vartin puhelun jälkeen sovimme kaupat ja wingi oli pihassa kaksi päivää myöhemmin

CX:t saa kumpikin tallista lähteä ja tästä se wingimiehen ura taas lähtee

Tällainen kaunotar on vuosituhannen vaihteessa tuotu Californian rantakaduilta tänne suomeen.
Pitää opetella lukemaan mailimittaria, ettei tule sakkoja.
http://tuumaustauko.blogspot.fi/p/goldwing-gl1100-1983-int-black.htmlMites se menikään? Wingi on maanteiden kingi