Kirjoittaja Aihe: Poliisin uusi salainen ase?  (Luettu 40230 kertaa)

Lokakuu 30, 2014, 08:15:10 ap
Vastaus #45

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kihikihi...

Otappas,Antti,kun sitten kohta saat sen poliisiMIEHEN kirjeen
aiheeseen liittyen...

t. Markku

Lokakuu 30, 2014, 08:46:59 ap
Vastaus #46

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nuo tuommoset Antin suamat kirjeet on paljo mieluisampia kun ne joehin on lisätty joku tilinumero.

Yhtään ylinoppeussakkoo en ou kyllä tietentahtoen uhalla hankkinu, kyllä ne on ollu aena jonkun muun syyn takija suatu. Yli-Iissä oli syynä kun piti keträtä vauhtia Vieremän ylämäkiä varten, kun 1.6 Auris ei oes muuten jaksanu, 1300 kilon asuntokoppi perässä, pittee yllä niissä suurinta sallittuva noppeutta. ::)
-pena-

Lokakuu 30, 2014, 09:00:46 ap
Vastaus #47

Antti Jokinen

• Vieras
Kihikihi...

Otappas,Antti,kun sitten kohta saat sen poliisiMIEHEN kirjeen
aiheeseen liittyen...

t. Markku

Käsittääkseni tämä viehkeä neitokainen kirjoitti minulle poliisimiehen ominaisuudessa. (Mitä se sitten tarkoittaakin)  :P

Lokakuu 30, 2014, 09:18:46 ap
Vastaus #48

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Antti...hyi..kieli piiloon!

t. Markku

Lokakuu 30, 2014, 09:39:03 ap
Vastaus #49

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No ethän sinä vielä ole saanut sakkoa, sieltähän voi tulla vain kohtelias pyyntö ettet enää harrastaisi moista rikollista liikennekäyttäytymistä. Itse sain sellaisen viime vuonna ja se vaikutti enemmän kuin maksumääräykset. :)

TA

Näinhän siinä kävikin, kiirastuliaika on kärsitty ja nöyrästi ottanet pienen  huomautuksen vastaan. Helpottivat vielä tuskaasi laittamalla naispoliisin allekirjoittajaksi ;D

TA
Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Lokakuu 30, 2014, 12:44:08 ip
Vastaus #50

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olisit Pena lyhentänyt virhemaksua vaikka 5 ekua kuussa,niin olisit saanut veronpalautukset kokonaan itsellesi. :P :P

Minen osamaksuloehin ala, pittää vielä ulosmittamieheltä kysyvä josko tuon maksulle saes neovoteltuva korotonta lisäaekoo.

Vuan seoraava salamavalokuva Varkauvven seovulla olikii jo kalliimpi, satasta olivat siitä kuvasta vaella. ::)
Se on Pena korotonta osamaksuva.Viitosen kun lyhentää kuukaudessa,niin eipä voi polliisi ta ulosottimies mittään.

Lokakuu 30, 2014, 14:47:11 ip
Vastaus #51

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Olisit Pena lyhentänyt virhemaksua vaikka 5 ekua kuussa,niin olisit saanut veronpalautukset kokonaan itsellesi. :P :P

Minen osamaksuloehin ala, pittää vielä ulosmittamieheltä kysyvä josko tuon maksulle saes neovoteltuva korotonta lisäaekoo.

Vuan seoraava salamavalokuva Varkauvven seovulla olikii jo kalliimpi, satasta olivat siitä kuvasta vaella. ::)
Se on Pena korotonta osamaksuva.Viitosen kun lyhentää kuukaudessa,niin eipä voi polliisi ta ulosottimies mittään.

Niinhän se oes, mutta periaatteen takia en ala änkyttämällä maksamaan.
Siästän mieluummin viikkorahoestani niin pitkään että voen maksoo rummaottoo koko sakon kerralla. :-\
-pena-

Lokakuu 30, 2014, 17:35:43 ip
Vastaus #52

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Minulla se meni silleen että periaatteestakin maksoin pikkuerissä kun kerta salaa kuvasivat enkä saanu tietää oliko edes poliiseja.
Se kamera-auto tapaus,punainen iso paku.Oiskohan ollu rikesakko,en muista mutta saatto olla juuri tuo 85€ ja vuoden päivät sitä lyhentelin.Piti vain ottaa yhteyttä oikeusrekisterikeskukseen että sopiiko niin ja sieltä tuli kotiin valmiit maksulaput joka kuukaudelle.

Ehkä paremmin opettaa semmonen liikennekurille kun jokakuukausi muistutetaan  :)

Marraskuu 02, 2014, 13:51:28 ip
Vastaus #53

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Oot Antti suurrikollinen, mulle tuli tuo samanlainen huomautus jo 3 km ylityksestä suoralla 5 tiellä  ;D
Ollaankohan tuossa ylinopeuksien valvonnassa jo menty liian pitkälle  :o
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Marraskuu 02, 2014, 14:06:09 ip
Vastaus #54

Stefan Holmström

• Vieras
Huomautuksiin/sakkoihin kirjattu nopeus ei ole mitattu nopeus. Paperissa oleva luku on 3 km/h alle mitatun. Poliisi vähentää mitatusta nopeudesta mahdolliseen mittausvirheeseen perustuen 3km/h, jolloin sakkoon merkitty nopeus on mitattua nopeutta pienempi.

Lainaus
"mulle tuli tuo samanlainen huomautus jo 3 km ylityksestä suoralla 5 tiellä"

Eli ajoit 6 km/t ylinopeutta.

Nykysääntöjen mukaan (ennen oli paikallista/pärstäkerroinvaihtelua) 6-10 kilometrin ylinopeudesta seurauksena on kaikilla nopeusrajoitusalueilla kirjallinen huomautus. Sakko seuraa kaikilla nopeurajoitusalueilla 11 kilometrin ylinopeudesta.

Eli kun minä tällä viikolla sain Kokkolasta elämäni ekat tolppasakot nopeudesta 69 km/t (paperissa) minulle oli siis mitattu 72 km/t.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2014, 14:49:38 ip kirjoittanut Stefan Holmström »

Marraskuu 02, 2014, 14:17:56 ip
Vastaus #55

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Ok, myönnän sitten itsekin olevani suurrikollinen  ;D

Voi, v....u
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Marraskuu 02, 2014, 14:50:05 ip
Vastaus #56

Stefan Holmström

• Vieras
Lainaus
Ok, myönnän sitten itsekin olevani suurrikollinen

Minä olen sitten megarikollinen  ??? Kehtaa edes pihalla kävellä, kun naapurit kattelee ja osoittelee  ;)

Marraskuu 04, 2014, 10:01:34 ap
Vastaus #57

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Katoen äskön ikkunasta (ei kuulu tappoihini mitenkään kytätä, muuten vuan aena kahtelen!) ja äkkäsin että polliisithan ne siellä vaanii ylinoppeutta ajavia. :-X
Miten lähelle asuttuva kotia elävät polliisit suap perustoo passipaekan?

Kysyy nimim. Onko tämä oikein, ja voipiko tästä valittoo jonnekkii!  ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Marraskuu 04, 2014, 10:15:25 ap
Vastaus #58

Stefan Holmström

• Vieras
Lainaus
Miten lähelle asuttuva kotia elävät polliisit suap perustoo passipaekan?

Poliisiauton näkeminen aiheuttaa ahdistusta, sillä kukaan meistä ei ole viaton (emmekä voi täten heittää sitä raamatullista ensimmäistä murikkaa, vaikka välillä mieli tekisi), joten kyllä tämä menee ahdistelun puolelle! Ehkä sitä voi hankkia lähestymiskiellon paikallisesta maistraatista?   :P

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2014, 08:05:57 ap kirjoittanut Stefan Holmström »

Marraskuu 04, 2014, 10:52:38 ap
Vastaus #59

Antti Jokinen

• Vieras
Eihän tuonne uskalla lapsetkaan mennä leikkimään. Poliisisetä voi tulla ja nappaa... :o