Kirjoittaja Aihe: Poliisin uusi salainen ase?  (Luettu 40228 kertaa)

Marraskuu 04, 2014, 11:10:33 ap
Vastaus #60

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Niinkun Antti huomasitkii, kaekki lapsoset ovattii pollisia piilossa. ::)

Vua se ei minuva niinkää huolestuta, se huolestuttaa kun minun piti justiisa tännään lähtee hakemaan pänikällä pensiiniä yhteen tuossa kaeteen takana vuojen seisseeseen Volovoon, ja ajjoo se sitten Etelä-Kuopijoon restaeroejalle. Nyt en uskalla kun vahtiivat. :-X

Sattu muistivirhe, onhan se Volovo seisonukkii siinä jo 2 vuotta. ::)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2014, 11:15:19 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Marraskuu 04, 2014, 11:22:16 ap
Vastaus #61

Stefan Holmström

• Vieras
Muista itsekriminointisuoja! Myötävaikuttamattomuusperiaate! Kannattaa harjoitella sanan lausumista peilin edessä ettei sitten mene kieli solmuun kun tätä oikeuttansa poliisisedille/tädeille selvittää!

– Ei, en varasta pensaa, ja vaikka varastaisinkin, en myönnä sitä, ja vaikka syyllikseksi todetaan, niin en myötävaikuta!

(kuva ei liity Eskeliseen)

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2014, 08:06:26 ap kirjoittanut Stefan Holmström »

Marraskuu 05, 2014, 08:01:57 ap
Vastaus #62

Kari Vähäkainu

• Vieras
Poliisiauton näkeminen aiheuttaa ahdistusta, sillä kukaan meistä ei ole viaton

Minä kyllä uskon että olen allerginen poliiseille. Aina kun näen heidät minua alkaa hikoiluttamaan ja pumppu alkaa takoa kiivaammin. Taatusti on jotain allergisia reaktioita.

Joulukuu 09, 2014, 18:19:03 ip
Vastaus #63

Harri Kauranen

• Vieras
Poliisiauto poliisiauto.Tulin töistä keravalta siinä kolmen jälkeen,siis kerava-hämeenlinna.No siinä jokelantiellä juur ennen jokelaa,seiso valkoinen transit tien sivussa,ilmeisesti pysäkillä.No minä tulen toisen auton perässä,ajanu jo hyvän matkaa,sillä ei välätäny,mutta kyllä mulle välähti.No ei mullakaan varmaankaan kuudenkympin alueella rajusti vauhtia ollu,ehkä karvan verran vaan liikaa.Kai sieltä taas tulee semmonen tarinalappu,niinkun viimeks.Kele kun niistä ei tiedä millasella kalustolla ne liikkuu,saattaavat liikkua vaikka konstaapelin omallakin autolla.Kun ei tarkkanakaan osaa olla,ne voi olla vaikka seisovassa tukkiautossa.

Joulukuu 09, 2014, 18:36:33 ip
Vastaus #64

Risto Saastamoinen

• Vieras
Ei ole erehtymätön tuo valvontakamera, vaikka kuinka välähtelisi. Äskettäin kun piipahimma yhen tunnetun mootoripyörälehen päätoimittajan kalustovajassa, niin jo menomatkalla räiskäsi semmoset salamat, että luulin kortin palavan. Tännään tuli polliisilta vakavahenkinen moittimakirje, mutta vaimorukan nimissä. Sotkivat kauniin savolaisakan tämmöseen turjakkeeseen, vaikka oli kahtoa salamalla terävöitetty kuva heillä! Kylläpä meni luotto heihin!
Mutta sakkoa eivät sentään antaneet, vaikka ylinopeutta oli 11 rosenttia.

Joulukuu 09, 2014, 20:02:30 ip
Vastaus #65

Antti Jokinen

• Vieras
Minä en koskaan aja ylinopeutta.  :angel:

Joulukuu 10, 2014, 18:25:30 ip
Vastaus #66

Harri Kauranen

• Vieras
Äläpä Jokinen valehtele.En kyllä itsekkään sillai niinkun väkisin kaahaile,ajelen vaan sillai kun tuntuu hyvältä.

Joulukuu 10, 2014, 22:11:39 ip
Vastaus #67

Antti Jokinen

• Vieras
Äläpä Jokinen valehtele.En kyllä itsekkään sillai niinkun väkisin kaahaile,ajelen vaan sillai kun tuntuu hyvältä.

Yritän puhua niin totta kuin osaan.  :angel:

Joulukuu 10, 2014, 22:36:47 ip
Vastaus #68

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Antti, Antti, sinuahan varoitettiin juuri, näinkö kauan se auttoi? Minähän tuolloin lohdutin, ettei se välttämättä sakkoa tiedä, jos välähtää. Nyt sinä ilmeisen paatunut hurjastelija taas flirttailet esivallan kanssa.   Ja sinä Pietari Jormalainen....
Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Joulukuu 11, 2014, 09:02:09 ap
Vastaus #69

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt viimeistään kannattaa keventää!

Eilen luki oikein lehdessä,että poliisi aloittaa valvontakamerakampanjan,jolla
tienataan valtion kistuun oikein kunnolla-toleranssit alas..juu..saattana...

Kaipa ne noita paku-kameroitakin pysäköi nyt oikein urakalla-polliisi
tulee...oletko valmis?

t. Markku

Joulukuu 11, 2014, 09:09:57 ap
Vastaus #70

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Nyt viimeistään kannattaa keventää!

Eilen luki oikein lehdessä,että poliisi aloittaa valvontakamerakampanjan,jolla
tienataan valtion kistuun oikein kunnolla-toleranssit alas..juu..saattana...

Kaipa ne noita paku-kameroitakin pysäköi nyt oikein urakalla-polliisi
tulee...oletko valmis?

t. Markku

Hyvä tietää,kiitos inhvormaatiosta !

Täytyypä ajella sitten maltilla.Niinkuin silloin alussa vielä malttoi kun uudet alennetut rajoitukset tuli tuohon minun vakiotielle.Jonne taas huomenna pitää suunnata.Siellä nimittäin olen ensimmäisen kamera-autoni tavannut eikä ollut kovin miellyttävä kohtaaminen.Tuli sokaistus ja hyvä etten ajanut lepikkoon,perhanan kyttääjät saisivat varoittaa vilkkumajakoin etukäteen.

Joulukuu 11, 2014, 09:15:49 ap
Vastaus #71

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Ei ole erehtymätön tuo valvontakamera, vaikka kuinka välähtelisi. Äskettäin kun piipahimma yhen tunnetun mootoripyörälehen päätoimittajan kalustovajassa, niin jo menomatkalla räiskäsi semmoset salamat, että luulin kortin palavan. Tännään tuli polliisilta vakavahenkinen moittimakirje, mutta vaimorukan nimissä. Sotkivat kauniin savolaisakan tämmöseen turjakkeeseen, vaikka oli kahtoa salamalla terävöitetty kuva heillä! Kylläpä meni luotto heihin!

Nyt kun vielä pari kertaa ajat peltipolliisiin varotuksen tahi sakon samalla autolla, niin ottavat vaimoltas kortin pois. Kannattaa oikasta polliisin kanssa tuommonen virhe ihan perhesovun säilyttämiseksi. ::)
Kahden pytyn loukussa.

Joulukuu 11, 2014, 20:09:18 ip
Vastaus #72

Harri Kauranen

• Vieras
Tänään kun töistä tulin,olikin järvempään jälkeen hiace,edellinen auto sai vilkutuksen aikaiseksi.

Joulukuu 18, 2014, 15:23:30 ip
Vastaus #73

Risto Saastamoinen

• Vieras

Nyt kun vielä pari kertaa ajat peltipolliisiin varotuksen tahi sakon samalla autolla, niin ottavat vaimoltas kortin pois. Kannattaa oikasta polliisin kanssa tuommonen virhe ihan perhesovun säilyttämiseksi. ::)

Nyt taisi Ossi olla väärässä, vai... menin oikasemaan tätä asiata sen kauniin polliisirouvan luo, joka näitä juttuja täälä ylä-savossa hoitaa. Häntä nauratti minun katuva ilme ja miltei poskea silitellen kertoi, ettei semmosia peltipolliisin lähettämiä moittimakirjeitä kenenkään kortin päälle kirjata, hehe... eli saan ihan huoletta ramautella rouvani voortilla lievää 11 rosentin ylinoppeutta niinku tähänkin asti. :)

Joulukuu 18, 2014, 16:30:03 ip
Vastaus #74

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Pittää tunnustaa tyhymyytensä. Mää oon ollut siinä luulossa, että varoitus on sakon vertanen toistuvissa liikennerikkomuksissa. Enpä kyllä oo ite varotusta koskaan saanu.

Saattaa olla, että oon sekottanut asian ajokiellon sijasta annettavaan varoitukseen. Siinä tappauksessa on vuosi armoaikaa ja sinä aikana ei kärsi tulla etes varoitusta. Muutoin ottavat kortin parempaan talteen kyselemätä.
Kahden pytyn loukussa.