Sanoivat kyllä nettisivuillaan soihtulaisia Äärioikeistolaisiksi sekä Natseiksi ja poliiseja Natsisioiksi.../art-
No sen minäkin käsitän.Soihtua tai jonkinlaista tulta uusnatsit on aina tykänneet kantaa.Minun pihassa kerran räjäyttivät nuotiossa tyhjän öljytynnyrin kun olin torkahtanut kotaan talvella.Sinne oli jääny öljyä ja sehän paloi koko iso kota senjälkeen maan tasalle.Kyllä sai natsit kyytiä sen jälkeen,mm pesäpallomailaa selkään ja jalkoihin.
Jälkeenpäin mutta hyvin pitkän ajan jälkeen,tehtiin kyllä sovinto.
Pitäskö mun nyt silti lukasta toi Iltiksen linkki vaikkei ole mun suosikkilehtiä nykyään kumpikaan ILTA-

Paitsi sitten tietenkin jos otsikoissa on Nykäsen Masa

muok:
No tulihan se lukastua.Eipä tuossa mitään kovin vaikeasti ymmärrettävää pitäisi olla.Noita anarkiseteja en tunne..
Soihtulaiset sensijaan tutumpia.
612.fi-yhdistys kertoo omilla verkkosivuillaan järjestävänsä ”suomalaisuuden puolesta” etenevän soihtukulkueen Hietaniemen sankarihautausmaalle.
Verkkosivut toivottaa mukaan kaikki omasta ja Suomen tulevaisuudesta huolissaan olevan kansalaiset osoittamaan ”hiljaisesti mieltä Isänmaan puolesta”.Kylläpä itekkin sankarihautain ohi ajelin eilen(sammutetuin moottorein)mutten vienyt soihtuja tälläkertaa koska kävin viimeksi Pyhänmiestenpäivänä..