Lakupelle tai ei niin luulis tosiaan pahhaa tekevän ottaa vanhukselta. En minä ainkaan vois mustaa mammaa tai pappaa tönttiä ja ryöstää.
Kaveripiiristä löytyy useampikin "värivirheellinen" ja niidenkin vuoksi harmittaa tällaiset pölvästit...niinkuin tiedätte ja huomaatte niin tää yleistys sujuu meiltä niin helposti. Minä onnekseni tunnen vain näitä hyviä jätkiä jotka ovat tulleet tänne osaksi yhteiskuntaa ja käyttäytyvät sen mukaan. Jotkut mustat ovat jopa syntynyt suomessa ja sekin on välillä vieraille mahdoton ymmärtää.
Mutta palatakseni aiheeseen:
Minun mielestäni maahanmuuttaja joka tekee rikoksen (törkeän) , pitäis siltä seisomalta karkottaa takaisin kotimaahansa ja sillä pitäis ansaita joku sellane rekisteri ettei pääsemihinkään muuhunkaan maahan..ainakaan eu-n sisällä. Uskoisin että tässä asiassa ei kukaan voi olla eri mieltä. Ei Edes maahanmuuttajat.
Turha niillä on meidän vankiloitakaan täyttää.
Jos nuo tyypit ovat saaneet pysyvän luvan maleksia suomessa, passitettakoon nuo molemmat takaisin kotimaahansa. Ryöstelkööt siellä. En kannata nuitten elättejen ottamista Suomeen. Kyttäävät ihmisiä pankkejen nurkilla, ja kun joku nostaa rahaa, lähtevät perään ja ryöstävät. Kun jäävät kiinni, niitä ei suomeen kaivata.!
Tässä on nyt selvä kiihotus kansanryhmää vastaan, sekä sotii hyvin härskillä tavalla schengen sopimusta ja vapaata liikkuvuutta vastaan. Meillä on edessämme eläkepommi väestön vanhentuessa sekä huutava työvoimapula jonka vuoksi tarvitsemme näitä maahanmuuttajia. Ilman heidän kaltaisia moniosaajia emme tule pärjäämään kansainvälisessä kilpailussa.
Ek:sta esitettyjen laskelmien mukaan tarve on seuraavien parin kymmenen vuoden aikana noin miljoona ihmistä, jotta saadaan vienti vetämään ja maan talous kestävälle perustalle.
Tämäkin kyseinen työryhmä on ilmeisesti tehnyt paikallisen työehtosopimuksen, koska työvuorotkin on joustavia ja palkkaus provisio pohjaista?
Tällaisen perusteen olen kuullut miksi tarvitsemme näitä maahanmuuttajia, ja miksi emme saa eikä meidän pidä ruveta rajoittamaan "työvoiman" vapaata liikkuvuutta.