Ei ole minulla mustaa Bemaria,tappajakoiraa eikä pyssyäkään,taidan olla onneton nössö ja pienipilinen.Voi minua...
Ei menny mulla nyt vielä jakeluun.Eli syyväänkö suolamuikun tappaan tönkkösuolattuna, vai ainako paistetaan, hiillostettaan tai savustettaan?
Itse paria aikas isoa kalakauppaa pitäneenä täällä itä-suomessa, tulin siihentulokseen että nahkiaisetei juurikaan tuossa liemeesä oikein kaupaksi käyneet. Eikä nahkiainen ole tarkoitettulillumaan missään limessä ikuisuuksia. Kyllä ne on syötävä tuoreeltaan just savustettuina/hiillostettuina.Suolaa Pohjois-Karjalaisittain niin että hampaissa ratisee....
Voi perkele. Ajoin aamula tänne töihin, tuosa leviälä rovaniemi-kittilä-muonio-tielä vastaantulija nappas polosta peilin! Mie olin ihan omalla kaistallani, mutta se ei. Vitutus on infernaalinen, Polo sentään oli ihan virheetön ja tarvekki sille kuskinpuolen peilile olis aina sillontällön.
Vitutus on infernaalinen,
Lainaus käyttäjältä: Maria Hakoköngäs - Marraskuu 06, 2012, 13:13:37 ipVoi perkele. Ajoin aamula tänne töihin, tuosa leviälä rovaniemi-kittilä-muonio-tielä vastaantulija nappas polosta peilin! Mie olin ihan omalla kaistallani, mutta se ei. Vitutus on infernaalinen, Polo sentään oli ihan virheetön ja tarvekki sille kuskinpuolen peilile olis aina sillontällön.Eikö Sinulla ole autossa meikkipeiliä sisäpuolella?