Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512801 kertaa)

Marraskuu 06, 2012, 21:22:39 ip
Vastaus #2160

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tännään vietin laatuaikaa ihan vaan kotosalla.
Ja tuhosin puoltoista rullaa hellävaraista vessapaperia nokan tyhjäämisseen, samalla napsien Rouvalle viime perjantaina etänä määrättyjä mömmöjä millon minkin nesteen kera. :-X 

On se niin kätevää kun voipi ite kirjottaa itelleen sairauslommaa. ::)
-pena-

Marraskuu 07, 2012, 00:36:01 ap
Vastaus #2161

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Iskumeisselin kärki porsi öljypumpun kantta avatessa >:( >:(
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Marraskuu 07, 2012, 08:17:02 ap
Vastaus #2162

Antti Jokinen

• Vieras
Tuli tosta pastori Rautiaisen säätäjäsivujen napamopokelkasta mieleen nuoruusvuosien viritelmä.
 Harrastettiin parin kaverin kanssa siimaohjattavia polttomoottorilennokkeja ja talvella tietty piti moottori valjastaa kelkkaan.
 Hyvä hankikanto ja kaverin Webra Winneri tulille ja kelkka peltoon.

Doctor Eskelinen, I presume?

Marraskuu 07, 2012, 08:38:39 ap
Vastaus #2163

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Doctor Eskelinen, I presume?
[/quote]

Aivan, kunhan vaan saan varmennusleimoilla varustetun todistuksen Санкт-Петербургский государственный медицинский университет им. академика И. П. Павлова :sta, voin avata julkisen praktiikan. Toistaiseksi olen kirjoitellut sairauslomia vain sisäpiiriläisille. :P
-pena-

Marraskuu 07, 2012, 09:21:36 ap
Vastaus #2164

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Välineet kannattaa hommata jo valmiiksi etteivät mitään luule.

Tuolta  saa äkkiä paperit, lieneekö leimoja tarpeeksi.

Ja sitten kun tulen hakemaan saikkulia, annat sitä tuon näköisellä välineellä. Ei mitään kolmea päivää, vaan  sen verran että ehtii parantua kunnolla! >:(

Napahulluna on hyvä olla.

Marraskuu 07, 2012, 13:30:56 ip
Vastaus #2165

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Bemarinko meinasit ostaa... vai dobermannin?

Doobermannia ei tee mieli, mutta tuollainen tappajakissa oisi kähiä.

http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/20121106014647620_v6.shtml
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Marraskuu 07, 2012, 13:50:09 ip
Vastaus #2166

pasi heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Helevettiläenen mää olin näkevinnää, että tuolla vitejon koeralla nousee savu päästä  ???
Lämpeni kuitennii jonku verran  ;)
Pasi
Röklä

Marraskuu 07, 2012, 16:12:28 ip
Vastaus #2167

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla oli mersussa pieni halkeama pakosarjassa,eipä ole enää.Tuli hitsattua valurautaa.

Marraskuu 07, 2012, 16:34:37 ip
Vastaus #2168

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Hitsasikko kaasulla vai puikolla, jos puikolla niin kauaa ei kestä.

Marraskuu 07, 2012, 16:51:48 ip
Vastaus #2169

Harri Kauranen

• Vieras
Kyllä se puikolla tuli hitsattua.Siinä on sellanen taika,että pitää naputtaa jännitykset pois tämän tämän ja pari muutakin kikkaa.Kyllä kestää,oonhan sen ite tehny.

Marraskuu 07, 2012, 17:19:30 ip
Vastaus #2170

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kyllähän se kilkuttaminen vähän syä jännityksi muutta lämpösenä uuniin 6T ja sitten vielä hiekkaan jäähtymään, noita Wikströömin pakosarjoja korjaillu ja vain nän on on menty toistakymmentä vuotta. Kaasulle ne vaaleanpunaset puikot melko kalliita mutta onneksi saaHitmäniltä asevelihintaan. Toivotaan onnea ja nyt puhutaan yrityksestä.

Marraskuu 07, 2012, 17:41:31 ip
Vastaus #2171

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Tänään on näköj'nsä ollut valuraudan hitsauspäivä.Minä korjasin JAPin masiinan kannen
jäähdytysripoja,korjattava kohta oli pahassa välissä eikä päässyt hitsaamaan kun vähän
päistä ja toinen pieni palanen vaan toiselta puolen.Saapas näkee pysyvätkö paikallaan,
ensi kesä näyttää sen.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Marraskuu 07, 2012, 21:58:23 ip
Vastaus #2172

seppo nykänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • ENMc
Jo monta vuotta sitten, tuo oma koirasi ja mä sanon Tapa.

Minä en tuo omaani, mutta on jotku urheat tuoneet omansa tuohon pihalle, vaikka olen merkinnyt tosi hyvin että tietävät varoa. Varmaan suomen ainoa kunnan laittama merkkikin varoittaa koirasta.

Lyhkäisesti sanon että tuota merkkiä kannattaa uskoa, vaikka ei satunnaisten kulkijoiden tarvitse pelätä saavansa hammasta.
Siinä mielessä tuo Pyreneitten mastiffi on fiksu, että se ei pureksi heti vaan antaa mahdollisuuden poistua paikalta jos niin ajattelematon on että edes tohtii tulla koiran nostaman rähinän vuoksi, tuo vahti perustuu juuri pitkälti tuohon varotushaukkuun
Pehmeä toiminta tapa oli syy jonka takia noita on ollut eikä sakemanneja, rotvailereita tai doppereita, niillä ei ole huumorintajua vaan antavat heti hammasta. Kaverillakin on noita mastiffeja kolme ja oli yksi ajokoira. Ajokoira meni monttuun toissapäivänä, kun oli uhitellut mastiffille.
Vastuu on aina omistajalla, joten toivottavasti nämä ei yleisty ja kasvattajilla on niskaa valvoa millaisille ihmisille näitä menee, koira vaatii paljon töitä ja sittenkin se tekee aina omat ratkaisut asioiden suhteen, isäntää se ei juurikaan kuuntele kun panee hösseliksi.
Tarkoitus ei ole pullistella ja omat koirani olen huolehtinut, koskaan ei ole ihminen ollut vaarassa ja hammasta on saanut 16 vuoden aikana vain eräs humalainen nainen joka varoituksesta huolimatta työnsi kätensä koiran häkkiin. Siitäkin selvittiin naarmuilla kun oli paksu untuvatakki päällä, meinasi kyllä vielä maksattaa takin minulla vaikka kahteen kertaan kielsin rapsuttamasta ihanaa bernhardia.
Voisin tuosta kirjoittaa vaikka kirjan mihin kommelluksiin ollaan jouduttu kun koira tekee virkaa vahtikoirana ( ihan oikeana sellaisena), useimmiten niille saa nauraa, vaikka on siellä muutama vakavampikin paikka ja pakko on todeta että niistä selvisin kunnialla vain koiran ansiosta.
Laitan vielä kuvan nykyisestä joka haistelee naapurin hengityksen ennen kuin päästää kylään  ;D

Entiset Nuoret Mc

Marraskuu 07, 2012, 22:08:26 ip
Vastaus #2173

pasi heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sairaslomalla ollessa ei tuu oikeen mitään ihmeellistä aikaiseksi. Kaks sakemannia täällä mun kans päivät viettää, eikä mulla tuu etes mieleen noille ketään ihimistä syöttää, päivisin löhöillään, ja viikonloppusisin lämmitellään savusaunaa...

Nii joo tulipahan sevverran touhuttua, että hajin koneistamosta sovite shimmit HD:N takapyörän akselille :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2012, 22:20:44 ip kirjoittanut pasi heikkilä »
Pasi
Röklä

Marraskuu 07, 2012, 22:37:37 ip
Vastaus #2174

seppo nykänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • ENMc
Mitä tuninkia Röklän mies on HD:hen tehnyt kun vaatii sovitteita.
Entiset Nuoret Mc