Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512788 kertaa)

Marraskuu 05, 2012, 20:10:43 ip
Vastaus #2145

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ole minulla mustaa Bemaria,tappajakoiraa eikä pyssyäkään,taidan olla onneton nössö ja pienipilinen.Voi minua...

Sama ongelma, paitsi että olen hyvin varustettu.  8)
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Marraskuu 05, 2012, 20:12:36 ip
Vastaus #2146

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
No eikös se pili kasva niillä peniksenjatkeilla,pitäiskö lähtä huomenna kaupoille?

Marraskuu 05, 2012, 20:15:19 ip
Vastaus #2147

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Bemarinko meinasit ostaa... vai dobermannin?
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Marraskuu 05, 2012, 20:22:18 ip
Vastaus #2148

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Sen,mikäsenyt oli Acht-acht,"RBM",eiköhän sillä jo alkuun pääse,seuraavaksi Paksu-Bertta,pitkällä keinoturkiksella mopeksi verhoiltu kärsäpuoli elefantti ja V-!6 Cadillac -31 jonka maalaan kilikalilla mattamustaksi,joko riittää?

Marraskuu 05, 2012, 22:17:09 ip
Vastaus #2149

seppo nykänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • ENMc
Ei menny mulla nyt vielä jakeluun.
Eli syyväänkö suolamuikun tappaan tönkkösuolattuna, vai ainako paistetaan, hiillostettaan tai savustettaan?

Aina hiillostetaan ja joko syyään tuoreeltaan tahi sitten liotellaan etikkaliemessä ja syyään kevväämmällä  ;)
On net hyviä, mutta kun ei tunne pyytäjiä niin marmoritiskin myyjä ryöstää niin ettei raaski. Ottaa sitten halstrattuja silakkapihväjä, on hyviä ja halapoja.
Entiset Nuoret Mc

Marraskuu 05, 2012, 22:33:07 ip
Vastaus #2150

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Itse paria aikas isoa kalakauppaa pitäneenä täällä itä-suomessa, tulin siihentulokseen että nahkiaiset
ei juurikaan tuossa liemeesä oikein kaupaksi käyneet. Eikä nahkiainen ole tarkoitettu
lillumaan missään limessä ikuisuuksia. Kyllä ne on syötävä tuoreeltaan just savustettuina/hiillostettuina.
Suolaa Pohjois-Karjalaisittain niin että hampaissa ratisee.... ;D
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Marraskuu 06, 2012, 05:05:26 ap
Vastaus #2151

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Itse paria aikas isoa kalakauppaa pitäneenä täällä itä-suomessa, tulin siihentulokseen että nahkiaiset
ei juurikaan tuossa liemeesä oikein kaupaksi käyneet. Eikä nahkiainen ole tarkoitettu
lillumaan missään limessä ikuisuuksia. Kyllä ne on syötävä tuoreeltaan just savustettuina/hiillostettuina.
Suolaa Pohjois-Karjalaisittain niin että hampaissa ratisee.... ;D

Kalahan on siitä kiitollinen elintarvike että sillä on pitkä myyntiaika. :P

Ekana sitä voi myyvä tuoreena muutamia päiviä, sitten sen voi savustaa ja myyvä semmosena ainakii viikon, ja vielä tähteeksi jääneistä voi tehä savukalasallaatin, ja niin taas kalan myyntiaika jatkui.
-pena-

Marraskuu 06, 2012, 05:17:07 ap
Vastaus #2152

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ei ole minulla mustaa Bemaria,tappajakoiraa eikä pyssyäkään,taidan olla onneton nössö ja pienipilinen.Voi minua...

Ei ole mullakaan tuommosia,
mutta egon pönkittämiseksi mulla on kuitenkii olemassa kiinalainen nelitahti moposkuutteri.
Sillä jos ajelen kartsalla nii kavunvarret on ällistelijöitä mustanaan. (jos on sen takia kun en ole suanu sitä ennää neljään vuoteen tulille.) :embarassed:
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2012, 05:25:41 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Marraskuu 06, 2012, 06:30:22 ap
Vastaus #2153

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Muaninganmies voetti Juankoskenmiehen egollaan, minulla ei oo kun 2 tunturia, pösö ja ykköskoppa jetta, joissa on 3 hyvää ajoneuvoa (muka) mutta en osaa kyllä sanoa, että mitkä?
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Marraskuu 06, 2012, 13:13:37 ip
Vastaus #2154

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voi perkele. Ajoin aamula tänne töihin, tuosa leviälä rovaniemi-kittilä-muonio-tielä vastaantulija nappas polosta peilin! Mie olin ihan omalla kaistallani, mutta se ei. Vitutus on infernaalinen, Polo sentään oli ihan virheetön ja tarvekki sille kuskinpuolen peilile olis aina sillontällön.

Marraskuu 06, 2012, 14:20:01 ip
Vastaus #2155

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voi perkele. Ajoin aamula tänne töihin, tuosa leviälä rovaniemi-kittilä-muonio-tielä vastaantulija nappas polosta peilin! Mie olin ihan omalla kaistallani, mutta se ei. Vitutus on infernaalinen, Polo sentään oli ihan virheetön ja tarvekki sille kuskinpuolen peilile olis aina sillontällön.

Eikö Sinulla ole autossa meikkipeiliä sisäpuolella?  ;D
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Marraskuu 06, 2012, 15:01:50 ip
Vastaus #2156

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • MC Debit
Vois Mariaa *tuttaa vielä enempi jos vastaantulija olisi koukannut vaikka 20cm lähempää :o
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Marraskuu 06, 2012, 16:10:03 ip
Vastaus #2157

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vitutus on infernaalinen,

Laitoin viikonloppuna uuniin ja söin pakastepizzan  :o jonka nimi oli INFERNO !! Se oli ladattu pepperoneilla, jalopenoilla ja chilillä . Ensimmmäisen palan jälkeen olisi ollut sama jos pahvinpalaa olisi jauhanut  ??? kaikki tunto oli suusta tiessään.
Pidän maustetusta murkinasta mutta rajansa kaikella ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Marraskuu 06, 2012, 16:22:30 ip
Vastaus #2158

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Eikö Sinulla ole autossa meikkipeiliä sisäpuolella?  ;D
Ei ko se on tuomonen karvalakkimalli vain :D Luksusautoisa on sisäpuolelaki meikkipeili.

Marraskuu 06, 2012, 20:33:36 ip
Vastaus #2159

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tarkenemisen puolesta karvalakkia voi kyllä kammata auton ulkopuolellaki.
Kommentteja uuninpankolta.