Eikö kaasarin korjaajaa löydy Vaasan läheltä, voi olla että puhdistusaine jota käytin on vain kumitiivisteet sulattanut tai tankista roskaa neulaventtiiliin mutta uudet osat on ja maksan palkan ja haen ja vien takaisin+ostan asennuskaljat. Ei nyt niin lämmin tila mutta vieressä talli josta saa paineilmaa ja vähän kait mustakin olis apua. Hätä on oikea koska itse olen invaliidi joka ei pysty olemaan kyykyssä ja jos se säätö peljättää vie pajalle säädettäväksi kuhan lopettaa pensan vuotamisen. Kaasarien huolto ja hanan alle uusi suodatin jonka jouduin rikkomaan ku pensaa ei tullu eli osaavalle ei iso homma ja tuokaluja löytyy yms. Auttakaa nu yksi CX500 kuski tien päälle, matkaa saa olla yli satakilsaa.
Kauppareissulla viereen tuli 6 pyttynen Honda niin pyysin että paa uudestaan käyntiin, ihan vakio niin mitkä soundit mutta hiljaiset. Sanoin että mulla on myös Vkone CX500 niin ukko sanoi että sillä on tallissa sen eka samanlainen ja jakopää paskana ja ajettu yli 150 000Km ja sanoi että sylkee aina olanyli ku tulee ketjuvetonen vastaan ja ja piti kumpaakin herrasmiehen pyörönä mutta moitti 500 mallia et pitää antaa kiekkaa et tulee vääntöä. Sain koeistua ja voi v mikä peli. Oli meillä yhteisymmärrystä et kone puorii edestä katsottuna eikä lahkeet ole ketjuöljyssä, kutsu meidän uuteen kerhoon ja sanoi että saat ttoki koittaa ajaa. Vau, kuinka mä voin nukkua sen jälkeen.