Kirjoittaja Aihe: CX500 miehet  (Luettu 843648 kertaa)

Huhtikuu 24, 2012, 07:44:32 ap
Vastaus #360

Jarno Forssell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sulakkeita löytyi cx500 shopista saksasta.
Tällä sivulla on kuvakin. Onko oikeita http://www.cx500-shop.de/CX-Elektrik/cx-elektrik.html
Tuumaustauko Blogi asiaa CX500, GL1100 Hondista sekä Kawasaki VN750 customista + Suzuki Burgman AN400 skootterista

Huhtikuu 24, 2012, 10:46:56 ap
Vastaus #361

Ben Rydman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • CeXi on parasta!
Ihan oikeita kuvassa näyttää olevan ja Saksasta ylipäätään saa mitä tahansa CX:ään, mutta saa noita sulakkeita tosiaan jopa Hondalta Suomessakin ja hinta taisi olla suunnilleen 80 c/kpl.
Honda CX500 & BMW K75, vanhat prätkät yleensä ja tapahtumat kuvina -aiheinen blogi  http://www.vanhamoto.net/

Huhtikuu 24, 2012, 21:26:27 ip
Vastaus #362

timolahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin Motonetissa Turkkusessa katsomassa noita sulakkeita. Siellä oli ns. diesel-sulakkeita 30A mutta ovat liian pitkiä. Hondan sulakkeen ruuvien väli on noin 26mm ja Motonetin sulakkeissa noin 33mm. Pitää käydä tuolla Raision Bikeworldissa kysymässä. Saksan ja Englannin Ebayssa ei ainakaan nyt ollut tarjolla noita.

Huhtikuu 25, 2012, 09:22:47 ap
Vastaus #363

Ben Rydman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • CeXi on parasta!
Jos on kiire, niin minulla varmaan on jossain ne pari ylimääräistä. Paikkakuntana Hki.
Honda CX500 & BMW K75, vanhat prätkät yleensä ja tapahtumat kuvina -aiheinen blogi  http://www.vanhamoto.net/

Huhtikuu 25, 2012, 11:16:30 ap
Vastaus #364

Jarno Forssell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos kukaan ei tunne pistoa sydämmessään tärvellessään suosilla (yksi reikä) mittariston muovitaustan, niin siihen voi kätevästi asentaa latauksen tilan tai akun tilan näyttävän gammatronix led volttimittarin.

Enemmän kuvia ja tarina täältä
http://tuumaustauko.blogspot.com/2012/04/gammatronix-led-volttimittari-cxaan.html
Tuumaustauko Blogi asiaa CX500, GL1100 Hondista sekä Kawasaki VN750 customista + Suzuki Burgman AN400 skootterista

Huhtikuu 25, 2012, 17:21:53 ip
Vastaus #365

timolahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos Ben tarjouksesta. En ehtinyt vielä käymään Bikeworldissa. Kyllä mulla on viimeinen sulake paikoillaan, mutta varasulaketta ei enää ole.
Jos hankalaksi menee niin palaan asiaan. Itse olen täällä Turun suunnalla, mutta kirje kulkee tarvittaessa.

Huhtikuu 25, 2012, 17:46:23 ip
Vastaus #366

Niklas Lindgren

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos Ben tarjouksesta. En ehtinyt vielä käymään Bikeworldissa. Kyllä mulla on viimeinen sulake paikoillaan, mutta varasulaketta ei enää ole.
Jos hankalaksi menee niin palaan asiaan. Itse olen täällä Turun suunnalla, mutta kirje kulkee tarvittaessa.

BikeWorld löytyy myös Turusta ja Raisiosta.

Huhtikuu 26, 2012, 08:21:55 ap
Vastaus #367

Raimo Kallioinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi,minulla samajuttu avainta kaipaisi ja paljon muutakin.Ostin tois päivänä cx 500-78 projektin.No jos ei tänä kesänä vielä ajoa niin tunnenpana .

Huhtikuu 26, 2012, 08:52:53 ap
Vastaus #368

Heikki Salmén

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Återfallsgubbe
"Jos kukaan ei tunne pistoa sydämmessään tärvellessään suosilla (yksi reikä) mittariston muovitaustan, niin siihen voi kätevästi asentaa latauksen tilan tai akun tilan näyttävän gammatronix led volttimittarin"

No tässä oli ratkaisu ongelmaan, jota en eilen vielä tiennyt minulla olevankaan! Kiitos vinkistä, tilasin heti.

Huhtikuu 26, 2012, 17:23:07 ip
Vastaus #369

timolahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tuohon 30A pääsulake-kysymykseen palatakseni. Kunun Pyörästä Turusta löytyi ko. sulakkeita. Nyt on asia hoidossa ja varasulake taas sille varatulla paikalla :-)
Kiitos kaikille hyvistä neuvoista.

Huhtikuu 26, 2012, 20:11:59 ip
Vastaus #370

Ben Rydman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • CeXi on parasta!
Moi,minulla samajuttu avainta kaipaisi ja paljon muutakin.Ostin tois päivänä cx 500-78 projektin.No jos ei tänä kesänä vielä ajoa niin tunnenpana .

Uusia lukkoja avaimineen on tarjolla monista eri paikoista, kotimaastakin.  :)

Huhtikuu 27, 2012, 18:27:26 ip
Vastaus #371

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Eikö kaasarin korjaajaa löydy Vaasan läheltä, voi olla että puhdistusaine jota käytin on vain kumitiivisteet sulattanut tai tankista roskaa neulaventtiiliin mutta uudet osat on ja maksan palkan ja haen ja vien takaisin+ostan asennuskaljat. Ei nyt niin lämmin tila mutta vieressä talli josta saa paineilmaa ja vähän kait mustakin olis apua. Hätä on oikea koska itse olen invaliidi joka ei pysty olemaan kyykyssä ja jos se säätö peljättää vie pajalle säädettäväksi kuhan lopettaa pensan vuotamisen. Kaasarien huolto ja hanan alle uusi suodatin jonka jouduin rikkomaan ku pensaa ei tullu eli osaavalle ei iso homma ja tuokaluja löytyy yms. Auttakaa nu yksi CX500 kuski tien päälle, matkaa saa olla yli satakilsaa.

Kauppareissulla viereen tuli 6 pyttynen Honda niin pyysin että paa uudestaan käyntiin, ihan vakio niin mitkä soundit mutta hiljaiset. Sanoin että mulla on myös Vkone CX500 niin ukko sanoi että sillä on tallissa sen eka samanlainen ja jakopää paskana ja ajettu yli 150 000Km ja sanoi että sylkee aina olanyli ku tulee ketjuvetonen vastaan ja ja piti kumpaakin herrasmiehen pyörönä mutta moitti 500 mallia et pitää antaa kiekkaa et tulee vääntöä. Sain koeistua ja voi v mikä peli. Oli meillä yhteisymmärrystä et kone puorii edestä katsottuna eikä lahkeet ole ketjuöljyssä, kutsu meidän uuteen kerhoon ja sanoi että saat ttoki koittaa ajaa. Vau, kuinka mä voin nukkua sen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2012, 18:49:18 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Huhtikuu 30, 2012, 14:41:36 ip
Vastaus #372

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mahtavaa eli kyllä asevelihenki vaan toimii, kaasarin korjaaja löytyi ja vajaa pariviikkoa annetaan ilmojen lämmetä niin siskon mies pääsee happipullon kanssa ulos ja saa meille kompurat sun muut pelit käyttöön koska itse olen varovainen toisten vehkeistä ja parasta on että ko mies on entinen CX500:n omistaja ja elämän pahin virhe oli myydä se pois. Nykyään jenkkiautoharrastaja mutta Jumala rankaisee meistä parhaita kun reilu 40v mies yhtäkkiä kippaa ja ei koskaan tupakoinut sai keuhkot täyteen veritulppia ja niitä sulatellaan ja vyöllä nestehappipullo, ei olisi päässyt kotihoitoon mutta vaimo ja tytär sairaanhoitajia niin lääkäri totes että et meillä saa noin hyvää hoitoa. Korjaajan ei tarvi pelätä neuvoja mutta kaksi uteliasta hieman auttaa ja seuraa operaatiota, tulemme varmasti hyvin toimeen ja työ tehdään vanhassa veistoluokassa kun rakennus on vanha kansakoulu. Jos välissä pitää rentoutua tarkan työn ääreltä voimme vaikka nollata ottamalla pienen ampumakisan siinä pihalla.

Mukavampaa lämpösemmässä kelissä ja ensipyhän olen myynyt kolmelle kiinalaiselle tytölle jotka tulee samaan paikkaa hieman ratsastamaan siskon hevosilla, hieman ammutaan ja sitten meille katsomaa Suomalaista kotia jossa mulla tätini takia posliiniesineitä paljon ja sitten Google Eart ohjelmaan kotipaikka ja nimi niin saan kipeenä mennä virtuaalikylään. Viimiset kolme sanoi etteivät ikinä unohda tätä päivää ja kysyivät millä olen mun Dopermannin kiillottanut niin sanoin että ei ole edes pesty puoleen vuoteen vaan se on self cleaner.

Toukokuu 02, 2012, 20:58:11 ip
Vastaus #373

Jasu Haapalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tietääkö kukaan onko takapyörän booreihin tulevalla o-renkaalla vaikutusta renkaan keskittymiseen. Omassani o-rengas oli sämppääntynyt ja tuntuu kuin takarengas ravistaisi jonkin verran.

Toukokuu 02, 2012, 22:14:18 ip
Vastaus #374

Jarno Forssell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuskimpa sillä on käytännön eroa muuhun, kuin molybdeenirasvojen pysymiselle booreissa. Itselläni oli kyseinen o-rengas poikki parista kohtaa. Eli palasina kun ostin oman cx:n. Ajoin silti sen 20km sujuvasti kotiin ilman että ravisti mitenkään. Ja nyt kun on kunnossa, ei tunnu mitään eroa. Tarkistappa onko takapyörän laakerit kunnossa. Ja onko vanteen puolella olevan tähti-kuvioisen osan boorit kunnossa vai liian kuluneet.