Noiden vinkkien avulla on taas helpompaa lähteä itse yrittämään. Sen verran olen oppinut kierteitä kunnioittamaan, että viime kesänä ihmettelin, kun se niin helposti korkkasi. Oli tainnut joku muukin sitä ruuvia ruuvailla. Koneen avaamisen yhteydessä vahvistamisen arvoinen paikka!
Niinpä.Tuo varakansi,niin siinä tietty orkkis pultti paikallaan enkä taida suotta irroitella kun vielä hyvä lie.
Omasta pyörästä ainakin olen sen lukuisia kertoja avannut,joka öljynvaihdon yhteydessä vähintään,ja ehkä turhan lujaa ruuvannut kiinni kun jotenkin sitä ajattelee sokeasti kun kone on käynnissä ja öljyä tulvii

Nyt viisaampia.
Ja katso vielä ettei varmasti se uusi mahdollisesti pitempi pultti ota kiinni sinne pinnapulttiin-varmista vaikka eukäteen jollain puikolla,poranterällä tms joka tiukasti sopii reikään.Itse en tutkinut kun oli vaan kiire tallista ulos.Nyt kun se on pöydällä,huomaan että paljoa tilaa ei voi jäädä.
Ilmeisesti kuitenkiin justiin sopii koska olisihan se muuten kinnannut vastaan.Jätin tosi löysälle eikä vuoda yhtään,niin hyvä se kumitiivari on.
Avasin tuossa kotiin tultua paketinkin.Ihan OK näköinen on uusi stefa vaikkei mistään Honda kaupasta ostettu vaan Traktorimies.fi.kaupasta ja halvalla.On siinä ihan joku merkkikin eikä vaikuta Kiinalaiselta

"Stefa" kutsumanimi puhekielessä juontaa juurensa samannimisestä valmistajasta,jota liekö enää ollut aikoihin..Virallinen nimi siis tuoteluetteloissa (radiaalinen) akselitiiviste.
Huomenna varmastikin verstaalle-satoi tai paistoi.