Kirjoittaja Aihe: Ilmoittelusta  (Luettu 56852 kertaa)

Lokakuu 23, 2016, 21:48:24 ip
Vastaus #75

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Pitäisköhän välillä taas tökätä tikulla kusiaspesään että saisi kiivaampia kommentointeja luettavaksi?

Nojosenyonstana... Ainakin ylläpidolla on nyt liipaisin herkällä, se mun kysely läkkipellin hankintapaikasta on hävinnyt vaikka alussa nimenomaan sanoin että se ei ole ostoilmoitus.

Kaikenmoista messinkiä ja kupariahan saa ohuena mutta vanhojen tietäjien mukaan läkkipelti olisi parasta värkkiä lennokin polttoainetankkeihin. Kunnääs sekä messinki että kupari muokkauslujittuvat ja haurastuvat moottorin tärinässä. Se jäi mainitsematta että tuli kyseltyä jo lennokkifoorumeilta, eikä homma sieltä selvinnyt :(

Tahtomattani siis söhin kusiaispesää taas, sori siitä.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 23, 2016, 22:34:08 ip
Vastaus #76

Jari Halonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 6413
Sen voisi vielä aiheeseen lisätä että koska linja on tiukka ilmoittelun suhteen, niin säännöt saisivat olla selvät ja myös selvästi näkyvillä foorumilla.

Esim vaihtopalstalta poistettiin syksyllä ilmoitus, jossa halusin vaihtaa auton motskariin. Se vain ei selvinnyt että mikä ilmoituksessa oli väärin..? Ilmoitus liittyi kyllä moottoripyöriin, mutta oliko auto väärin ::). Onko hyväksyttävä ilmoitus vain motskarin vaihto toiseen? On siellä silti taidettu muutakin ilmoitella?

Noh, auto myyty ja mp ostettu tilalle joten eipä hätää :). Mutta niitä sääntöjä näkyviin, niin on ainakin joku väärinkäsitys vähempänä.
Moto Morini 350 X2 Kanguro 1985
Honda XL 650V Transalp 2000

Lokakuu 24, 2016, 00:05:55 ap
Vastaus #77

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tiukka on näköjään linja.

Ajattelin gps-laitteista kysellä vinkkiä, mutta nyt mietityttää mahtaako kysymys pysyä.

Entisajan valokuvausta -ketjun kautta olen saanut pariin otteeseen tarjouksia kuvausvehkeistä ja kaupat on syntyneet. On tullut aikas selvästi osoitettua kiinnostus vanhoihin kuvausvehkeisiin. Olen itsekin myynyt objektiivin eräälle jäsenelle valokuvaukseen liittyvien keskustelujen vuoksi.

Joskus oli vanhoista hifeistä juttua. Kirjoitin eräästä vahvistimesta ja mainitsin että ei ole tullut sillä nyt kuunneltua. Yksityisviestiä tuli ja vaihdettiin päikseen grammariin.

Kun porukka harrastaa monenlaista ja jutuistaan turisee niin kauppoja syntyy melkein vahingossa. Jo pelkkä neuvon kysyminen voi siihen johtaa. Palstalla on paljon asiantuntemusta, ikävä jos keskustelu rajoittuu tällaisesta syystä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 24, 2016, 05:31:28 ap
Vastaus #78

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pitäisköhän välillä taas tökätä tikulla kusiaspesään että saisi kiivaampia kommentointeja luettavaksi?

Nojosenyonstana... Ainakin ylläpidolla on nyt liipaisin herkällä, se mun kysely läkkipellin hankintapaikasta on hävinnyt vaikka alussa nimenomaan sanoin että se ei ole ostoilmoitus.

Kaikenmoista messinkiä ja kupariahan saa ohuena mutta vanhojen tietäjien mukaan läkkipelti olisi parasta värkkiä lennokin polttoainetankkeihin. Kunnääs sekä messinki että kupari muokkauslujittuvat ja haurastuvat moottorin tärinässä. Se jäi mainitsematta että tuli kyseltyä jo lennokkifoorumeilta, eikä homma sieltä selvinnyt :(

Tahtomattani siis söhin kusiaispesää taas, sori siitä.

Vaan jos osuu kirpparilta vanha peltinen kaffepurkki käteen-ne on tinapläkkipeltiä.
Tee semmoisesta-omia kaffepurkkejani en sulle myy...tana...

t. Markku

Lokakuu 25, 2016, 07:41:04 ap
Vastaus #79

rauno yrjölä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Työtön yrittäjä / Eläkeläinen
Jaahas, se aika taas vuodesta kun ylläpito on paskamainen ja poistelee ilmoituksia.
Edelleenkin, tällä yleistä keskustelua palstalla voi jutella maan ja taivaan välistä, mutta tästä EI takuulla kehity minun admin-aikana auton osien osto/haku-palstaa. Hakekaa niitä osia muualta, paikkoja takuulla löytyy.

Admin / Timo Eronen
                             Jaahas, etsi eroavaisuudet .Katso VAIHDETAAN palsta

Lokakuu 25, 2016, 09:00:42 ap
Vastaus #80

rauno yrjölä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jaahas, se aika taas vuodesta kun ylläpito on paskamainen ja poistelee ilmoituksia.
Edelleenkin, tällä yleistä keskustelua palstalla voi jutella maan ja taivaan välistä, mutta tästä EI takuulla kehity minun admin-aikana auton osien osto/haku-palstaa. Hakekaa niitä osia muualta, paikkoja takuulla löytyy.

Admin / Timo Eronen
                             Jaahas, etsi eroavaisuudet .Katso VAIHDETAAN palsta
         HYVÄ Kun löysitte että eroavaisuutta,  Ei löytynytkään .Toisin oli 2 viikkoa aiemmin kun poistit minun vaihtoilmon , mutta jätit toisen jäsenen alkohooliin vaihdon esille . Jostain syystä  huomaatte ja tulkitsette samansisältöisiä  ilmoja erilalla. Nyt kun viinat on poistettu niin puukot poistat vielä,ja eiköhän tämä ole maalissa. Terveisin rauno

Lokakuu 25, 2016, 09:02:45 ap
Vastaus #81

rauno yrjölä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Puukkoja täälä saa kyllä myyrä  ;) ei vissiin niin pahaa kuin museo mesen vanteiden kyselyä ;D http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=106716.0
   tämä

Lokakuu 25, 2016, 09:08:47 ap
Vastaus #82

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Onhan niitä mode ehdokkaita jo näemmä ilmoittautunutkin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Lokakuu 25, 2016, 09:39:02 ap
Vastaus #83

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Vaan jos osuu kirpparilta vanha peltinen kaffepurkki käteen-ne on tinapläkkipeltiä.
Tee semmoisesta-omia kaffepurkkejani en sulle myy...tana...

Kiitokset vinkistä, asia alkaa olemaan kunnossa ;D Emminä olisi sinun vanhoja hienoja kaffipurkkeja raaskinutkaan palastella, vaikka olisihan se hienoa kun tankin kyljessä lukisi Paulig :)

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 27, 2016, 16:48:11 ip
Vastaus #84

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Puukkoja täälä saa kyllä myyrä  ;) ei vissiin niin pahaa kuin museo mesen vanteiden kyselyä ;D http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=106716.0

Luetun ymmärtäminen on vaikee laji. Kerroin mitä puuhaan joulun alla. En myynyt mitään. Täällä on joku muukin kertonut tekemisistään ja harrastuksistaan. Mutta jutun poistin. Pikkusieluista touhua tarttua juttuun jonka kuvittelee myynti ilmoksi, vaikkei siinä mitään myytykkään.
Se että nyt juuri on tartuttu ylläpidon linjauksiin, tekee tottakai herkkänenäsille vaikeeksi suhtautua tuollaisiin juttuihin mitä se oli että pajan nurkassa teen puukkoja. Mutta ihan selkeellä suomenkielellä, ei ole myynti-ilmoitus jos kerron että tekemiäni puukkoja näkee osoitteessa facebook.com/pajapeikko sieltä vaan näkee mitä on tullut tehtyä. Ei ole myynti-ilmo, ne puukot on jo menneet...

Ymmärränhän minä että joillakuilla on palkokasvin kappaleita mennyt nenukkiin kun ylläpito pitää vanhasta linjauksestaan kiinni. Sillon kaivetaan isolla suurennuslasilla juttuja esiin siten kun ne halutaan myynti-ilmoiksi tulkita. Vaikkei ne sitä olisikaan.

Kun sen juttuni poistin, eikä se ole enään nähtävissä, niin kerrottakoon että ihan vaan maan ja taivaan väliltä kerroin että pajan nurkassa paukuttelen rautaa. Kuuman raudan paukuttelu on siitä kivaa että näkee kun viisaampi antaa periksi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2016, 16:59:20 ip kirjoittanut Kari Rautiainen »

Lokakuu 27, 2016, 17:11:45 ip
Vastaus #85

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Luetun ymmärtäminen on vaikee laji. Kerroin mitä puuhaan joulun alla. En myynyt mitään. Täällä on joku muukin kertonut tekemisistään ja harrastuksistaan. Mutta jutun poistin. Pikkusieluista touhua tarttua juttuun jonka kuvittelee myynti ilmoksi, vaikkei siinä mitään myytykkään.
Se että nyt juuri on tartuttu ylläpidon linjauksiin, tekee tottakai herkkänenäsille vaikeeksi suhtautua tuollaisiin juttuihin mitä se oli että pajan nurkassa teen puukkoja. Mutta ihan selkeellä suomenkielellä, ei ole myynti-ilmoitus jos kerron että tekemiäni puukkoja näkee osoitteessa facebook.com/pajapeikko sieltä vaan näkee mitä on tullut tehtyä. Ei ole myynti-ilmo, ne puukot on jo menneet...

Ymmärränhän minä että joillakuilla on palkokasvin kappaleita mennyt nenukkiin kun ylläpito pitää vanhasta linjauksestaan kiinni. Sillon kaivetaan isolla suurennuslasilla juttuja esiin siten kun ne halutaan myynti-ilmoiksi tulkita. Vaikkei ne sitä olisikaan.

Kun sen juttuni poistin, eikä se ole enään nähtävissä, niin kerrottakoon että ihan vaan maan ja taivaan väliltä kerroin että pajan nurkassa paukuttelen rautaa. Kuuman raudan paukuttelu on siitä kivaa että näkee kun viisaampi antaa periksi.

Sen verran nyt nenääni herkistän, suurennuslasiin tartun ja sieluani kitistän, että minun on vaikea ymmärtää että millä luetun ymmärtämisellä tuossa ketjussa ei ollut kyse puukkojen myymisestä, tai tarkemmin sanottuna puukkojen ostettavaksi tarjoamisesta.

Ei sillä, että itse asia minusta väärin olisi.

Lokakuu 27, 2016, 17:28:03 ip
Vastaus #86

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***

Sen verran nyt nenääni herkistän, suurennuslasiin tartun ja sieluani kitistän, että minun on vaikea ymmärtää että millä luetun ymmärtämisellä tuossa ketjussa ei ollut kyse puukkojen myymisestä, tai tarkemmin sanottuna puukkojen ostettavaksi tarjoamisesta.

Ei sillä, että itse asia minusta väärin olisi.

Kiitän kohteliaimmin, mutta jouluksi en pysty ottamaan enempää tilauksia vastaan. Katellaan sitten toiste. Jos vaikka juhannukseksi... Tämä luettu on varmaan aika helppo. En tee näitä työkseni, en ansiokseni, teen niitä kun huvittaa ja homman tarkoituksena on tehdä hyvä työ. Ihan sama vaikkei kukaan tilaiskaan, teen silti. Jos tilaat niin lupaan että toimitus on sitten kun vehjes valmistuu, ei ennen sitä. Voipi olla että helmikuussa, jos en sorru ryyppäämään isommin. Jos sorrun niin voipi mennä toukokuulle. Että jos lähikuukausina puukkoa tarttet niin mene k-rautaan, kympillä kolme komeeta muovituppista Iivarin puukkotehtaan intiassa valmistettua puukkoa. Ja hinta/laatu parempi kun mihin yksikään puukkoseppä pystyy suomessa. Mullakin on niitä. En vyölleni laittas, mutta on.

Lokakuu 27, 2016, 18:16:45 ip
Vastaus #87

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
"Kuuman raudan paukuttelu on siitä kivaa että näkee kun viisaampi antaa periksi."

Tuo hauska ja viisas toteamus sopisi vaikka johonkin aforismikorttiin tai vastaavaan. Sopii vielä asiayhteyteenkin kun keskustelun osallistujat miettivät issessee haluaako kukakin olla tuo punahehkuinen rauta vai sitä hakkaava pajavasara, jonka varressa pullistuva otsasuoninen lyöjä. Peace man :)

Kiitos Mika.

Lokakuu 27, 2016, 18:33:38 ip
Vastaus #88

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Mulle on ihan sama mitä täällä kaupataan enkä siihen ota kantaa mutta jos ymmärrän lukemaani niin rivien välistä Karin kirjoituksissa voisi ehkä päätellä että ehkä voisit puukkojasi myydä,onko sitten myynti-ilmoitus sen saa jokainen päättää itse,mua ei haittaa kuten tossa alussa jo sanoinkin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Lokakuu 27, 2016, 18:35:34 ip
Vastaus #89

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo, ei kait tässä nyt tappelemaan hyödytä ruveta. Kielipeli on vaikea peli.

Siltikään ei minusta vaadi huonoa luetun ymmärtämistä tai suurennuslasia saadakseen kuvan, että puukkoja valmistetaan ja niitä on mahdollista ostaa.