Kirjoittaja Aihe: Ilmoittelusta  (Luettu 56768 kertaa)

Lokakuu 21, 2016, 23:19:50 ip
Vastaus #60

rauno yrjölä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Työtön yrittäjä / Eläkeläinen
Suomi24 on paikka jumalanteatterille. Siellä sitä riittää, jos on mielenkiintoa. Sontaa riittää.

Jos taas olis asiaa niin asiat asioina.
                 Moottoripyöräpuukkomyyjän kommentti tässä

Lokakuu 21, 2016, 23:27:29 ip
Vastaus #61

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kyllä toi [ROMPETORI] pitää rauhoittaa 100 % 2-pyöräisiin liittyviin, mutta jos yleisen puolella keskustelu liukuu vaikkapa talvirenkaiden hankintaan, rengasmerkkien arviointiin yms., niin en kamalan pahana pitäs jos joku vaikka saa siinäkohtaa suunsa auki ja tarjota kaverille jeesinkiä.

Aiheena tää kaupankäynti putkahtaa tasavälein esille, kuten "vanhat kirjoittajat" muistavat ja useimmiten siitä syntyy kirvelevääkin keskutelua.

Uskon kuitenkin, että jos yleiselle lipsahtaa liian kaupittelevaa tekstiä, se sieltä tavalla ja toisella pois saadaan.
 Pidetään itse huoli siitä, että keskustelu pysyy keskusteluna, eikä kaupitteluna. Helpommalla päästään.

Ja Timolle vaan zemppiä tän sonnilauman kanssa. Tätä se on aina ollut ja sinunkaltaistasi taistelijaa nämä "sodat" juuri kaipaa.

Samaa mieltä. Kyllähän tämäkin apinalauma tarvitsee oman alfa-uroksensa. Olkoon se valittu Timo. Ja hienoa työtä Timo tekee että viitsii pitää yllä tämmöistä sekalaista laumaa kaikkine kirjoituksineen.

Kyllähän toki sen ymmärrän että jos on joskus tarvetta jostain satunnaisesta vanhan auton osasta, niin ei siinä varmaankaan mahottoman iso vahinko tapahtu, jos sattuu kysäsemään sillein ohi mennen? Toki silloin vanhoihin kaksipyöräisiin liittyvä sivusto taas menettää merkityksensä jos alkaa olemaan enempi kaiken muun tavaran kauppapaikka. Muuten on postikortin ja muumimukin myyntiä joka paikka täys, ja sitä tuskin haluaa kukaan?
 Rajanveto on tehtävä johonkin, ja sen saa päättää ylläpitäjä. Kunnioitetaan ja noudatetaan itse kukin sitä päätöstä.
Aj jaa me ollaan sonni ja apinalauma jotka ovat eri mieltä tästä vapaan keskustelun rajoituksista,,, vähän alkaa olkaa olla tämä entistaikojen PRAVDA mun mielestä ! Hävetkää jos osaatte! Ja kaikki tämä jostain parista kysymysistä jostain vanhoista  autonosista ! No Tuomo pitääkö sydän kurkussa alkaa peloissaan jossain kohtaa kysyä kun kukaan kysynyt pitkään aikaan sori kun kysyn mutt löytyskö vanhaan meseen alumiinivanteita tai peräti sinä sinun Jaggeen ? Sory vielä että kysyin:( Näinkö se näköjään pitääs mennä vmpk-oolla  tästä edes  ? Mun mielestä Matti Kivistö  tossa sen kiteytty aika hyvin http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=110157.30
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2016, 00:05:15 ap kirjoittanut lasse roholm »

Lokakuu 22, 2016, 06:41:21 ap
Vastaus #62

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Kyllä toi [ROMPETORI] pitää rauhoittaa 100 % 2-pyöräisiin liittyviin, mutta jos yleisen puolella keskustelu liukuu vaikkapa talvirenkaiden hankintaan, rengasmerkkien arviointiin yms., niin en kamalan pahana pitäs jos joku vaikka saa siinäkohtaa suunsa auki ja tarjota kaverille jeesinkiä.

Aiheena tää kaupankäynti putkahtaa tasavälein esille, kuten "vanhat kirjoittajat" muistavat ja useimmiten siitä syntyy kirvelevääkin keskutelua.

Uskon kuitenkin, että jos yleiselle lipsahtaa liian kaupittelevaa tekstiä, se sieltä tavalla ja toisella pois saadaan.
 Pidetään itse huoli siitä, että keskustelu pysyy keskusteluna, eikä kaupitteluna. Helpommalla päästään.

Ja Timolle vaan zemppiä tän sonnilauman kanssa. Tätä se on aina ollut ja sinunkaltaistasi taistelijaa nämä "sodat" juuri kaipaa.

Samaa mieltä. Kyllähän tämäkin apinalauma tarvitsee oman alfa-uroksensa. Olkoon se valittu Timo. Ja hienoa työtä Timo tekee että viitsii pitää yllä tämmöistä sekalaista laumaa kaikkine kirjoituksineen.

Kyllähän toki sen ymmärrän että jos on joskus tarvetta jostain satunnaisesta vanhan auton osasta, niin ei siinä varmaankaan mahottoman iso vahinko tapahtu, jos sattuu kysäsemään sillein ohi mennen? Toki silloin vanhoihin kaksipyöräisiin liittyvä sivusto taas menettää merkityksensä jos alkaa olemaan enempi kaiken muun tavaran kauppapaikka. Muuten on postikortin ja muumimukin myyntiä joka paikka täys, ja sitä tuskin haluaa kukaan?
 Rajanveto on tehtävä johonkin, ja sen saa päättää ylläpitäjä. Kunnioitetaan ja noudatetaan itse kukin sitä päätöstä.
Aj jaa me ollaan sonni ja apinalauma jotka ovat eri mieltä tästä vapaan keskustelun rajoituksista,,, vähän alkaa olkaa olla tämä entistaikojen PRAVDA mun mielestä ! Hävetkää jos osaatte! Ja kaikki tämä jostain parista kysymysistä jostain vanhoista  autonosista ! No Tuomo pitääkö sydän kurkussa alkaa peloissaan jossain kohtaa kysyä kun kukaan kysynyt pitkään aikaan sori kun kysyn mutt löytyskö vanhaan meseen alumiinivanteita tai peräti sinä sinun Jaggeen ? Sory vielä että kysyin:( Näinkö se näköjään pitääs mennä vmpk-oolla  tästä edes  ? Mun mielestä Matti Kivistö  tossa sen kiteytty aika hyvin http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=110157.30
En ole peloissani, ja minkäs sille teet jos minä tunnen itsekin kuuluvani apinalaumaan?  :-[
Ps. Jagen osat olen hakenut kaupasta ja daimlerin osia olen kysellyt toiselta harraste foorumilta, tai tilannut netistä. Neuvoja olen kysynyt, eikä niitä ole poistettu. Syystä jota en tiedä. Kysymykset on ilmeisesti vielä täyttänyt neuvostoliiton aikaisen diktaattorimoderaattorinhirmun tarkat kriteerit ja läpäissyt sensuurin.

Tulitko lukeeneeksi oikein ajatuksen kanssa muutaman rivin eteenpäin em. viestistä, että mitä mieltä olin niistä mesen vanteiden kysymisestä?

Laitanpa vielä kertaalleen niin ei tule väärinkäsitystä:
"Kyllähän toki sen ymmärrän että jos on joskus tarvetta jostain satunnaisesta vanhan auton osasta, niin ei siinä varmaankaan mahottoman iso vahinko tapahtu, jos sattuu kysäsemään sillein ohi mennen?"
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2016, 06:44:35 ap kirjoittanut tuomo jylha »

Lokakuu 22, 2016, 08:05:14 ap
Vastaus #63

Jari Eronen

• Vieras
Ei keltään löytyisi vasemman jalan saapasta, mielellään rikkinäinen ja harmaa? Jos ei ole harmaata, niin punainenkin käy. Siis vasen saapas tulosuunnasta katsoen,
Hätätilassa oikean jalan saapaskin kävisi, mieluiten pohjallisilla, jos eivät ole kovin repaleiset. Siis pohjalliset.

Lokakuu 22, 2016, 08:27:58 ap
Vastaus #64

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Eipä kyllä ihan ehtaa saapasta löyvy, mutta semmosen vertauskuvallisen oon säilöny pahan päivän varalle. Siis vasemman jalan. Sen voisin vaikka luovuttaa.
Kahden pytyn loukussa.

Lokakuu 22, 2016, 08:46:09 ap
Vastaus #65

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Kas kun ei ole sirretty jo päivän vitsi otsikon alle,jaa ei tainnut ollakkaan vitsi.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Lokakuu 22, 2016, 09:03:00 ap
Vastaus #66

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä ne isoimmat apinat,mukana muutama pässi ja liekkisonnikin löytyy eduskunnasta.
Siellä niitä on koko lauma.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Lokakuu 22, 2016, 09:22:40 ap
Vastaus #67

Harri Lamminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko mahdollista että nyt on useammankin kuskin mopo alkanut keulimaan? Silloin voisi vähän hellätä kaasua jos haluaa pysyä kuljettajan roolissa.
bmw /6 - debian - µP

Lokakuu 22, 2016, 10:15:24 ap
Vastaus #68

Jari Eronen

• Vieras
Moro
Kas kun ei ole sirretty jo päivän vitsi otsikon alle,jaa ei tainnut ollakkaan vitsi.
Tää mikään vitsi ole. Istun ulkohuusissa ja toisen jalan saapas jäi suonsilmään kiinni. Paha maasto, yksin olen, kännykkä mukana. Noutamaan en pääse, kun en voi kinkata, toinen jalka on nimittäin puujalka.

Pitäs saaha se saapas tänne, olen yrittänyt viheltääkin, muttei tottele.

Lokakuu 22, 2016, 10:23:45 ap
Vastaus #69

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 :DKaikki tyytyväiset ja vähemmän tyytyväiset vaan 19.11 luistolle punkaharjulle syyskokoukseen vatvomaan murheita ja ideoita.Ei se admi-sedän homma herkkua ole saati aina kiitollista hommaa näillä palstoilla.Johonkin sen on raja vedettävä ja rajathan ei koskaan mene aivan suoraan taikka sitte ole kirkkaita.Jos halutaan muutoksia niin ei auta kun raahata persiittä syyskokoukseen luistolle.Itse olen kyllä sitämieltä että jonkinsortin rompetori osio olisi kerholaisten välisenä poikaa mutta nyt on näin ja sillä siisti.voishan sen rompetorin laittaa esim vain jäsenille.Menee vähäsen ykstoikkoiseksi jos ei ideoida välillä.Osa ideoista on pöhköäkin pöhkömpiä mutta joskus joku poikii toteutuskelpoistakin.

Lokakuu 22, 2016, 10:36:14 ap
Vastaus #70

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tämä foorumi ainakaan nuku,sen verran paljon herättää keskustelua tämäkin asia.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Lokakuu 22, 2016, 10:55:12 ap
Vastaus #71

Kari Vähäkainu

• Vieras
Vaikka asiat ovat taivaan ja maan välillä, näyttää jokin keskustelu menevän sinne maan allekin riivajien ääreen. Manaajatkin liikeellä. Eikä edes huumorilla.

Jotenkin aistisin että tässä on jotenkin kyse minusta... Ensinnäkin, haittaako se jos haluan vilpittömästi ja pyyteettömästi auttaa kipujen ym vaikeuksien kanssa kärvisteleviä vmpk:laisia? Minkäänlaista korvausta en tästä kysele enkä saa, avun antaminen riittää minulle. Ja suurinpiirtein jokainen pyytäjä on apua saanutkin, osa enemmän ja osa vähemmän mutta kuitenkin kaikkien mielestä heidän elämänlaatunsa on parantunut. Pitäisikö minun siis lopettaa toisten auttaminen? Minulla riittää autettavia ilman vmpk:laisiakin mutta koska olen täällä saanut kirjoitella ja on ollut mukavaa lukea kaikesta maan ja taivaan väliltä niin olen halunnut vastineeksi auttaa vmpk:laisia ystäviäni heidän kivuissaan ja vastoinkäymisissään. Aihepiiri jossa autan on usein hyvinkin henkilökohtainen ja arka joten suurin osa viestittelyistä tapahtuu yksityisviestien kautta, siksipä en voi kertoa onnistuneista auttamisista vaikka mieli tekisikin.

Ja hei Leo, mulla olis sinulle ihan asiaakin mutta en viitsi näin yleisesti asiaani kertoa. Laita yv:tä jos kiinnostaa.

Lokakuu 22, 2016, 11:13:58 ap
Vastaus #72

Matti Kivistö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
:DKaikki tyytyväiset ja vähemmän tyytyväiset vaan 19.11 luistolle punkaharjulle syyskokoukseen vatvomaan murheita ja ideoita.Ei se admi-sedän homma herkkua ole saati aina kiitollista hommaa näillä palstoilla.Johonkin sen on raja vedettävä ja rajathan ei koskaan mene aivan suoraan taikka sitte ole kirkkaita.Jos halutaan muutoksia niin ei auta kun raahata persiittä syyskokoukseen luistolle.

Lustossa olis tietenkin niitä moottorisahoja ja muita vempeleitä jotka moottoripyörien ohella kiinnostaa mutta onkohan se ollenkaan sopiva paikka vuosikokouksen pitämiseen. Kaipa pitopaikka täytyisi olla jokin mp-museo ?  ::)

Lokakuu 22, 2016, 14:04:53 ip
Vastaus #73

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

ps. Kyllä Jarille pitää saapas löytyä.  8)

Petäjäveden tuntumassa Koskensaaren tehtaasta länteen päin on metsässä jonkun dumppaamia vanhoja kumikenkiä, osa saappaita. Sieltä voisi löytyä pariton.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 23, 2016, 20:29:15 ip
Vastaus #74

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Pitäisköhän välillä taas tökätä tikulla kusiaspesään että saisi kiivaampia kommentointeja luettavaksi?