Kyllä toi [ROMPETORI] pitää rauhoittaa 100 % 2-pyöräisiin liittyviin, mutta jos yleisen puolella keskustelu liukuu vaikkapa talvirenkaiden hankintaan, rengasmerkkien arviointiin yms., niin en kamalan pahana pitäs jos joku vaikka saa siinäkohtaa suunsa auki ja tarjota kaverille jeesinkiä.
Aiheena tää kaupankäynti putkahtaa tasavälein esille, kuten "vanhat kirjoittajat" muistavat ja useimmiten siitä syntyy kirvelevääkin keskutelua.
Uskon kuitenkin, että jos yleiselle lipsahtaa liian kaupittelevaa tekstiä, se sieltä tavalla ja toisella pois saadaan.
Pidetään itse huoli siitä, että keskustelu pysyy keskusteluna, eikä kaupitteluna. Helpommalla päästään.
Ja Timolle vaan zemppiä tän sonnilauman kanssa. Tätä se on aina ollut ja sinunkaltaistasi taistelijaa nämä "sodat" juuri kaipaa.
Samaa mieltä. Kyllähän tämäkin apinalauma tarvitsee oman alfa-uroksensa. Olkoon se valittu Timo. Ja hienoa työtä Timo tekee että viitsii pitää yllä tämmöistä sekalaista laumaa kaikkine kirjoituksineen.
Kyllähän toki sen ymmärrän että jos on joskus tarvetta jostain satunnaisesta vanhan auton osasta, niin ei siinä varmaankaan mahottoman iso vahinko tapahtu, jos sattuu kysäsemään sillein ohi mennen? Toki silloin vanhoihin kaksipyöräisiin liittyvä sivusto taas menettää merkityksensä jos alkaa olemaan enempi kaiken muun tavaran kauppapaikka. Muuten on postikortin ja muumimukin myyntiä joka paikka täys, ja sitä tuskin haluaa kukaan?
Rajanveto on tehtävä johonkin, ja sen saa päättää ylläpitäjä. Kunnioitetaan ja noudatetaan itse kukin sitä päätöstä.
Aj jaa me ollaan sonni ja apinalauma jotka ovat eri mieltä tästä vapaan keskustelun rajoituksista,,, vähän alkaa olkaa olla tämä entistaikojen PRAVDA mun mielestä ! Hävetkää jos osaatte! Ja kaikki tämä jostain parista kysymysistä jostain vanhoista autonosista ! No Tuomo pitääkö sydän kurkussa alkaa peloissaan jossain kohtaa kysyä kun kukaan kysynyt pitkään aikaan sori kun kysyn mutt löytyskö vanhaan meseen alumiinivanteita tai peräti sinä sinun Jaggeen ? Sory vielä että kysyin:( Näinkö se näköjään pitääs mennä vmpk-oolla tästä edes ? Mun mielestä Matti Kivistö tossa sen kiteytty aika hyvin http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=110157.30
En ole peloissani, ja minkäs sille teet jos minä tunnen itsekin kuuluvani apinalaumaan?

Ps. Jagen osat olen hakenut kaupasta ja daimlerin osia olen kysellyt toiselta harraste foorumilta, tai tilannut netistä. Neuvoja olen kysynyt, eikä niitä ole poistettu. Syystä jota en tiedä. Kysymykset on ilmeisesti vielä täyttänyt neuvostoliiton aikaisen diktaattorimoderaattorinhirmun tarkat kriteerit ja läpäissyt sensuurin.
Tulitko lukeeneeksi oikein ajatuksen kanssa muutaman rivin eteenpäin em. viestistä, että mitä mieltä olin niistä mesen vanteiden kysymisestä?
Laitanpa vielä kertaalleen niin ei tule väärinkäsitystä:
"Kyllähän toki sen ymmärrän että jos on joskus tarvetta jostain satunnaisesta vanhan auton osasta, niin ei siinä varmaankaan mahottoman iso vahinko tapahtu, jos sattuu kysäsemään sillein ohi mennen?"