Kunnioitetaan vaan ylläpidon päätösvaltaa ja nostetaan hattua näille jätkille (esim. Belik ja Eronen), jotka tätä kusipäistä piponkireys kommentointia jaksaa sietää vuodesta toiseen, vaikka homma toimii loistavasti.
Mersun vanteet varmaan löytävät ostajansa ja myyjänsä, mutta jos sie pesukoneen tarvihet, ni mie kyllä....

Okei okei... 
Seuraavan kerran kun järkätään vuoden palstalainen äänestys, voittajan lahjakortinkeräyksen yhteyteen lisätään adminille keräys wiskipulloa varten.
Minä ainakin laitan malliksi, seuraa, ken kokee tarpeelliseksi.
Foorumin säännöt kannattaa nyt lukea ajatuksella ja miettiä mm. tätä kirjoituksen sisältöä, asennetta ja kielenkäyttöä. vrt ed.
Respectiä jäpikät ja mimmit !
Eijjoo kehno idea. Ilmainen keskustelu kun on niin asiallista olisi osoittaa jotain arvonantoa niille, jotka homman mahdollistavat. Ja keskustelu on pysynyt ihan hyvin aisoissa, varmasti osakseen ylläpidon ansiosta.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että sekalaisen roinan palstalle voisi olla käyttöä. Tällä keskustelufoorumilla ei minusta ole kyse vain veteraanimoottoripyörien käsittelystä, vaan veteraanimoottoripyöräilijöiden keskinäisestä jutunjauhannasta. Ja tosiaankin on monenlaista roj... aarretta sekä yhteneväisiä kiinnostuksenkohteita harrastajilla. Siksipä minusta voisi hyvinkin toimia aarteet & roinat -myyntipalsta periaatteella tyyliin "vanhojen harrastetarpeiden myyntipalsta". Eli ei välttämättä uutta pesukonetta, mutta ehkäpä se maamoottorilla toimiva malli. Ei 2002 Hiacen pölykapseleita, mutta 1974 Hiacen pölykapselit kuitenkin. Tällainen esim. 3 kuukauden koeajalla, jonka jälkeen ylläpito saa esittää painavan sanansa menikö homma perseilyksi vai ei. Ja seurannassa jatkossakin, jos alkaa mennä älyttömäksi niin homma poikki ja sillä selvä.
Niinpähän se on, että ylläpito näistä päättää. Asiallinen keskustelu on minusta mistä tahansa asiasta paikallaan silloin kun asia tapetille nousee. Pään aukominen ei sellaiseen keskusteluun kuulu, vaan keskinäinen arvostus.