Olisiko se sitten adminin vaihto ? Minulla tulee 10 vuotta nyt täyteen. Linjani on ollut se, minkä johtokunta minulle aikoinaan esitti.
Voihan se olla että seuraajani laittaa pystyyn johtokunnan suostumuksella erityisesti pesukone, mersun vanteet, kaukoparannus, moottorisahat, perjaintai illan juomat- palstat. Minä voin siinä vaiheessa keskittyä johonkin muuhun, asia ei ole enää minun hallussa sen jälkeen.
Voisin luetella seuraajani työnkuvaa hieman:
- Kaikki toiminnot mitä liittyy
www.vmpk.fi-domainin alle, katsoa että ne toimivat, ovat päivitetyt, korjata ne, huolehtia maksuliikenteestä jne.
- Pitää huolta sähköisestä kalustoluettelosta, että se toimii, koska kaikki pääasialliset toiminnot kerhon kautta jäsenistölle hoidetaan sen kautta. Olen vielä tällä hetkellä mukana projektissa jossa koko kalustoluettelo uusitaan vastaamaan tämän päivän näkemyksiä ja vaatimuksia.Siinäpä seuraavalle adminille sitten puuhaa

- Vastailla kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin vmpk:n sähköpostilla. Miksi minua nyt ei hyväksytty foorumiin, mistä löydän salasanan kun entinen kone hajosi ja pitää päästä päivittämään mitä tein tänään...
- Lukea foorumi läpi pari kertaa päivässä ja poistaa epäasialliset viestit, jos niitä sitten enää tulevaisuudessa on...
- Kuunnella sitä loputonta rutinaa, kun en nyt saa mersuuni vanteita tai jotakin muuta VMPK:n palstan kautta. Ai, sorry, tämähän muuttuukin tulevaisuudessa.
Käsiä ylös ja syyskokoukseen...
Terv. Nykyinen Admin ( vai oliko se diktaattori ?)