Kirjoittaja Aihe: Ilmoittelusta  (Luettu 56771 kertaa)

Lokakuu 19, 2016, 22:33:57 ip
Vastaus #15

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
apus.. täällä olis vapaaehtoinen foorumi valvoja,nimim:. useiden foorumien valvojana

Lokakuu 20, 2016, 08:45:21 ap
Vastaus #16

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 :DMielipidettä tulee taas laidasta laitaan :PIso Kiitos vaan kaikille jotka pitävät kerhoa ja sivustoa pystyssä.Hommahan ei ole pieni eikä etenkään vähätöinen.Hatun nostoa vaan puuhakansalle.Ei ruveta haukkumaan vaan asiallista keskustelua peliin.Eli jos tällä palstalla ei saa kysellä jostakin asiasta niin eikös siitä sitten voisi mainita erikseen ja pikkasen tarkemmin?Tuossa mainittiin että kerholaiset ovat aika moni osaajia ja se ainakin pitää Koneratsastajien kohdalla paikkaansa.Ei taida vekotinta ollakkaan joka ei porukkaa kiinnosta.Suuren suosion sai aatamin aikainen nahan ompelukone jonka eräs kerholainen- ylläriylläri -löysi rompepäiviltä.Useampi pyörii jopa veteraani autojen parissakin.Entisöidään polkupyöriä sun muuta vehettä.Joten olisikos siis asiaa laittaa etsitään ostetaan myydään muuta kun moottoripyöriä-osio koska kerholaiset tuntuvat olevan aika puuhakasta ja aikaansaavaa porukkaa monelta osa alueelta.Ja jos tämä porukka ei jotain löydä tai tiedä niin sitä ei kyllä sitte olekkaan olemassa.Mutta ylin johto linjaa foorumin ja sillä siisti.Laitelkaahan mielipiteitä.Niitä on hauska lukea.Ja saahan johtoporraskin osviittaa kerholaisista mielipiteineen.Jaksamisia vaan johdolle hankalien kerholaisten kanssa. :D

Lokakuu 20, 2016, 12:20:09 ip
Vastaus #17

Urpo Laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko seuraava keskustelu ostoa/myymistä  (nimet muutettu) ?
A: mistä löytäisin mopooni XX-osat?
B: tilaa tuolta YY, on hyviä kokemuksia.
C: ei, kun osta minulta, mulla on melkein samanlaiset
Seuraavana päivänä koko keskustelu on kadonnut, kuka poisti?
Epäilen aloittajaa A, kun sai osat, niin mitäpä tuolla tiedolla kukaan muu mitään tekisikään. Olenko väärässä?

Lokakuu 20, 2016, 12:34:19 ip
Vastaus #18

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Suomi24 on paikka jumalanteatterille. Siellä sitä riittää, jos on mielenkiintoa. Sontaa riittää.

Jos taas olis asiaa niin asiat asioina.

Lokakuu 20, 2016, 12:42:18 ip
Vastaus #19

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt tässä on muutama asia,jotka askarruttavat mieltäni niin kovin:

-Onko veteraani-ikäisten mopojen ja moottoripyörien osat ainoita,mitä
saa VMPK:n sääntöjen mukaan täällä ostaa ja myydä-tai keskustella edes niistä?

-Vaikka toisaalta täällä on keskustelualue,joka on pääsäätöisesti pyhitetty juuri
muille aiheille kuin näille.

-Onko kyse periaatteesta,että on foorumin tasoa alentavaa puhua muusta?

-Tai vielä alentavampaa on esim. ostatella/myydä särkyneen pesukoneen osaa tai semmoista-
vaikka pesukoneesta sinänsä saa täällä keskustella-ja on keskusteltukin?

-Olisiko muiden kuin eka kohdassa mainittujen juttujen kaupittelupalstan hoitaminen
jotenkin raskaampaa henkisesti kuin muiden osa-alueiden palstojen hoito-ja jos on-miksi on?

-Mitä muuta erityistä hoivanpitoa "muiden juttujen kauppapaikan" ylläpidossa olisi?

-Onko kyse tallennustilasta-rahallahan sitä saa-ja jäsenmaksuani saa korottaa vaikkapa parilla
eurolla,jos asia sillä tulee autetuksi.

-VMPK:n jäsenistö on loistoporukkaa-ja soisi jatkossakin,että saisi apuja-ja saisi antaa apuja-
muissakin kuin pärräasioissa...tämä on just' oikea paikka siihen!

-Jos ei,niin miksi.

t. Markku

Lokakuu 20, 2016, 14:04:31 ip
Vastaus #20

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Olen aina sanonut että diktatuuri on teoriassa paras järjestelmä, mutta käytännössä se ei tule koskaan onnistumaan. Sellaista diktaattoria ei olekaan, jolla ei nouse ennen pitkää kusi päähän. Näin se näyttää olevan myös VMPK.ssa. Kaikesta muusta yleisestä saa keskustella, myös autoista, koirista, päivän ruokalistoista ym... Mutta museoautoon ei saa missään tapauksessa kysyä josko joltakin mp-harrastajalta löytyisi tallin perältä ylimääräisiä vanteita. Että se siitä yleisestä keskustelusta.
Aika hyvin kiteytetty  ;D
Eikö mp harrastaja saa olla myös veteraaniautoharrastaja ?
Toiota -86
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2016, 14:06:54 ip kirjoittanut Harri Holopainen »
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Lokakuu 20, 2016, 14:13:00 ip
Vastaus #21

Leo Belik

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Cum On Feel the Noize
Terve,
Admin noudattaa myös johtokunnan asettamaa linjaa. Ei kyse ole mistään diktaattorista. Ihan demokraattisesti tehtyä toimintaa.
Kirjoitin aiemmin mielipiteeni, mutta minäkään en ole diktaattori.
Vaikka asiat ovat taivaan ja maan välillä, näyttää jokin keskustelu menevän sinne maan allekin riivajien ääreen. Manaajatkin liikeellä. Eikä edes huumorilla.
Tulkaa vuosikokoukseen esittämään mielipiteenne. Paikalla on todennäköisesti toista sataa jäsentä.
BSA "Buzy Beeza"

Lokakuu 20, 2016, 14:25:05 ip
Vastaus #22

Harri Kauranen

• Vieras
Kyllä minusta yleinen keskustelualue kattaa kaiken keskustelun.Ihan vaikka meidän pääministeristä.Yleinen keskustelu on yleistä,ei se voi rajoittua tiettyihin juttuihin.

Lokakuu 20, 2016, 14:31:22 ip
Vastaus #23

VMPK.fi Ylläpito

• Jäsentiedot Poissa
  • Administrator
Olisiko se sitten adminin vaihto ? Minulla tulee 10 vuotta nyt täyteen. Linjani on ollut se, minkä johtokunta minulle aikoinaan esitti.
Voihan se olla että seuraajani laittaa pystyyn johtokunnan suostumuksella erityisesti pesukone, mersun vanteet, kaukoparannus, moottorisahat, perjaintai illan juomat- palstat. Minä voin siinä vaiheessa keskittyä johonkin muuhun, asia ei ole enää minun hallussa sen jälkeen.

Voisin luetella seuraajani työnkuvaa hieman:
- Kaikki toiminnot mitä liittyy www.vmpk.fi-domainin alle, katsoa että ne toimivat, ovat päivitetyt, korjata ne, huolehtia maksuliikenteestä jne.
- Pitää huolta sähköisestä kalustoluettelosta, että se toimii, koska kaikki pääasialliset toiminnot kerhon kautta jäsenistölle hoidetaan sen kautta. Olen vielä tällä hetkellä mukana projektissa jossa koko kalustoluettelo uusitaan vastaamaan tämän päivän näkemyksiä ja vaatimuksia.Siinäpä seuraavalle adminille sitten puuhaa :)
- Vastailla kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin vmpk:n sähköpostilla. Miksi minua nyt ei hyväksytty foorumiin, mistä löydän salasanan kun entinen kone hajosi ja pitää päästä päivittämään mitä tein tänään...
- Lukea foorumi läpi pari kertaa päivässä ja poistaa epäasialliset viestit, jos niitä sitten enää tulevaisuudessa on...
- Kuunnella sitä loputonta rutinaa, kun en nyt saa mersuuni vanteita tai jotakin muuta VMPK:n palstan kautta. Ai, sorry, tämähän muuttuukin tulevaisuudessa.

Käsiä ylös ja syyskokoukseen...

Terv. Nykyinen Admin ( vai oliko se diktaattori ?)

Lokakuu 20, 2016, 14:34:59 ip
Vastaus #24

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hmmm..

Hieman herää epäillys,että tuskin johtokunta on esittänyt
semmoista,että esim. harrasteauton vanteiden perään ei saisi kysellä
täällä?

Hieman jyrkkä rajaus,jos kumminkin on. Ja semmoista jyrkkyyttä
on hiukkasen huono ymmärtää...sentään tässä iloisten veikkosten metsikössä.

Ja asiakin sentään liippaa aika läheltä-vanhojen ajoneuvojen vaalinta ja kunnossapito vaikkapa...

t. Markku

Lokakuu 20, 2016, 14:58:19 ip
Vastaus #25

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Admin tekee vain työtään, ja hyvä niin, eiköhän "sopu sijan tee"
Jos pipo on tiukalla niin kannattaa itse kunkin huilahtaa  :)
Siis myös narisijoiden, kuin mää  ???
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Lokakuu 20, 2016, 15:24:29 ip
Vastaus #26

VMPK.fi Ylläpito

• Jäsentiedot Poissa
  • Administrator
Ei tämä homma ole levytilasta kiinni, vaan periaatteesta. Levytilan käyttö on pysynyt järkevällä tasolla jo pitemmän aikaa.
Ja saan minä korvauksen, VMPK on maksanut minun nettiliittymän kohta 10 vuotta.

Lokakuu 20, 2016, 15:48:11 ip
Vastaus #27

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jokaisella harrasteautolla ( vanhoilla ) on jo sivustonsa, jos ei ole, niin aina voi joku halukas tehdä.
( sellaista henkilöä kuin "joku" ei ole olemassa).
Ei kannattaisi sotkea tänne kaikkien harrasteautojen sivuja.
Itsellä on vanha Volvo 144S ja sillä on omat nettisivustonsa.

Lokakuu 20, 2016, 16:35:26 ip
Vastaus #28

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Wanhoilla starboilla -meillä - on todella paljon ylimääräistä tavaraa .. laidasta laitaan kertynyt huusholleihin.
Jos kaiken tavaran osto/myyntisuvusto tulee tänne, paisuu se valtavasti ja teettää ylläpidolle hommia. Sana kiertää ja VMPKhon kirjautuu sellaisiakin henkilöitä joita ei vanhat motukat kiinnosta pätkääkään !! Foorumin idea hämärtyy !!!

Näin minä asian näen  ???

BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Lokakuu 20, 2016, 17:30:23 ip
Vastaus #29

Matti Kivistö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olisiko se sitten adminin vaihto ? Minulla tulee 10 vuotta nyt täyteen. Linjani on ollut se, minkä johtokunta minulle aikoinaan esitti.
Voihan se olla että seuraajani laittaa pystyyn johtokunnan suostumuksella erityisesti pesukone, mersun vanteet, kaukoparannus, moottorisahat, perjaintai illan juomat- palstat. Minä voin siinä vaiheessa keskittyä johonkin muuhun, asia ei ole enää minun hallussa sen jälkeen.

Voisin luetella seuraajani työnkuvaa hieman:
- Kaikki toiminnot mitä liittyy www.vmpk.fi-domainin alle, katsoa että ne toimivat, ovat päivitetyt, korjata ne, huolehtia maksuliikenteestä jne.
- Pitää huolta sähköisestä kalustoluettelosta, että se toimii, koska kaikki pääasialliset toiminnot kerhon kautta jäsenistölle hoidetaan sen kautta. Olen vielä tällä hetkellä mukana projektissa jossa koko kalustoluettelo uusitaan vastaamaan tämän päivän näkemyksiä ja vaatimuksia.Siinäpä seuraavalle adminille sitten puuhaa :)
- Vastailla kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin vmpk:n sähköpostilla. Miksi minua nyt ei hyväksytty foorumiin, mistä löydän salasanan kun entinen kone hajosi ja pitää päästä päivittämään mitä tein tänään...
- Lukea foorumi läpi pari kertaa päivässä ja poistaa epäasialliset viestit, jos niitä sitten enää tulevaisuudessa on...
- Kuunnella sitä loputonta rutinaa, kun en nyt saa mersuuni vanteita tai jotakin muuta VMPK:n palstan kautta. Ai, sorry, tämähän muuttuukin tulevaisuudessa.

Käsiä ylös ja syyskokoukseen...

Terv. Nykyinen Admin ( vai oliko se diktaattori ?)

EU:n taholta saadaan ihan tarpeeksi direktiivejä ettei niitä täältä enää tarvitse ladella.
Diktaattoriksi minä katson henkilön joka alkaa omia sääntöjään laatimaan. Mitään dokumenttia hallituksen linjasta ei ole esitetty. 
Yksi hallituksen jäsen ei ole koko hallitus.
Jos kerran osion säännöissä sanotaan että kaikenlainen muu keskustelu sallitaan, on turha ruveta niitä karsimaan omavaltaisesti.
Jos joku kysyy moottorisahoista, minä vastaan jos jotakin niistä tiedän. Pitäisikö sekin tieto pantata ja kirjoittaa että KVG !
Pointti tässä kaikesta kirjoittelussa on myöskin se että ainakin minä haluan tämän porukan vastauksia ja kommentteja, en minkään sontapalstan nimimerkkien älyttömiä kommentteja.
Tämän porukan kanssa voi keskustella kaikesta vain täällä !
Täällä kirjoitetaan omalla nimellä ja vastaukset ovat asiallisia ilman v***uilua.
Hienoa sakkia !

Matti