Kaapeliyhteydellä tai pilviyhteydellä voi tarkastella kuvia kansioittain.
Jep.
Tosiaan,tarkoitus on että puhelin tulee näkyviin vasemmalle palkkiin kuten mikä tahansa muukin uusi levyasema,massamuisti,muistitikku,jne.
Ja sitä voi toki selata yhtälailla.Valokuvat ja videot pitäisi näkyä esikatseluna.
Ainoo,että Ubuntussa nyt ei toistaiseksi esikatselu toimi,eikä kuvia voi tallentaa,siirtää eikä kopioida.Niitä voi ainoastaan avata kuvakatselimella,selaimella,Shotwellillä,ym vastaavilla.Sekä niitä voidaan poistaa roskakoriin.
Varmaan USB kaapelin kautta tuo kopsaus onnistuu,Bluetooth ajuri on rikkinäinen.
Tällähetkellä siis joudun lähettämään kuvat ja videot puhelimesta yksitellen Ubuntuun.Ubuntusta en voi niitä pyytää koko päivän nippua kerralla mikä ois fiksumpaa.
Komppaan kyllä Henryä muutamassa asiassa.Minulla oli myös dualmon ja kolmekin näyttöä kerralla päällä silloin jos tuli yksi näyttö tai TV korjattavaksi, niin testin ajan.Muuten vain nämä 2 identtistä.
Windowsin työpöydän voi levittää vaikka 7 monitorille.
Tv viritin kyllä toimii tässä,pC sisäinen viritinpiiri 2 virittimellä eli kaikki kanavaniput voidaan kaapata yhtäaikaisesti.
Näytönohjaimille mun pitäs hommaa vielä jokin paketti joka osaa ajaa kunnolla näitä AMD piirejä.
Tässä kun on 3 ohjainta yhteensä.
Olen nähnyt sen nimiseen(AMD Radeon jne) viittaavan siellä yli 48 ooo paketin joukossa...huoh.
Ohjelmat tosiaan vaikuttaa ensalkuun ainakin hieman kököiltä..
Mutta noita toimisto-ohjelmia en ole vielä tarvinnut joten en arvostele.Luulen pärjääväni.Laskujen kirjoittelua joskus eipä tässä nykyään paljon muuta.Onneksi vielä löytyy wanha kunnon kalkkeeripaperivihko jos PC:t kaatuu

Tervetuloa vaan Henry Ubuntu-kerhoon,jos niin päätät