Ei mene nyt ihan oikein!
Keskustelun aihe on varsin vakava väite ko. yrityksen toimintaa kohtaa ja on nyt huomioitavaa, että tämä otsikko keskusteluineen on internetin välityksellä koko maailman luettavissa. Myös ko. liikeyrityksen myyjä saa häneen kohdistuvaa epäedullista arvostelua. Liikeyritykselle pitäisi tarjota myös mahdollisuutta vastata ko. väitteeseen ja kuulla heidän perustelunsa toiminnalleen. Ehkäpä olisi ollut parasta selvittää asia silloin liikkeessä ko. liikkeen johdon kanssa.
Paljon herkemmissäkin asioissa näitä asioita on voitu ratkoa oikeuslaitosta myöten. Sielläkin on ne kaikkia koskevat syynsä ettei sinne mennä reppuselässä ja reppu on avattava turvatoimista vastaaville.Lämmintä päivää
Ilpo
Justiinsa asiaa, eli vastapuolenkin ois hyvä vastata, mut kun se ei vaan taida helposti onnistua.
Mua ei haittaa, vaikka tarkastelevatten kuinka ja laitattaisivat reppuja säilytykseen, tai tpnkisvat ja penkoisvat kuin.
Mulla on olu tapana sanoa, ettå tarkastuksia ei tarvii pelätä tms, mikäli on reilulla mielellä liikkeellä.
Mikäli joku repputarkastus on noin mieltäö mytistävää, niin samaan sysyyn vois vetää puhallutusratsiat, sillä niin niistäkin voi sanoa, että mua epäillään rattijuopoka. Tullitarkastuksissa taas epäillään salakuljettajaks, palotarkastuksessa tuhopolttajaks.
Valitusta epäilystä vois tietty jatkaa vaik kuin, mutta eipä se mitään auttaisi, mikäli haluu valittaa.....
Sehän on se yleinen kaava monessa asiassa, että en minä vaan ne muut, kun epärehellisiä on.
Se vaan on vaikea päältäpäin tunnistaa, kuka mikäkin on.
Mikäli joööekulle annettais nyt lupa liikkua liikkeessä repun kanssa, mutta toisen ei, niin äkkiä nousis kohu rasistisesta syrjinnästä jne.
Mikäli tarkastuksessa on jotain, mikä kohteen mielestä oikeusturvaa tai fyysistä koskemattomuutta loukkaa,
niin sehän selviää kutsumalla viranomaiset paikalle ja hoitaa homma sitäkautta, eikä valittaa siellä, mistä todennäköisesti vähiten ratkaisua löytää, eli jollain netin foorumilla.
Se vaan meissä on jännä piirre, että emme saa "suutamme auki" silloin, kun tilanne on päällä, vaan jupisemme hiljaa jossain nurkantakana.