Itse ainakin laukkuni kanssa asioin Motoneteissä sun muissa. Jos pyytävät jättämään sen luukkuun niin sitten jätän, ei se ole sen kummempaa. Jos haluavat kassia ruveta läpi penkomaan niin silloin saavat kutsua ammattilaiset, toisin sanoen virkavallan, tekemään sen homman. Se kun ei periaatteesta jo kuulu kenellekään mitä tavaraa mukanani kannan.
Joku kaupan toimihenkilö jossaen kertoilikin jotta jos joku ite teosta kiinnisuatu ei suostu rinkkasa ja taskujensa sisältöö esittelemmään, niin automaattisesti soettaavat aena polliisit paekalle.
Ja vielä sannoovat ettei ou kysseessä kiiretappaus, riittää jos parinnii tunnin piästä tulloovat. Kuulemma kummasti monen koviksennii luonto pehmii tuntitolokulla virkavaltoo outellessa. 
Joopahan joo. Yhen kerran sattu käkkäräisen kaupassa virheellinen hällyytys kohalle. Sillonki oli reppu selässä, ku olin rätkällä liikkeellä. Iliman muuta vartija tuli mua puhuttammaan ja pyytämmään kovin vaivvaantunneen olosena takahuonneesseen, ku sehän se on sen tehtävä. Enkähän mää mittään sille pullikoinu, ku sehän teki vaan töitäsä ja annon kahtella repun läppeensä. Niin, siinä se vartija sitte kahteli mun reppuun naama punasena ja kyseli jottain mun nahkarotsista, että ookko ostanu jostain muualta. Muualtahan se on tietysti pitäny ostaa, ku käkkäräisen kauppa ei niitä myy...
Siinä tuli vaan semmonen juttu mieleen, että millä oikeuvella ne olis mua pitäny siellä oottamassa polliisia, jos mää en olis antanu kahtua reppuun? Jos siitä olis vaan lompsinu pihalle, niin mitäpä olisivat teheneet ja millä oikeuvella?
Empähän mää sillä, etteikö niitä rosmoja pitäs ottaa kiinni ja panna vastuusseen hommistasa. Iliman muuta ne pittää laittaa, mutta onko sillä kaupalla oikeus pittää ihimisiä oottamassa polliisia pelekän eppäilyksen vuoksi? Kenellä se on vangitsemisen oikeus?