Kirjoittaja Aihe: Pullo / tölkkipantti ja Lidl  (Luettu 56510 kertaa)

Lokakuu 21, 2014, 08:23:20 ap
Vastaus #105

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
S-ryhmän pitkäaekasena (noin 45 vuotta) pien osakkeenomistajana kannatan ehottomasti ossuustoemintaliikettä,
ja itekkii jonnii sortin yrittäjänä tunnen lukkarinrakkautta myöskii yrittäjävetoeseen K-ryhmään. :-\

Kae ne nuo S ja K antaa mulle anteeksi sen että iso osa meijjän tallouven päevittäestavaroesta ostetaan Liitelistä, kun kuitennii oun vielä niihinnii hyvä ja uskollinen kamu. ::)
-pena-

Lokakuu 21, 2014, 20:18:52 ip
Vastaus #106

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Raahen Littana oli kovastippalijo kansotettu tänäpäivänä nelijän seutuun ku tein kaupallisen vierailun sinne.

Tiijä sitte muista.
Kommentteja uuninpankolta.

Lokakuu 22, 2014, 22:46:03 ip
Vastaus #107

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"

Lokakuu 22, 2014, 23:15:11 ip
Vastaus #108

Antti Jokinen

• Vieras

Lokakuu 23, 2014, 10:10:57 ap
Vastaus #109

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288754020825.html?pos=ksk-nln

Eipä minulle ole koskaan jäänyt epäselväksi, mitä nappia painetaan. Selkeästi on ohjeistettu.
Minä en muista kyllä mitään kosketusnäyttöjä nähneeni enkä sellaisia kaipaakkaan.Kerran taisin painaa arvontanappia vahingossa,ja kerran tahallani,tai jotain..Eiköhän se nyt ois pitäny jokaisen yhdestä virheestä oppia-pitääkö sen takia alkaa uudistuksiin jotka taas nielee rahaa.

Harvemmin nykyään tuossa Lidelissä käyn.Tulee kannettua suurin osa masseista kalliiseen kyläkauppaamme,mutta siellä vaan on paljon hauskempaa muuten.Pantitkin voi jättää itse muovikoriin lihatiskin taakse,tai antaa myyjäle jos siinä joku sattuu olemaan.Tai sitten ne voi viedä suoraan takahuoneeseen keräyssäkkiin.Summa raapustetaan pienelle paperilappuselle tai sitten pitää itse muistaa sanoa se kassalla.

Että voi olla elämä vaikeaa-noiden "älylaitteiden" kanssa  ;D

Lokakuu 26, 2014, 03:29:05 ap
Vastaus #110

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288754020825.html?pos=ksk-nln

Eipä minulle ole koskaan jäänyt epäselväksi, mitä nappia painetaan. Selkeästi on ohjeistettu.
Minä en muista kyllä mitään kosketusnäyttöjä nähneeni enkä sellaisia kaipaakkaan.Kerran taisin painaa arvontanappia vahingossa,ja kerran tahallani,tai jotain..Eiköhän se nyt ois pitäny jokaisen yhdestä virheestä oppia-pitääkö sen takia alkaa uudistuksiin jotka taas nielee rahaa.

Harvemmin nykyään tuossa Lidelissä käyn.Tulee kannettua suurin osa masseista kalliiseen kyläkauppaamme,mutta siellä vaan on paljon hauskempaa muuten.Pantitkin voi jättää itse muovikoriin lihatiskin taakse,tai antaa myyjäle jos siinä joku sattuu olemaan.Tai sitten ne voi viedä suoraan takahuoneeseen keräyssäkkiin.Summa raapustetaan pienelle paperilappuselle tai sitten pitää itse muistaa sanoa se kassalla.

Että voi olla elämä vaikeaa-noiden "älylaitteiden" kanssa  ;D

Samat koneet (4kpl) Vaasan Kivihaan kitumarketissa, niissä vaan se tarrasysteemi/opastus eri tavalla.
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"