Kirjoittaja Aihe: Pullo / tölkkipantti ja Lidl  (Luettu 56477 kertaa)

Heinäkuu 31, 2014, 22:08:01 ip
Vastaus #60

Antti Jokinen

• Vieras
Saako vai eikö saa....? Ei selvinny mulle,siellon näköjään muitakin lidl/kuvaaminen videoita.

Tutkailin maidon hintoja tänään kaupungissa (Loviisa) käydessäni. Tässä kaikki kevytmaitohinnat:

Lidl

S-Market

K-Market

S-Market

K-Market

Ei kukaan valittanut, kun kuvasin nämä hinnat Loviisan kaikissa suuremmissa kaupoissa. Miksi olisikaan, normaalia laillista toimintaa on kuvata julkisilla paikoilla.

Elokuu 01, 2014, 00:13:20 ap
Vastaus #61

Ipi Laaksonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin kyllä lidli maksaa eestin tölkeistäkin.

Mistäköhän tölkeistä? Mielestäni ei ainakaan Karhu,Hartwallin lonkero ja Aleqoc sekä Cola tölkeistä ei saa panttia.
Voiskohan joku tarkentaa? Tiedän kyllä yhden tapauksen jossa laivalta ostetusta Fanta tölkistä saa 17 centtiä :o,en nyt viitsi mainita kauppaa,mutta tätä on jatkunut jo vuosia.

Elokuu 01, 2014, 03:04:50 ap
Vastaus #62

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Saako vai eikö saa....? Ei selvinny mulle,siellon näköjään muitakin lidl/kuvaaminen videoita.

Tutkailin maidon hintoja tänään kaupungissa (Loviisa) käydessäni. Tässä kaikki kevytmaitohinnat:

Lidl

S-Market

K-Market

S-Market

K-Market

Ei kukaan valittanut, kun kuvasin nämä hinnat Loviisan kaikissa suuremmissa kaupoissa. Miksi olisikaan, normaalia laillista toimintaa on kuvata julkisilla paikoilla.

Et sitten kuvannut luomu-maito-etikettiä? Vai eikö sellaista liiterissä ollutkaan? Myrkkymaidot jätän itse ostamatta.
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"

Elokuu 01, 2014, 03:18:16 ap
Vastaus #63

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
http://www.ruokala.net/uutiset/suomalaismies-hammastyi-lidlin-jaatelo-ei-sulanut-kahdessa-paivassa-30-asteessa/1288720600444?pos=ok-nln

Toista tusinaa kolleegaa rahdittaa naapurimaista pizzaa & jätskiä suomeen, digitaalisesta pakkaskoneen piirturista jätetään kuitatun rahtikirjan kera kuitti pakkaskoneen toiminnoista lastauksesta lähtien. Kumpikin mainittu pohjoismaissa valmistettu elintarvike mätänee heti kun trailerissa lämpötila nousee yli -16 asteen celsiusta. Yhden pelkän pakkaskuorman arvo on noin 140.000 euroa. Jokunen heikosti nukahtava Liti-lati on joskus käynyt sammuttamassa tällaisen pakkaskoneen, toisinaan pakkaskoneen käyttäjä sammutti Liti-Latin elämän. Pesäpalloa kun sattuvat harrastavan -kaikkine varusteineen- suurin osa suomalaisista rekkakuskeista. Itse olen sellainen.

Kohta tulee filmiä, ja sitten kattellaan uusin silmin millais maailma taas yhtäkkiä sattuu seljälleen heittäytymään ;)

PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"

Elokuu 07, 2014, 00:50:35 ap
Vastaus #64

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Pasi ei koiralleen kelvuuttanut lisä-aineellista murkinaa, mutta itteleen osti myrkkyjä.

Pantti-touhu meni epäilyistä huolimatta hyvin.

https://www.youtube.com/watch?v=pZo_8u1FhTs

Elokuu 07, 2014, 00:52:34 ap
Vastaus #65

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break

Syyskuu 27, 2014, 01:41:22 ap
Vastaus #66

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Pimeä oli syöttökaukalo, en nähnyt mihin eri suuntiin pantit heiteltiin siellä koneessa, mutta nyt koitan seuraavan kahden vuoden aikan saada jostain uudestaan lidlin PET-pullon tai kaks ja lähden ihan taskulampulla seuraamaan pantitus-savottaa. Voi olla että venahtaa viiteen vuoteen, Korsnäsissä kun ei ole lainkaan Hitler-tyyppejä tai niitten pers**stä tippuvia tyhjiä Lidl-hylsyjä. Eräs ongelma kuten Norjassakin on että tänne tulee 5-6-7 sarjan Bemarikuskeja Saksasta ja ne kerää solmio kaulassa tyhjiä pulloja ihan kurasesta ojasta kuten olis jokin tutka otsassa. Oli tuo Vaasan teeriniemen Lidl muuten ihan hauska paikka, ei löytynyt mitään ostettavaa, koko pulju ihan täynnää roskaa. Siis ei mitään syömiskelpoista tavaraa.  Ei siinä mitään, naamari täyteen saksalaista arseniikkia ja Kela maksaa touhut. Nythän oley mukana maksamassa 65 vuotiaaksi asti. Kiitos Lidl.  Pommi kateissa, en pysty vaikuttamaan asiaan.

Syyskuu 27, 2014, 15:41:30 ip
Vastaus #67

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Oli tuo Vaasan teeriniemen Lidl muuten ihan hauska paikka, ei löytynyt mitään ostettavaa, koko pulju ihan täynnää roskaa. Siis ei mitään syömiskelpoista tavaraa.

Kannatas avata silmät ja ottaa aurinkolasit pois päästä kun menee kauppaan. Silloin on edellytyksiä "löytää" syötävää. 8)
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Syyskuu 27, 2014, 16:08:14 ip
Vastaus #68

Harri Kauranen

• Vieras
Ei kun silmille sellaset aurinkolasit,joissa on kamera.Mullakin sellaset oli,kunnes velipoika ne multa parillakypää osti.Niillään kuvaaminnen käy kuin leikki vaan.

Syyskuu 27, 2014, 19:39:29 ip
Vastaus #69

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuvaamaanko sinne liideliin pitäis mennä? Minä kun vaan leipää ostaisin.

Syyskuu 28, 2014, 14:42:58 ip
Vastaus #70

Markku Hakola

• Vieras
On se vaan jännä homma, kuinka joitakin jaksaa vaivata se, missä kukin käy ostoksilla, siitä jaksetaan vääntää vaikka kuinapäin juttua, että pääsee jostain valittaan.
Mikäli joku kauppa on sellanen, etten tunnu saavani sieltä, mitä haluan, niin pysyn sieltä pois, mitäs minä sinne turhantakia.
Asioin niissä, mistä saan sitä, mitä olen ostamassa ja sopivalla hinnalla ja annan toisten pönkittää näitä ylihinnoittelevia ketjuja
ihan vapaasti.
Tähänsaakka olen onnistuneesti onnistunut välttään noiss ässissä k- ketjuissa käymästä ja koitan välttää edelleen,
oli sitten kyseessä ruoka- tai rautakaupat.

Jos kotimaassa ei saa jossain ulkomailta tuoduista tölkeistä panttia, niin vie sinne, mistä saa.
Eihän se oikein ole, että täällä maksetaan pantti sellaisesta, mistä myyjä ei ole saanut omaa osuuttaan ostettaessa.
Mikäli joku maksaa, niin se on ihan hänen häpeänsä.

Tuntuu, että joillakuilla ei ole elämässään mitään muuta, kuin yleinen muitten kyttääminen ja sormella osoittelu,
kannattaisikohan tuollaisten koittaa hankkia itselleen elämään jotain muutakin, vaikka vaan elämä.
Tietty jos se ainut mielenkiinto on päästä aina muita mollaamaan, niin voihan sekin olla "elämäntarkoitus", heille.

Mikäli ei keksi muuta kuvattavaa, kuin kauppojen hintalaput yms, niin voi voi.
Siinähän sitä on harrastusta pitemmäksikin aikaa, meinaan kauppoja riittää ja niissä kuvaamattomia hintalappuja.

Pienestä se tuntuu elämänsisältö ja huolenaiheet olevan kiinni, hyvä näin, sillä silloinhan kaikki muu on ok.

Syyskuu 28, 2014, 16:55:24 ip
Vastaus #71

Kari Vähäkainu

• Vieras
Mikäli joku kauppa on sellanen, etten tunnu saavani sieltä, mitä haluan, niin pysyn sieltä pois, mitäs minä sinne turhantakia.

Aamen tälle! Esim Alko on minulle aivan turhanpäiväinen liike mutta on niitäkin jotka siellä asioivat, jotkut melko tiheäänkin.

Syyskuu 28, 2014, 17:00:12 ip
Vastaus #72

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On se vaan jännä homma, kuinka joitakin jaksaa vaivata se, missä kukin käy ostoksilla, siitä jaksetaan vääntää vaikka kuinapäin juttua, että pääsee jostain valittaan.
Asioin niissä, mistä saan sitä, mitä olen ostamassa ja sopivalla hinnalla ja annan toisten pönkittää näitä ylihinnoittelevia ketjuja
ihan vapaasti.
Tähänsaakka olen onnistuneesti onnistunut välttään noiss ässissä k- ketjuissa käymästä ja koitan välttää edelleen,

Jos kotimaassa ei saa jossain ulkomailta tuoduista tölkeistä panttia, niin vie sinne, mistä saa.
Eihän se oikein ole, että täällä maksetaan pantti sellaisesta, mistä myyjä ei ole saanut omaa osuuttaan ostettaessa.

Tuntuu, että joillakuilla ei ole elämässään mitään muuta, kuin yleinen muitten kyttääminen ja sormella osoittelu,
kannattaisikohan tuollaisten koittaa hankkia itselleen elämään jotain muutakin, vaikka vaan elämä.
Tietty jos se ainut mielenkiinto on päästä aina muita mollaamaan, niin voihan sekin olla "elämäntarkoitus", heille.

Siinähän sitä on harrastusta pitemmäksikin aikaa, meinaan kauppoja riittää ja niissä kuvaamattomia hintalappuja.

Pienestä se tuntuu elämänsisältö ja huolenaiheet olevan kiinni, hyvä näin, sillä silloinhan kaikki muu on ok.
Kiitos Markku!Tässä oli hyvin tiivistettynä koko asia.Kaikki tästä poistettu tai tähän lisätty on turhaa.Tämä kannatta lukea tarkasti ja ajatuksen kera.

Syyskuu 28, 2014, 21:03:38 ip
Vastaus #73

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
ihan vapaasti.

Kiitos Markku!Tässä oli hyvin tiivistettynä koko asia.Kaikki tästä poistettu tai tähän lisätty on turhaa.Tämä kannatta lukea tarkasti ja ajatuksen kera.

Harrastuksena hintalappujen kuvaus. Ja sitten jos jää joutilasta aikaa niin voi kyylätä luppoajalla vaikka naapureita.

Enhän minä viitsi ottaa edes kuittia kassalta, jos ei ostoksissa ole takuutuotteisiin tai muuten mahdollisesti vaihtoa vaativaa tavaraa.
 Jos kassalla on viehättävä myyjäneitokainen niin ei tee isommin haittaa vaikka hinnatkin olis vähän korkeammat. Ja onhan siinä jo ihan tarpeeksi syytä käydä vähän kauempanakin olevassa kaupassa.
 Meillä on onneks tuossa halvimmassa että myös lähimmässä kaupassa oikein mukavat ja nätit myyjä neitokaiset. Lidlissä. :)

Syyskuu 28, 2014, 22:22:56 ip
Vastaus #74

Antti Jokinen

• Vieras
Harrastuksena hintalappujen kuvaus. Ja sitten jos jää joutilasta aikaa niin voi kyylätä luppoajalla vaikka naapureita.

Meillä on onneks tuossa halvimmassa että myös lähimmässä kaupassa oikein mukavat ja nätit myyjä neitokaiset. Lidlissä. :)

Mulla on lähin kauppa Robin Hood, josta ostan melkein kaikki ruokatarvikkeet. Siellä on myöskin varsin viehättävä henkilökunta. Hintataso selvästi alle K- ja S-Marketien.
Joidenkien tarjouksien perässä pistäydyn välillä myös Lidlissä, kun se sopii työmatkaan. Erikseen en lähde tarjouksien perässä ajelemaan!

Hintalappujen kuvaukseen ryhdyin vain saadakseni dokumenttia pöytään tähän topiikkiin. Kukaan ei tullut kieltämään, oli toinen huomio.