Hieno Jugend läppäri Pentillä

Ehkä näköjään pitää sitten tutustua jossain vaiheessa hiukan MV-lehteen vai mikä sen nimi nyt olikaan..Kun se kerran noin paljon aiheuttaa mielipidettä ja enin osa nähtävästä tässä pikku otannassa sitä ei hyväksy.
Minä en voi ottaa mitään kantaa kun en ole tainnut juuri ennen mokomaa nähdäkkään.Muistaakseni juuri tällä foorumilla se on aiemmin mainittu tai siitä on ollut keskustelua,muuta en tiedä.
Magneettimedia,se (naapurikylän)Putkosen magazine oli sentään vähän tutumpi yhteen aikaan minullekkin ja eikös sitäkin pidetty yhtälailla huuhaana ? Niitähän jaettiin vissiin jossain kauppojen eteisissä vai mistä lienen saanut käsiini.
Kyllä minua ainakin aina kiinnostaa kaikki poikkitieteellinen ja valtavirrasta poikkeava materiaali,semmonen herättää enemmän ajatuksia ja kysymyksiä.
Jospa tämän MV:n onkin vain tarkoitus aiheuttaa keskustelua ja ravistella ihmisiä,ei se nyt mikään tylsä lehti ainakaan taida olla jos ottaa sen vaikka viihteenä osittain ?
Tämmöstä,pientä funteerausta,sateisen pyöräretken jälkeen.Olin näköjään kirjautunut vaikka koko keskipäivän ulkona