Kirjoittaja Aihe: 91 vuotiaan vanhuksen ryöstäjät  (Luettu 60991 kertaa)

Joulukuu 05, 2015, 11:40:10 ap
Vastaus #60

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tämä on vasmaannii monelle arka asija, mutta ähmälläkii linkitän sen tänne. ::)

Kertokeepa rehellisesti mitäpä outta tuosta mieltä, onko tämä ajankohtanen juttu, ja outtako puolesta vae vastaan.
Harkitkee kuitennii tarkkaan ennenkun vastootta, toevomus oes ettei kukkaa rovosoetus ja ruppeis kiihkoelemmaan, ettei ylläpijon tarvii sensuroeja kenenkää vastaaksija. ::) http://ra.fi/6bPz

Taitaa olla poliisin talousrikososaston juoni. Nyt kun ollaan saatu nalkkiin kuudella eurolla pizzaa vääntävät huijarit, on aika käydä villasukkia kutovien mummojen kimppuun. Nehän ovat heti toiseksi pahimmat rosvot noiden etnisten, nykyään entisten, ravintoloitsijoiden jälkeen. Harmaa taloushan on saanut nimensäkin villasukkamummojen hiusten väristä.

Ei tuo ollu vastaas kysymykseen, vai laetotko vastaaksen suoraan Laakkosille?

Minusta homemate villsukan maksimihinta on semmonen 3.30 e, se hintahan tuplaantuu kun kuitennii joutuu parin sille sukalle ostamaan. Aenakii jos lähetään siitä oletuksesta että molemmat jalat ovat tallella.  ::)

Ps.
Pitäs varmaannii kopistella näkkileivän murut poes näppäenten välistä, alakaa näköjään hylykijä joetae kirjaemija tämä minun kone.
Vae oesko vieteri jo kuoleutunu? ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2015, 12:18:04 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Joulukuu 05, 2015, 12:28:19 ip
Vastaus #61

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kattokaa nyt mitä tuon mv lehden (edellinen linkattu artikkeli) alussa lukee. "MV-lehti ei ota kantaa onko näin tapahtunut, mutta se voi olla hyvin todennäköistä. Kirjoitus on tullut luonnolliselta, tarkisteltulta henkilöltä.".
Suurin osa noista jutuista taitaa olla sitä itteensä.
En väitä etteikö tämä tilanne olisi vaikea ja ongelmallinen, mutta eniten huolestuttaa tämä omien maanmiesten radikalistuminen.
Eli se että somessa  juhlitaan sitä kun joku puolalainen äijjä kuristettiin hengiltä baaritappelussa jne. Ei mielestäni kauhean läheltä edes liippaa pakolais ongelmaa.

Joulukuu 05, 2015, 12:47:29 ip
Vastaus #62

Kari Vähäkainu

• Vieras
Olisi hyvä, jos MV-lehteä ei tänne linkattaisi. Sen lukemista en voi kieltää, mutta en suosittelekaan. 90% jutuista on keksittyjä tai väritettyjä juttuja.

Prosenttimäärä jää silti alle valtamedian keksittyjen ja väritettyjen uutisoinnin ;D

Vai olisiko sinulle käynyt stubbit; 90% ja 10% menneet sekaisin. No, sattuuhan sitä.

Joulukuu 05, 2015, 12:58:31 ip
Vastaus #63

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Olisi hyvä, jos MV-lehteä ei tänne linkattaisi. Sen lukemista en voi kieltää, mutta en suosittelekaan. 90% jutuista on keksittyjä tai väritettyjä juttuja.

Prosenttimäärä jää silti alle valtamedian keksittyjen ja väritettyjen uutisoinnin ;D

Vai olisiko sinulle käynyt stubbit; 90% ja 10% menneet sekaisin. No, sattuuhan sitä.

Tuo Tupin juttu osoittaa, että laskea voi monella tavalla.
Mutta niinkun tuossa aejemmin oli jo maenittukkii, nii MV on pöhvelien koraani. ::)  Mutta väite oli iliman muuta minun, sori siitä :P
-pena-

Joulukuu 05, 2015, 13:18:38 ip
Vastaus #64

Kari Vähäkainu

• Vieras

Tuo Tupin juttu osoittaa, että laskea voi monella tavalla.
Mutta niinkun tuossa aejemmin oli jo maenittukkii, nii MV on pöhvelien koraani. ::)  Mutta väite oli iliman muuta minun, sori siitä :P

MV-lehden uutisia on moni yrittänyt osoittaa perättömäksi, siinä kuitenkaan onnistumatta. Muutama netistä (facebookista) poimittu juttu on ollut huuhaata mutta lehdellä on linja että jos ei ole vedenpitäviä todisteita tai todella luotettavaa lähdettä niin artikkelin alussa mainitaan aina että kyse on vasta senhetkisestä huhusta. Huvittavinta on että nykyään ulkomaiset mediatalot ovat alkaneet lainata juttuja MV-lehdeltä jos Suomesta on pitänyt uutisoida, eivät nekään enää luota kotimaamme valtamediaan?

MV-lehti poimii uutisensa useasta lähteestä, on siellä ollut useita sukulaismiehenkin juttuja. Ja on sitten viimesen päälle järkimies!

En tarkasti tiedä mikä pöhveli on, onko se mitäänsanomaton velipoika vai mikä? Minä kun en osaa äbäläväbälää tai muitakaan sivistymättömiä kieliä. Kieltämättä hauskalta ne kyllä kuulostavat.

Joulukuu 05, 2015, 13:31:24 ip
Vastaus #65

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
En minäkää ou ihan varma mitä se pöhveli tarkottaa, oun vuan kuullu joskus semmosella nimellä joetae löyhäpäesijä kututtavan. ;D
-pena-

Joulukuu 05, 2015, 13:35:18 ip
Vastaus #66

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Huvittavinta on että nykyään ulkomaiset mediatalot ovat alkaneet lainata juttuja MV-lehdeltä jos Suomesta on pitänyt uutisoida, eivät nekään enää luota kotimaamme valtamediaan...

Olisko se ulukomaalainen lainaaja ollu What The Fuck magazine?
Kahden pytyn loukussa.

Joulukuu 05, 2015, 13:55:00 ip
Vastaus #67

Kari Vähäkainu

• Vieras
Huvittavinta on että nykyään ulkomaiset mediatalot ovat alkaneet lainata juttuja MV-lehdeltä jos Suomesta on pitänyt uutisoida, eivät nekään enää luota kotimaamme valtamediaan...

Olisko se ulukomaalainen lainaaja ollu What The Fuck magazine?

Vissiin joku cnn, mikä lie pikkupulju. Varmaan joku tuppukylän paikallisaviisi.

Joulukuu 05, 2015, 13:59:53 ip
Vastaus #68

Kari Vähäkainu

• Vieras
En minäkää ou ihan varma mitä se pöhveli tarkottaa, oun vuan kuullu joskus semmosella nimellä joetae löyhäpäesijä kututtavan. ;D

Jaa, no sitten se ei koske minua. Muutaman älykkyystestin olen netissä tehnyt ja kaikissa olen kuulunut ns prosenttijengiin eli parhaimpaan 1%:iin testit tehneistä mutta eihän ne ole virallisia, vain valvotuissa olosuhteissa tehty virallinen Mensan testi on pätevä. Velipoika sellaisen teki ja jäi puolen pisteen päähän Mensan jäsenyydestä. No, hän onkin aina ollut vähän heikkolahjainen ;D Ei vainen, tolkun mies on.

Joulukuu 05, 2015, 15:11:35 ip
Vastaus #69

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Hieno Jugend läppäri Pentillä  :)

Ehkä näköjään pitää sitten tutustua jossain vaiheessa hiukan MV-lehteen vai mikä sen nimi nyt olikaan..Kun se kerran noin paljon aiheuttaa mielipidettä ja enin osa nähtävästä tässä pikku otannassa sitä ei hyväksy.

Minä en voi ottaa mitään kantaa kun en ole tainnut juuri ennen mokomaa nähdäkkään.Muistaakseni juuri tällä foorumilla se on aiemmin mainittu tai siitä on ollut keskustelua,muuta en tiedä.
Magneettimedia,se (naapurikylän)Putkosen magazine oli sentään vähän tutumpi yhteen aikaan minullekkin ja eikös sitäkin pidetty yhtälailla huuhaana ? Niitähän jaettiin vissiin jossain kauppojen eteisissä vai mistä lienen saanut käsiini.

Kyllä minua ainakin aina kiinnostaa kaikki poikkitieteellinen ja valtavirrasta poikkeava materiaali,semmonen herättää enemmän ajatuksia ja kysymyksiä.

Jospa tämän MV:n onkin vain tarkoitus aiheuttaa keskustelua ja ravistella ihmisiä,ei se nyt mikään tylsä lehti ainakaan taida olla jos ottaa sen vaikka viihteenä osittain ?

Tämmöstä,pientä funteerausta,sateisen pyöräretken jälkeen.Olin näköjään kirjautunut vaikka koko keskipäivän ulkona  ;D

Joulukuu 05, 2015, 16:05:24 ip
Vastaus #70

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Magneettimedia,se (naapurikylän)Putkosen magazine oli sentään vähän tutumpi yhteen aikaan minullekkin ja eikös sitäkin pidetty yhtälailla huuhaana ? Niitähän jaettiin vissiin jossain kauppojen eteisissä vai mistä lienen saanut käsiini.

Aenakii mulle se Makneettimetija tuli vosikausija työosoetteeseen ihan postin vålityksellä, ja vieläpä ihan yllättäen ja pyytämättä.
Varmaannii johtu siitä kun ilimottelin siellä joskus jottae.
Oekein tykkäsin, siinä kun ne jutut oli semmosija niinkun nykyvään on Huhtahyvän Lauralla.  :-\
-pena-

Joulukuu 05, 2015, 16:09:45 ip
Vastaus #71

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Aenakii mulle se Makneettimetija tuli vosikausija työosoetteeseen ihan postin vålityksellä, ja vieläpä ihan yllättäen ja pyytämättä.
Varmaannii johtu siitä kun ilimottelin siellä joskus jottae.
Oekein tykkäsin, siinä kun ne jutut oli semmosija niinkun nykyvään on Huhtahyvän Lauralla.  :-\

Vae silläkeinon..kukas se tämä Huhtahyvän Laura sitten on?
Minä kun en tunne kun sen Elovenan Kauran vaan  :)

Joulukuu 05, 2015, 21:59:40 ip
Vastaus #72

Juha Tanila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eikä siinä pitäis olla mitään ihmeellistä että jos maahanmuuttaja ei hyväksy eikä sopeudu maan kulttuuriin, eikä ala noudattaamaan maan lakia, niin samantien ulos maasta. Ja menee sitten semmoseen paikkaan jossa saa elää just omalla tavallaan. Välittömän maastapoistamisen pitäis olla ihan normaali käytäntö, jos huomataan heti alkumetreillä että ihminen on täysin sopeutumaton uuteen ympäristöönsä?

Minulla on hyvin vahva veikkaus että tuolla shengen sopimuksella on pyyhitty p...rsettä alle vuoden? Alkaa olla mitta täynnä jo ympäri euroopan, ja just tämän asian tiimoilta.
 Tästä ei hyvää seuraa jos tuohon asiaan ei oteta nyt hyvin nopeasti rotia.  >:(

Voi kun oliskin! Olis esim. Saksasta aika pitkä juna lähdössä muille maille. Hurjaa menoa tuossa videossa, joskaan faktoja en paljoa tarkastellut kun olen tälläinen MV-mies :laugh:

https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

Joulukuu 05, 2015, 22:20:18 ip
Vastaus #73

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Maassa oleilee tällä hetkellä ainakin kolme terroristi yhteyksistä tiedettyä henkilöä, jota ei voi poistaa maasta keskeneräisen prosessin vuoksi, ja sen takia että näiden henki voi olla uhattuna palautusmaassa! Eli: Mitä vittua?

Voisikohan näiden nimet, naamakuvat ja asuinpaikat livahtaa jonkun " virheen" vuoksi julkiseksi?  Saattaisi tuokin ongelma hoitua sillä tavalla kuin itsestään?

Joulukuu 05, 2015, 22:45:00 ip
Vastaus #74

jussi koskinen

• Vieras