P.S :Tuossa edellä mainittiin jo sydänvaivat ja selkäkivut, no minulla on molemmat viat, pumppu pelaa pahasti vajaateholla ja selkä leikattiin 2v sitten kun meni jalat alta, ne viat kyllä hoksaa ihan itte kun kohdalle sattuvat, ei meinaan tartte kuvitella....
Ei voi olla, kun en huomaa vaivaa. Väitän, että en koe haitaksi noita vaikka seisoisin vieressä.
No joo. Saivartelua omalta puoleltanikin. Silti olen samaa mieltä kuin edellisessä aihetta sivunneessa keskutelussa. Ihmiset kokee asiat eritavoilla. Jollain kuulo on herkempi kuin toissa. Kuten voi olla muutkin aistit. Silti ei mennä vielä yliluonnollisuuksiin ja "kuvitteluun".
Jonkun mielestä kirkas keli on vain kirkas. Minulle se on yhtä helvettiä. Saan migreenin kaikista kirkkaista valoista ja valopisteistä. Kynttilän liekistä välkehtivään mereen (tai kromipintaan). Eikä tarvi edes kauan "kuvitella". Muutaman minuutin altistus riittää. Oireitakaan ei tarvi sen jälkeen kuvitella... Siihen kun yhdistää muutoinkin herkän kuulon, niin kyllä hupi on hauskaa! Siitäkin syystä en lähde väittämään jonkun muun kokemuksia jostain asiasta vääräksi vain sikski, että en koe asiaa samalla tavalla.