Kun tässä on nyt nähnyt noita SAHKin hyväksymiä Rojaleita missä vanhaa ei ole ollut kun paperit, niin mietinpä sitä, että mikä on se oikeusaste, mihin tehdään valitus siitä, että on rikottu lakia.
Kun se nyt on niin että väärennetyillä papereilla / pyörällä ei pitäisi saada museostatusta.
Kummaa vaan, että olen itse nähnyt 60-luvun papereilla Intian Rojalin 500-kuutioisen, museoidun, kun tuota kokoa alettiin tehdä vasta 1987.
Että miten vaan, jos jokin kulkine on hyväksyty väärin perustein, niin on sen päätöksen peruminen oltava mahdollista.
Ja edellenkin, jos on niin että me emme ronki nelipyöräisiä, niin miksi v**tussa ne p**keleet kuvittelevat tietävänsä kaiken vaikka Rojaleista kun minäkään en omaa kun hajun vaikka olen ollut kerhon paikallisosaton pj viis vuotta?
Hallintolaissa kerrotaan selkeästi toimenpiteet sekä tahallisen, että tahattoman virheen korjaamiseen. Niitä tulee käyttää.
Jokainen Rojali, jonka tulen huomaamaan rekisteröidyn virheellisesti, tulen ilmoittamaan eteenpäin ja tulli sitten miettiköön rötöksen. Kun olen itse joutunut osottamaan jokaisen 1960 tehdyn osan erikseen, niin eiköhän se onnistu myös muille, tarvittaessa.
Ne joilla on näitä feikkejä, hoitakaa pyöränne pois museoinnista. Kun tullaan siihen asti, että saan ensimmäisen kiinni ajoneuvon ja asiakirjojen väärentämisestä kiinni mitä tulee moottori/runko-yhdistelmään nähden, niin sitten se joka rankaisee on oikeusjärjestelmä.