Hyvä huomata samasta uutisesta, että vielä muutama vuosi sitten kun meni vielä hyvin, maksettiin toista
miljardia veroja. Kilpailevat firmat maksavat Suomeen veroja kuinka paljon...? Verot sinänsä olivat vain lisäbonus mielipiteessäni.
Mikä hiton juttu se yleisemminkin on, että omia pitää mollata ja kaikkea ulkomaista pitää niin paljon parempana? Minä iloitsen kaikesta kotimaisten menestyksestä, pienestäkin. Aina se on Suomelle eduksi ja kotiinpäin. Minä en osakkeita omista ja kirjoitin vain, että juuri tällä hetkellä on hyviä tuotteita Nokialla erilaisiin tarpeisiin ja ostajan kannalta hyvillä hinnoilla. Peruspuhelimista älyluureihin. Se, millaisesta tuotteesta itse pitää, ei tarkoita, että muut ovat huonoja. Jollekin peruspuhelin on ehdottomasti parhain valinta, toiselle älyluuri ja kolmannelle jotain silä väliltä. Omien ja käytäjien tarpeiden mukaan olen toki hankkinut lukuisia muunkin merkkisiä lureja.
Ja tietysti minulle on tärkeintä, että on Carl Zeissin linssillä varustettu hyvä kamera kännykässä, että saan blogiin kuvia!