Kirjoittaja Aihe: Nokian kohtalo ja elop  (Luettu 28049 kertaa)

Heinäkuu 01, 2012, 22:34:39 ip
Vastaus #15

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Nyt myydään rönsyt pois ja palataan ydinosaamiseen .Eläköön kumisaappaat :laugh:

Heinäkuu 02, 2012, 00:15:41 ap
Vastaus #16

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, kumisaappaita on aina tarvittu, ja tullaan tulevaisuudessakin tarvitsemaan. Samoin vessapaperia; ei ole näköpiirissä paperitonta vessaa. Vaikka eihän meistä insinööreistä koskaan tiedä.......
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Heinäkuu 02, 2012, 07:17:28 ap
Vastaus #17

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Huomenta!

Eikös ne ennenvanhaan pyyhkineet takaosastoa semmoisella
puusta veistetyllä lastalla? Jostain luin niin.

...No-jos Nokia menee persiilleen,niin konkurssipesähän voisi
myydä vaikka yli jääneet kuoret ja kännykätkin tuohon
tarkoitukseen? ....Ympyrä sulkeutuisi..

t. Markku

Heinäkuu 02, 2012, 09:03:09 ap
Vastaus #18

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Kuulemani mukaan tuo puukäsityötuote on sanonnan "tikku paskassa" se tikku.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Heinäkuu 02, 2012, 09:30:17 ap
Vastaus #19

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Huomenta!

Siispä Suomen puunjalostusteollisuudella on tulavaisuutta.  :D
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Heinäkuu 02, 2012, 13:09:43 ip
Vastaus #20

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Kyllä mie luulen, jotta Eeloppi on microsoftin desantti. Joutais viiä saunantaakse moinen pääjohtaja!
Ensin antais vähän sitä nokialaista kumipuun oksaa ja sitten perinteinen niskalaukaus. >:(
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Heinäkuu 02, 2012, 20:52:57 ip
Vastaus #21

Arto Tolvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, kumisaappaita on aina tarvittu, ja tullaan tulevaisuudessakin tarvitsemaan. Samoin vessapaperia; ei ole näköpiirissä paperitonta vessaa. Vaikka eihän meistä insinööreistä koskaan tiedä.......
bidee ::)

Heinäkuu 03, 2012, 09:20:43 ap
Vastaus #22

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
bidee ::)

No, nyt kun tuli puheeksi, niin mulla olis sellainen lähes joutilaana. Siis, jos tarve ilmenee (ei kuitenkaan tarvi meille tulla tarpeilleen!), voisi olla kauapan.

Heinäkuu 31, 2012, 17:48:28 ip
Vastaus #23

Antti Jokinen

• Vieras
Kokeilin ihan huvikseni ostaa Nokian osakkeita noin kuukausi sitten, kun hinta painui alle 1,70 euron.
Ajattelin, ettei se ainakaan alemmas voi vajota. Vaan vajosipa vieläkin, pahimmillaan alle 1,40 euron.

Tänään näyttäisi olevan jo valoa tunnelin päässä, ja osakesalkkuni on jo yli 10 % plussan puolella!

Näinköhän mun rikastumiseni alkoi?  :P

Elokuu 01, 2012, 14:01:28 ip
Vastaus #24

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä mie luulen, jotta Eeloppi on microsoftin desantti. Joutais viiä saunantaakse moinen pääjohtaja!
Ensin antais vähän sitä nokialaista kumipuun oksaa ja sitten perinteinen niskalaukaus. >:(

Ei siihen Elopia tarvittu, kyllä se pystyttiin tekemään ihan kotimaisin voimin.
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Elokuu 01, 2012, 15:38:10 ip
Vastaus #25

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei siihen Elopia tarvittu, kyllä se pystyttiin tekemään ihan kotimaisin voimin.
Joo, kyllä siinä ihan Nokian omat innovatiiviset inssit sai aikaan tämän tuhon!
Esimerkkinä se, että Nokian "äly"puhelimissa kone aloittaa automaattisesti lauseen isolla kirjaimella.
Tietääkseni mikään muu tekstinkäsittely ei tee niin, vaan ne vaativat nuolinäppäintä!
Tämän käyttö on siis useilla imisillä alitajunnassa ja tapahtuu tekstiä kirjoitettaessa automaattiseti.
Siinä sitten kiroilet nokialaisesi kanssa, kun korjaat lauseen alkuja.  >:(
Nokian issit ovat näköjään niin suuruudenhulluja, että kuvittelivat muuttavansa maailmalla 100 vuotta olleen konekirjoitusjärjerstelmän.
Tuossa on vain yksi hyvin kuvaava esimerkki heidän egonsa suuruudesta.
Mutta se olikin vain ilmapallo.   :(
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2012, 15:39:46 ip kirjoittanut Jouko Kuisma »

Elokuu 01, 2012, 19:00:50 ip
Vastaus #26

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Ei ne inssit mitään päätöksiä saa tehdä, joku muu porukka ne spekkaa. MS-vördi korjaa pisteen jälkeisen kirjaimen kapsiksi jos käyttäjä ei sitä tee, mutta siis nokiako sitten aloittaa pienellä jos painaa shiftiä? En jaksa tuohon työ-E7-älyvapaaseen kajota kokeillakseni.

Se mua aivan erityisesti ottaa pattiin noissa että jotta voisi päivittää softan niin pitäisi rekisteröityä ja luoda tili (=luovuttaa yhteystiedot) johonkin hiton uksi-palveluun, ladata joku fukken suite kaikkine lisäpalikoineen koneelle ja sittenhän se menee siihen että koko elämän pitäisi pyöriä sen palikan ympärillä ja pelleillä sitten kaikkien puhelinfirman omien kuvienkatselu- ym systeemien kanssa jotka käynnistyilevät automaattisesti ja tukkivat valmiiksi jo hieman hitaan puuseen aivan totaalisesti. Kun se päivitys voisi mennä niinkin että laitetaan usbi kiinni ja puhelimesta näpelöidään jotain että tosson verkko, paas päivittäen. Tai sitten nuo luurit voisi vaan toimia jo heti ostettaessa ettei tarttis päivittää ollenkaan. Sellaisiakin matkapuhelimia oli joskus.

Elo oli yksinkertaista silloin kun puhelimet oli bakeliittia ja narulla kiinni seinässä.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Elokuu 01, 2012, 22:34:20 ip
Vastaus #27

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ne inssit mitään päätöksiä saa tehdä, joku muu porukka ne spekkaa. MS-vördi korjaa pisteen jälkeisen kirjaimen kapsiksi jos käyttäjä ei sitä tee, mutta siis nokiako sitten aloittaa pienellä jos painaa shiftiä? En jaksa tuohon työ-E7-älyvapaaseen kajota kokeillakseni.

Se mua aivan erityisesti ottaa pattiin noissa että jotta voisi päivittää softan niin pitäisi rekisteröityä ja luoda tili (=luovuttaa yhteystiedot) johonkin hiton uksi-palveluun, ladata joku fukken suite kaikkine lisäpalikoineen koneelle ja sittenhän se menee siihen että koko elämän pitäisi pyöriä sen palikan ympärillä ja pelleillä sitten kaikkien puhelinfirman omien kuvienkatselu- ym systeemien kanssa jotka käynnistyilevät automaattisesti ja tukkivat valmiiksi jo hieman hitaan puuseen aivan totaalisesti. Kun se päivitys voisi mennä niinkin että laitetaan usbi kiinni ja puhelimesta näpelöidään jotain että tosson verkko, paas päivittäen. Tai sitten nuo luurit voisi vaan toimia jo heti ostettaessa ettei tarttis päivittää ollenkaan. Sellaisiakin matkapuhelimia oli joskus.

Elo oli yksinkertaista silloin kun puhelimet oli bakeliittia ja narulla kiinni seinässä.

On vieläkin.
Minulla on Sony Ericsson mikä lie malli (ostettu 2005). En tiedä mistään softan päivityksistä, enkä eri ohjelmistoista.
Kamera on huono 640x480. Näppäimiä voi käyttää sormella. Helppo käyttöinen (ohjelma). Kestävä, on tippunut lattialle muutaman kerran. Sopii käteen ja taskuun.
Pari Motorolaa oli aikaisemmin. Nokialaista en ole koskaan ostanut.
Kummityttö antoi yhden Nokialaisen jota olen joskus käyttänyt kuvaamiseen.

Elokuu 02, 2012, 00:15:41 ap
Vastaus #28

Markku Hakola

• Vieras
Sain tässä taannoin Nokian "älypuhelimesta" työsuhdepuhelimena, kun antoivat tuollaisen vanhann Nokialaisen ilalle.
Pari viikkoa jaksoin sen "älypuhelimen" kanssa temppuilla ja otin vanhan Nokialaisen takas ja sanoin koko työsuhdepuhelinedun irti.
Nyt Nokialainen jää työpöydälle. kun lähden töistä.
Ostin sitten itselleni oman puhelimen ja se toimii, kuten pitääkin ja kestää niin pudottelua, kuin vettä ja pakkasta.
Mukulat kun taannoin kinusvat Nokialaista puhelinta, sanoin että minä en Nokialaista osata, ostakaa itse, jos sellaisen väkisin haluutte.
Eipä mukuloillakaan ole enää Nokialaista, ottivat edes jossain opikseen.

Mulle kun puhelin on puhelin, kamera on kamera ja MP3 soitin on MP3 soitin ja navigaattori on navigaattori, siis kaikki erikseen.

Elokuu 02, 2012, 05:54:56 ap
Vastaus #29

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Huawei -hinta 10euroo uutena.

Toimii edelleen ja pitää lataustakin kerrallaan n. 2,5 viikkoa-ja toimii
kuten puhelimen kuuluukin...älykästä sanoisin!

Lisävarusteista taskulamppu ehdottomasti se älykkäin ominaisuus.

t. Markku

[ylläpito on poistanut liitteen]