Se valkoinen muoviteippi ei kestä pensaa, pitää olla sinistä. Itse laittaisin ihan tiivisteliimaa ja jos väljä niin hieman hamppua.
Juu se on huomattu että sulaa vähitellen bensasta.
Ja nauharulla konsolissa on tullu ajeltua myös

Nyt niitä rullia pitäis olla tuolla verstaalla kyllä,putkarin pakissa ja yhdessä toisessa paikkaa missä on putkikierretyökaluja(joita ei enää muoviputkien aikakaudella tarvitse).
Pitäis..

Paperitiivistellä Martti saa sen varmaan pitämään,kuten arveli.En tiedä yhtään minkä näköinen se hanan liitos on mutta jos tuolleen tulee alkuperäisen kaltainen niin miksei pitäisi..
Pitää kai tästä mennä talliin takaisin sen pyörän pariin vielä vaikka on aika kylmää nyt.
Sain se jo koottua lukuisten eri vaiheitten kautta eilen mutta nyt meni takanapa ensin vähän jumiin,ja sitten näytti siltä että laakerikoolingit onkin tosi löysällä..
mm laakerikuulat putosivat lattialle pari kertaa,sitten laitoin ne purkkiin ja sitten koko purkki putos taas lattialle.
No loppujen lopuksi otin kaikki 16 kuulaa toisesta navasta niin olipahan puhtaita ainakin.
Uusi sisukumi meni rikkipahki kun jäi kai johonkin väliin kankeuttaan.Paikkasin sitä pikkupakkasessa(-3,5) ja sytkärillä sain lämmitettyä sen verran että otti kiinni kun vielä kietaisin maalarinteippiä pari kierrosta ympärille.Kyllä se siellä vanteen sisällä kestää kun on 4 bar ilmaa

Noi loppuhommat teinkin vasta sen jälkeen kun olin käynyt naapurilla lämmittelemässä kun se huusi kaljalle.
Periksi ei anneta

Jalka edelleen vähän huonona,aamulla jo mietin soittasko lääkärille pitääkö se kuvata.Mut aattelin että olen vaan kotona ja rauhallisesti niin kyllä se siitä.Eipä ne lekuritkaan kummminkaan muilla neuvoin evästäisi.
Naapurin kanssa tuumattiin että kirveen on täytyny pyörähtää ilmassa ja tulla hamarapuoli edellä jalkaan.
Kun yritin osua tukin reunaan enkä keskelle koska siitä se ei kuulemma halkea niin hyvin alussa.
Tein vaan niinkuin neuvottiin ja aattelin että hyvä idea.Ja vitut ollu.