Linköpingissä käyty,hieno reissu,pyörä toimi paitsi kytkin tahmea ja ekassa lähdössä sammui ja toisessa hidas lähtö,viimesenä matkaan
ei oikein rata avautunut,mutta suorilla sai ohiteltua ja lauvantaina 6:s ja sunnuntaina 5:s,sijotukset parani kun tuli 11:sta moposta joukkoon harvennusta tekniikka murheista
hienoja 50cc pyöriä,vieressä oli tanskan Joergen Kvist joka oli myös rakentannut pyöränsä runkosta moottoriin itse Van Vee tikapuurunko
suomalaisesta putkesta,oli ollut Dinon tehtaalla töissä,keskustelua riitti hänen ja muidenkin mopo miesten kanssa
ruotsin kurulta Roffelta kyselin kaikkea,Ilkalle lisää (ja itselle) tietoa siitä kiertokangen pituus jutusta
pidemmällä kiertokangella saadaan lisää aikaa täytökselle,pidempi veivi liikuttaa mäntää hitaammin käännösksissä
lisä tehon lisäksi saadaan tehokäyrään laajuutta,lyhyempi tuottaa terävämmän tehopiikin ja matalamman
Miku voi selittää paremmin jos en kaikkea kielestä ymmärtänyt