Houdi!
Harmi ettei Juhan Derbillä päästy kunnolla ajamaan.
Voisiko olla sähköprobleema? Tuskin pakoputki tai kaasari kuiteskaan ongelman lähde....
Jokella ilmeisesti pelit lauloi vailla murheita

.
Meikäläinen ei jälleen ole pahemmin pajan lattiaa kuluttanut kun leipätyö pitää ukkelin turhankin kiireisenä.
No... jotakin pientä pohdittu ja testikappaleita tutkittu ja raavittu päätä.
Uudemman mallin Derbin sylinteristutus Kreidlerin lohkoon lopetettu (sylinterin keskitys ja kanavat ihan liian suuren vaivan takana) ja tilalle mietitty joko vanhemman Derbin MHR sylinteriä tai Aerox Yammun MHR pyttyä kunhan saan sellaisen jostakin syynättäväksi.
Olen mietiskellyt tuota kytkinpuolen lohkon täyttöhitsausta koska kun toi huuhtelukanava on kairattu oikeaan mittaan menee peukalo tälläkertaa lohkoon tulleesta reijästä läpi ja sen seurauksena yytsin tomosen plan-B vaihtoehdon.
Mitä jos ei täyttöhitsaisikaan lohkoa vaan tekisi alumiinilevyn joka sovitetaan lohkon kylkeen (kuvagalleriassani evo I versio).
Levyn ja lohkon väli täyteen tötinää (kemiallista metallia) ja alsalevy lohkon kylkeen pulteilla kiinni. Sen jälkeen odotetaan tötinän kuivumista ja ei muuta kun snurra kouraan ja avartamaan lohkojen huuhteluita...
http://www.motot.net/galleria/kuva204808/Käykäähän ihmettelemässä ja kertomassa mietteitä
Ps Otitko Jokke ne renkaat talteen? Voisin tulla noutamaan ne vaikka tällä viikolla. Kiinnostaisi muutama juttu siitä Bidalotin pytystä ja lohkoista nähdä....
Terveisin Miika V