Sitä vaan, että eräässä toisessa aiheessa arvosteltiin sitä, kun kyselee selkeitä asioita, eikä itse ota niistä selvää.
Joten, kun jossain kysymyksessä kehtottaa käyttämään Googlea, niin ei voi mistään etukäteen tietää oliko Googlen käytön vinkkaaminen silkkaa vittu*lua vai oikeaa opastamista hyvässä toveri-hengessä.
Ps. En omista älypuhelinta, vaan ainoa käytössä oleva matkapuhelin on reilu 14 vuotta vanha.
Olen kovasti ihmetellyt sitä keskimääräisen ihmisen keskimääräistä laiskuutta älypuhelinen käytössä.
Sitä kyllä kovasti käytetään kissavideoiden ja kakkaavien apinoiden katseluun, mutta se muu käyttö on jäänyt minun huomioiden mukaan vähemmälle.
Josku asia jossain, mikä pitäisi kirjoittaa muistiin.
Laiska älypuhelimen käyttäjä kyselee kynää ja paperia.
Vähemmän laiska älypuhelinen käyttäjä ottaa siitä kohteesta valokuvan.
Puhelin tallentaa myös puhetta.
Kaikkein parasta on se, että puhelin tallentaa kuvaa ja puhetta yhtä aikaa.
Hintavertalailu kulkee koko ajan taskussa mukana.
Ennen mainostettiin "soita käymisen sijaan tele" tai jotain sinne päin.
Monen kaupan nettisivuilla on myös saldo näkyvissä (ei aina pidä paikkaansa).
Mutta moni ajaa sen oletetun tavaran perässä, kun polttoaine on vielä liian halpaa ja ei ole muutakaan tekemistä.
Yritän siis siis sanoa, että moni ihminen kantaa taskussaan ja maksaa siitä vielä joka kuukausi, yhtä universumin viisainta yksittäistä keksintöä, johon kietoutuu tuhansia muita keksintöjä, jotka yhdessä tekevät laitteesta melko ylivertaisen, niin tiedon hakuun, kommunikointiin, vapaa-aikaan, viihtymiseen jn jne.