Näin selkävaivaisena kävin pyörittämässä jaon kaverille kohdilleen ku nokkahihnaa vaihtoi, ite oli merkkejä kynsilakalla laittanut.
Vaimon Kia Ceed 60 000Km mittariin pian niin kummatkin etuovet lakkas aukeemasta, johdot murtuneet ja nyt tilattu johtosarjat ja taas 3vko uuteen aikaan. Mitään ei osata nykyään korjata, terveselkäsenä moneen Volvon farkkuun korjattiin johdot. Haettiin kaupasta silikoni päälysteistä johtoa ja reilut palat apigolla kiinni ja kutistesukka päälle, nykyiset sähkärit vaihtaa koko johtosarjan. Voi Jumala miksi teit musta kipeän, puoli tuntia ja olisin korjannu ite. Nyt se kestää siksi kauan kun kojelauta pitää ruuvata irti, soitin maahantuojalle ja sanoin etten maksa kaikkea lähes uuteen autoon vaan kirjoitan kaikille foorumeille jos saan tonnin laskun kahdesta katkenneesta johdosta. Kun mä olin raskaskone asentaja niin sähkäri sielä tukkirekan alla etti mistä on poikki ku teli ei nouse, mitään johtosarjoja vaihdeltu.
Nyt poijaat mä kärsin omaa kyvyttömyyttä, nehän vaihtaa radioon asti piuhat. TANA.