No mites mulla sairaseläkeläisellä niitä kilsoja tulis, kauppaa, 800M ja rantaa 3Km. Emäntä ajoi reilussa kahdessa vuodessa 12 000Km ja hupia yli puolet ku sai oman auton, minä yllytin että varmuus kasvaa vain ajamalla. Nyt on 20Cm pitee auto niin kotona piti käydä koittaan kuis saa autokatokseen ja sitten kaupassa miten menee parkkiruutuun, turha mun on selittää et farkussa on vain pala pelliä lisää ja takaikkuna hivenen kauempana. No ny on ikkuna pienee ku on kauhiat takavalot, onneksi opetin ettei päätä käännetä vaan peilit on ihan sitävarten.
Niin mitä tehty tänään, no vähän kauppaa ja sitten vakuutellu emäntää kannattiko sen vaihtaa autoa ku siinä oli huimat 104 000Km mittarissa, ennen oli miehillä autokuume mut ny tasa arvon vuoksi myös naiset sairastuu siihen. Millä mä sen winsun ostan jos sanon vaimolle ettet tarvi uudempaa autoa, se on maanrakennus firmassa töissä ja henkilökunnan parkissa on audia, mersua, etc. Jos se sanoo mitä mä sillä winsulla teen niin selitä sitten ku vipulukkoisia jo on, siinä pitää olla stanssattuna se Henry. Illalla tulee kaveri vanhan kiikaritähtäimen kanssa ja mulla yksi kirja jonka haluaisi, väännämme kättä kumpi ottaa lompakon käteen. Näin se menee ja kello vasta 4.