Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512369 kertaa)

Lokakuu 20, 2013, 21:38:15 ip
Vastaus #3615

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Veikkaan että ei lipsu varsi lapasesta kun on pätkä kuorta varressa.
Keväänkorvalla noitaämmit lentää tuommosilla.

L&K.

Lokakuu 20, 2013, 22:28:32 ip
Vastaus #3616

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
Lainaus
No on. Varpuluuta ei mene lumesta tukkoon. Mitä varten varressa on nuo kuoripannat

Puukolla on mukava vuoleskella tuollaiset kuoripannat, eli pelkkä näkökysymys.

Varpuluuta on siitäkin hyvä että vanhalla luudalla voi kätevästi sytyttää takan tai leivinuunin.

Lokakuu 20, 2013, 22:54:34 ip
Vastaus #3617

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Kirppareilla tuli pyörittyä-tämmöinen jäi matkaan.

Taitaa olla ajalta ennen viimeisintä isompaa kahinaa?

t. Markku
Kyllä kai nuo Auto Klubin merkit on viiskytluvulta?
Yleensä hintavia, 100-200 euron luokkaa.

Lokakuu 21, 2013, 09:32:16 ap
Vastaus #3618

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Tällaisia varpuluutia olen tänään mökillä touhunnut.
Varpuluuta haapavarrella on lumiluutana vielä nykyisinkin yliveto.

Rouva on tehnyt sitten noita kransseja.

Tuli ensimmäisenä pala nuoruus historiaa mieleen. Minulla oli kerran eräs tyttöystävä milllä oli tuommonen luuta.
Onneks se ymmärsi hypätä sen selkään ja lentää pois.

Kransseja ei ollut mutta itse otin juhlan kunniaksi brunsseja.

Lokakuu 21, 2013, 23:02:22 ip
Vastaus #3619

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Tilasin mopetiin nastarenkaat.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Lokakuu 22, 2013, 13:14:03 ip
Vastaus #3620

Risto Saastamoinen

• Vieras
Miettiny aamun, mitä tehhä tallin toiselle ovelle, kun lumilinko pyhkäs siitä pielet nurin, ja rotat juoksee sissään ja ulos.

Lokakuu 22, 2013, 15:47:06 ip
Vastaus #3621

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Uamusella työhaastattelu. Käytettyjen lukiokirjojen myyntihommiin ehkä ensi maanantaista eteenpäin.
Kelpo tavalla tuntui haastattelu menevän. Sitten muutama tunti työttömän puuhia, eli lähinnä kahvin
juontia ja Martti Merenmaan romaanin lukemista paikallisessa juottolassa, jonka jälkeen olikin vuorossa
naapurin neidin auton renkaiden vaihto. No siinäkin varmaan toista tuntia pitkälti meni kun naapureita
tuli ja meni ja jäivät suustaan kiinni. Ja oli muuten ihme rimpulan oloinen tuo Volkswagenin tunkki.
Toimipahan kuitenkin. Kunhan nämä renkaanvaihtopalkkiopullat tästä teen kanssa huiviin vetää niin
IC:n konetta irroittelemaan. Toivon mukaan illalla saan pari karpaasia avuksi nostamaan pyörän kellariin.
On nimittäin ollut ihan tympeää pitää pyörää tuossa kerrostalon parkkipaikalla. Eihän siinä kehtaa
kahvaa vääntää ja suuvärkillä päristää. Kaikki naapurit kun näkee.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 22, 2013, 17:04:47 ip
Vastaus #3622

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Olin apupoikana autokaupoilla, emäntä vaihtoi pikku Kiiansa isompaan Kia farmariin. Mun rooli oli lähinnä tekninen, nyt on erikoismalli kaikilla herkuilla ja koneessa hevosi riittävästi. Saas nähdä saanko lainata ku mun pitää körötellä Mazda 626 farkulla jossa jo 150 000Km mittarissa, on se niin väärin.

Lokakuu 22, 2013, 19:36:11 ip
Vastaus #3623

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tunturin synnyttäminen on raskasta puuhaa, tänään se etujarru vaijeriin ja ketjulukkoon, jos sitä huomenna jo sais savut pihalle ja muistais laittaa öljyt kans sisälle

Lokakuu 23, 2013, 11:24:00 ap
Vastaus #3624

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka Henry.

Sulla sitä on sentään toivoa saada lainaan Kia autoa. Mulla ei ole "aja Ladallasi, mun Skodaan et koske ja sitä et sotke"Sanoi meidän mamma.

Hessu

Lokakuu 23, 2013, 12:28:29 ip
Vastaus #3625

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Saas nähdä saanko lainata ku mun pitää körötellä Mazda 626 farkulla jossa jo 150 000Km mittarissa, on se niin väärin.

..sullahan on vielä uudenkarhea Mazda;olisipa autossani vasta tuollaiset kilsat.
  Mun auton (vm.2000) mittarissa on  340 000 km.  Kun moottoriin Bosch-Dieselhuollossa vaihdettiin korkeapainepumppu, suuttimet, laturi, moniurahihna ja -kiristin ym. kustansi se lähes puolet auton arvosta  ??? Itse perusmoottori on hyvässä kunnossa .   
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Lokakuu 23, 2013, 14:09:02 ip
Vastaus #3626

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Jetan katolta lumet pyyhkäsin pois ja kattotelineen ulkorakennukseen, subbarin otin sisätiloihin, vahvistimet ja alpinet saa kestää talven (viime talvena meni jo yhdet kuusysit paskaksi, just samanlaiset kun nyt on paikallaan)  Ton mittarissa onkin vaan 43 tuhatta ja risat, siitä en oo varma että onko viides vai kuudes kierros tossa sadan tonnin mittarissa :D
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Lokakuu 23, 2013, 16:05:02 ip
Vastaus #3627

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
No mites mulla sairaseläkeläisellä niitä kilsoja tulis, kauppaa, 800M ja rantaa 3Km. Emäntä ajoi reilussa kahdessa vuodessa 12 000Km ja hupia yli puolet ku sai oman auton, minä yllytin että varmuus kasvaa vain ajamalla. Nyt on 20Cm pitee auto niin kotona piti käydä koittaan kuis saa autokatokseen ja sitten kaupassa miten menee parkkiruutuun, turha mun on selittää et farkussa on vain pala pelliä lisää ja takaikkuna hivenen kauempana. No ny on ikkuna pienee ku on kauhiat takavalot, onneksi opetin ettei päätä käännetä vaan peilit on ihan sitävarten.

Niin mitä tehty tänään, no vähän kauppaa ja sitten vakuutellu emäntää kannattiko sen vaihtaa autoa ku siinä oli huimat 104 000Km mittarissa, ennen oli miehillä autokuume mut ny tasa arvon vuoksi myös naiset sairastuu siihen. Millä mä sen winsun ostan jos sanon vaimolle ettet tarvi uudempaa autoa, se on maanrakennus firmassa töissä ja henkilökunnan parkissa on audia, mersua, etc. Jos se sanoo mitä mä sillä winsulla teen niin selitä sitten ku vipulukkoisia jo on, siinä pitää olla stanssattuna se Henry. Illalla tulee kaveri vanhan kiikaritähtäimen kanssa ja mulla yksi kirja jonka haluaisi, väännämme kättä kumpi ottaa lompakon käteen. Näin se menee ja kello vasta 4.

Lokakuu 23, 2013, 21:06:05 ip
Vastaus #3628

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tunturini elää, huomenna pieni tunnustelu ajelu ja kamojen pakkausta ja pystikseen ja kaukasiin käy matka ainakin, katotaan mihin sieltä sitten

Lokakuu 24, 2013, 10:19:38 ap
Vastaus #3629

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Nykyään kun on suosittuja nämä arman-pilakuvat, niin tekasimpa itsekin yhden :D

[ylläpito on poistanut liitteen]
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.