Se on hauskaa katsella keskiviikkoisin tuolla rantakioskilla, kun biker-setä pöräyttää pyörällä parkkiin ja meikä katselee taivaalle josko Sukhoi taas tulee alas...
Eipä mitään, setä sammuttaa pyörän - siitähän se ääni tuli! - riisuu kypärän ja kaivaa korvatulpat korvistaan. Muut vain joutuvat papatusta kuuntelemaan ilman korvatulppia.
Miksi ääliöt pilaavat aina hyvät jutut.
Eikä se nyt ole konsti eikä mikään vahtaa alkuperäisia vaimentimia takaisin ennen katsastusta.
Oli mullakin kerran Hondassa Stormin halvimmat tarvikevaimentajat. Puoli tuntia kun ajoi niin korvat soi. Putket lensi roskiin heti kun sain rahaa.
Jorma, Jorma
Minäkin kaivan korvatulpat korvistani jos olen vähänkään pitemmän matkan ajanut prätkällä.
Ne tulpat ei ole siellä korvissa melun, siis moottoripyörästä lähtevän äänen takia, vaikka esim mun Inkkaria kuulleet voivat todeta, että kyllä kuuluu

, vaan sen takia, että avokypärässä useimmiten tuulee ja suhisee vallan hervottomasti. Ainakin mun O-Heissa. Sitä kun on muutaman tunnin paahtanut toista sataa, niin pää ja korvat
suhisee vielä seuraavana aamuna, jollei ole käyttänyt korvatulppia.
En ole kertaakaan kuullut, että harrikalla tai jollain muulla äänekkäämmällä pelillä ajava pitäisi tulppia oman vehkeen mökän takia. (Sinne taaksehan se meteli jää)
muuten olen kyllä sitä mieltä, että moottoripyörien vuosikatsastus on syvältä sieltä, missä aurinko ei paista.....muut ovat jo aika hyvin kertoneet mistä tämä MP- vastaisuus on taas noussut.
Jack