Hondaan on NGK tulpat sama ku rotalle myrkky, panisin syksyllä vaihtaa ne ja sammutin semmosella peräprutkulle tehdyllä öljyllä jota pruutataan imuaukkoon. Perttu kun osti mun pyörän kysyi pyöriiko se ku ei ole kikstarttia niin sanoi että varmasti pyörii ja iso vaihde päälle ja hänen veljenpoika lestalle ja pikkasen pökättiin. Pertulla oli murhe onko etusen jarru satulat jumissa no ei ole, se käsijarrun vuoto lienee ainut yllätys, olis pitänyt talvella käydä vähän panelemassa jarrua. Kolmen vuoden seisotus ei tee hyvää, perhana poijaa ku kävin välillä koittamassa nouseeko jalka lestan yli, ei noussu mutta jos Tampereella leikkaavat selän niin että nousee niin Suomen suurin Honda CX500 metsästäjä on vapaana.
Kun ostin tuon edellisen niin myyjä sanoi ettei sitten tingi hinnasta johon sanoin et hyvä en minäkään tingi, luotin miehen sanaan ja hetkeäkään en kadu. Toivon ettei Pertunkaan tarvi katua, olisko Suomen halvin hyvin säilynyt alkuperäinen. Olen nyt sitten saanut ostotarjouksia, ei ole myydä mutta Pertulle tiedoksi niin siitä apumoottoripyödästä on tehty 800€ tarjous. Polkupyörä kauppa johon sen myin sanoi että ykkönen eteen ja sitten juodaan kaffetta. Mun oli pakko saada tilaa, en hintaa itke vaan niitä mahtavia kilometrejä joita sain sillä ajaa.
No lääkäri määräsi mut psykiatrille ja kaksi kertaa kävin, jos mä oon hullu niin se lekuri oli umpihullu. Heitän keikan skodella ja kotiin tulee kuin uusi mies, no kiinasta on tilattu viri cdi poksi, isompi kaasari ja teho pakari. Hinta sama kuin meillä pelkkä cdi poksi, ja eihän se ole kuin yksi johto poikki. Nyt kuristukset poistettu ja mäkeen nousee ku raketti, häh hää ei ole kuten amerikkalaiset sanoo noo wiils.