Mikäs on tommonen latolöytö!
Savon Sanomien kuvia 50-60 luvun vaihteesta. Jokuhan se nämäkin autot tunnistaa.
Tuo saattanee olla sama Cadillac joka lojui täälläpäin erään autiotalon pihassa. Olin jo saanut paikallistettua missäpäin autiotalo sijaitsee kun kuulin että auto oli lahjoitettu kymmenkunta vuotta sitten eräälle harrastajalle/keräilijälle. Tiedän kuka hän on ja luulen että auto on hänellä jossain jemmassa. Cadillac oli muuten täydellinen mutta kone puuttui. Muistaakseni auton kerrottiin olleen presidentti Kyösti Kallion virka-autona.
No ei todellakaan ole tuo kauko ollut edes ikuna suomessa! Miehän kirjoitin, jotta netistä löysin.Noilla Cadillaceillä ei ole meidän valtakunnassa ajaneet edes presidentti Kalliot eikä makkarakauppiaat.
Desoto on mallia -57 ja 4d ht Firedome, -58 ei ollut kuin yhdet valot edessä,Luulen että asia on ihan toisinpäin. '57 oli jenkkiautoissa vielä yleensä yhdet valot, '58 melkein kaikissa.
Kyllä ihan suomessa löysin netistä! On se joo veekuustoistanen käkkylä -38, tehty vissiin vaan 65 kpl.Aikas hartsu ja kallis.
Lainaus käyttäjältä: Kari Vähäkainu - Maaliskuu 22, 2013, 15:19:37 ipTuo saattanee olla sama Cadillac joka lojui täälläpäin erään autiotalon pihassa. Olin jo saanut paikallistettua missäpäin autiotalo sijaitsee kun kuulin että auto oli lahjoitettu kymmenkunta vuotta sitten eräälle harrastajalle/keräilijälle. Tiedän kuka hän on ja luulen että auto on hänellä jossain jemmassa. Cadillac oli muuten täydellinen mutta kone puuttui. Muistaakseni auton kerrottiin olleen presidentti Kyösti Kallion virka-autona.Tästä taasen muistin tarinan jonka pienenä kuulin useastikkin, enkä kyllä osaa asiaa epäillä.