Nyt on kone pöydällä ja odottelen tuota uutta osaa minkä sanoitte olevan vääntynyt. Ihan varmuuden vuoksi tilasin uuden kun ei se juurikaan mitään maksanut vaikka vanhakin voi olla pelastettavissa. Vielä en ole alalohkoa irrottanut ja sitä varten pitäisi tietää tarviiko roottoria napata irti vai onnistuuko lohkon irroitus se paikallaan? Kytkin pitää ilmeisesti öljypumpun kans napara irti ennen kuin koneen saa kahteen osaan.
Mistä kannattaisi tilata tiivistesarja tuohon? Jotain muistan lukeneeni että Stormin setti ei ole kovin hyvä.
Ajattelin samalla uusia ketjut ja rattaat pyörään. Tällä hetkellä takarissa on 32 kokoa ja itse olen löytänyt vaan jotain 36 rissoja, olisiko jotain hyvää kauppaa rissoille?
Mitä tiivistemassaa olette käyttäneet lohkojen välissä? Hondatiskiltä kysyin Hondabondia, mutta sitä ei ainakaan heiltä löytynyt. Hyllyssä oli vaan joku toinen Hondan tuubi millä oli hintaa 59e, joten jätin sen sinne 
Kannattaa laittaa normivälitykset. Liian tiheällä välityksellä kone huutaa turhaan ja liian harvalla välityksellä vitosvaihteella ei ole tehoja.
Roottoria ei tarvitse irrottaa, mutta sivuposkien lisäksi kytkin, öljypumppu ja öljynputsari pitää purkaa. Itse irrotin pelkän pumpun ja alalohkon takaisin asentaminen oli sitten sen verran haastava tehtävä etten suosittele.
Tiivistesarja kannattaa tilata muualta kuin Stormilta. CMSNL:llä on Noborun sarjoja ja ne ovat hyviä. Löytyy niitä toki muualtakin.
Tiivistemassaa ei kai voi laittaa liian vähän. Itse koneen uudelleen purkamaan joutuneena totesin, että vaikka olin laittanut vain ohuen rihman, se oli levinnyt koneen sisäpuolelle. Massa pitää levittää sormella ohueksi kerrokseksi sisäpuolelta ulospäin. Levitin itse niin, että sisäreunaan ei tullut massaa ollenkaan. Massaa tarvitaan ainoastaan niihin saumoihin, jotka ovat kosketuksissa ulkoilmaan.