Voiskos sen elintärkeän tiedon eli alkuperäisen varaosanumeron julkaista noista pienistä
O-renkaista, niin vois vilkaista jos sellaiset vaikka löytyisivät.
Varaosanumero helpottaa aina osien löytymistä nimihuutoon verrattuna.
Terveisin
Vesa "Jupi" Kaartinen
vesajuhani.k@hotmail.com
0500-335920
Morjens,Jupi

Juu eipä tullut pieneen mieleenkään numero,kun en ole niitä tottunut lainkaan käyttämään johtunee vain siitä

Eli tämä: honda 91301-pc-9003
Välilyönneillä tai viivoilla ei näytä olevan merkitystä kun Googlesta hakee-tuloksia saa loputtomiin.
Luin niitä varmaan lähemmäs kolmisenkymmentä..
Juhan lähettämää kaaviota on tosiaan hyvä muistella välillä.
Esim minun pyörästä puuttui pitkän aikaa o-renkaat öljysingon ympäriltä.Enkä tiennyt niiden olemassaolon tärkeydestä enkä myöskään kuulunut tänne foorumille joten tietoakaan asiasta ei ollut..
Toimi se kyllä silti mutta toki tuoton luulisi jäävän hiukan normaalia pienemmäksi.Sitähän kumminkin tulee tarkistusruuvista melko reippaasti.Asiaa voi kokeilla siten että jättää ruuvin kokonaan pois ja ruuvaa pienen letkun ja pullon tilalle jos ei muuten usko riitä

ps. Lisään tähän vielä öljysingon O-renkaan numeron,jos sulla Jupi sattus olemaan niistäkin hajuja.
Luulen nimittäin ettei se minun laittama ole ihan virallista kokoa sekään.Otettu dieselin ruiskupumpun osista..
Oikea koko on 41x2mm ja voihan noita saada yleisosistakin.En ole vielä katsonut.
Varaosanumero on 9130 9286 000.
Nokan stefa myös tavallista kokoa mutta miksei se Hondan oma olisi varmin jos sellainenkin löytys.
Kokoa 22x35x6mm ja numero on 91251-KM1-003.