Tuo oli minullekkin uutta tuo sätkäpaperi temppu kärkien väliin vaikka olen kyllä kaikkea jo kuullut ja kokenut kun ikä on (kohta jo 68v ) >Täytyy vain todeta että toimiva kikka kylläkin !!!
On se painettu esimerkiksi Jawan ohjekirjaan...
Tuosta ongelmasta sen verran, että tuo Sachsin mopon moottori on yksi junan vessaan verrattavista laitteista. Jos se on kunnossa, se ei voi olla lähtemättä käyntiin joka polkaisulla, ja se kulkee aina kuin nakutettu sitä omaa vauhtiaan ja vetää sillä omalla tehollaan, pidemmän tai lyhyemmän matkan.
Jos näin ei tapahdu, se pitää korjata; palstalla ihmettely ei sitä kuntoon saa. Jos haluaa tehdä itse, on etsittävä tietoa ja jaksettava syventyä sen toimintaan; palstat auttavat tässä, mutta ei täältä eikä muualtakaan kaukoparannusta löydy, siis korostan vielä, että on jaksettava paneutua ja syventyä, että ymmärtää toiminnan periaatteet.
Siitä ei minulla ole kokemusta, mistä löytyy osaava auttaja, jos ei jostain syystä halua itse opiskella. Vaikeaa on itsellekin nykyisin, kun lattialle pudonneet työkalut muodostavat haasteen, ja vähän näkeminenkin; vaatii erikseen remonttilasit ja oikean asennon...