Joo,no minä olen eri mieltä ja pyyhinkin aiempia pitkähköjä mietteitäni aiheesta mutta lyhesti ja ytimekkäästi ihmettelen hauskuuden jatkumista itse kunkin rahavarannoista riippumatta jos ei omiaankaan osista saa ,muusta nyt puhumattakaan,jolloin kaikkoaa jatkuvuus tehokkaasti projektien hommaamisesta aika nopsaan jos tietää ettei myydessä
siitä saa kuin murusia uhratuista voimavaroista,varsinkin kun ne projektien hinnat ei oo missään suhteessa hienojenkaan MR laitteiden kuluihin vaivoineen ja todellisiin myyntihintoihin jolla se myytävä jos syystä tai toisesta luovuttava joskus joko ikäsyistä,uuden projektin tieltä tai kyllästymisen vuoksi tms.
Uusia harrastajia tilannekuva ei hivele mukaan romujumppaan tulemaan eli jatkuvuusennuste huono ja kyllä monet vanhat patutkin pikkasen tarkemmin miettii lyökö kätensä sihen itseensä vapaaehtoisesti.
Mikäli kyseessä ajopeli joita myyntipalstoilla liikkuu,valmiin ostaminen moninverroin rahallisesti ainakin järkevämpää olipa hauskaa tai ei...
Voimme myös aika suurella varmuudella aavistaa että 2 ja 4 pyöräistä kalustoa A:sta- Ö:hön ja aihiosta alkuperäiseen niiden irtonaisten osakasojen kera tulee myyntiin lähivuosina kuolinpesistä,talleista ja kartanoiden kätköistä älyttömästi koska elämä on rajallinen romuoskareillekkin.
Ala ei myöskään nauti valtion,ympäristön,median eikä nuorten polvien suosiosta muuta kuin kielteisessä mielessä mutta toki valtio polttoaineveroilla meiltäkin hyvän siivun imee ja niihinkin luvassa taas lisää raippaa.
Mitä kokoajan kallistuva bensa/dsl sitten lisäksi tekee vanhojen ajoneuvojen myynti+ostomarkkinoille massiivisen ylitarjonnan kera ,helppo arvata mielestäni.