Noista Penan lenkkareista tuli heti mieleen vuosi 1972, Lasse Viren ja Mynssenin olypialaiset.
Ne on vielä niitä oikeitten miesten ja tietenkin myös naisten lenkkareita. Uus avuttomille ja lapsukaisille pitää olla tarralenkkarit, tai ne semmoset jotkut automaattinauha pyörittimet.
Ja semmosen havainnon oon tehnyt että kehopositiivisimmat on ottanut nauhat pois kokonaan lenkkareista. Ja ne on yleensä aivan linttaan astutut.
Ja vielä muutama sana vaatteista. Katselin tuossa sivusilmällä eduskunnan kyselytuntia. Siellä oli joku, todennäköisesti naisihminen pelkkä t-paita päällä missä luki että: future is feminism. Tai olihan sillä tietenkin vielä muutakin päällä, mutta se paita osui silmiin.
Minkähänlainen älämölö siitä alkaisi jos joku miespuolinen kansanedustaja menisi eduskuntaan t-paidassa jossa lukisi:
Tulevaisuus on sovinismissa.
Ja kuten itse kukin saattaa vain arvata, niin minkähän puolueen kansanedustaja mahtoi noudattaa sellaista pukeutumis protokollaa istunnossa? Jos ei sattunut katsomaan ko. lähetystä.
Ei sillä ettäkö en olisi täysin tasa-arvon kannattaja, mutta tasa-arvoa voi varmaan koittaa edistää jollain muulla tavoin ja käyttää kyseistä paitaa jossain muussa paikassa? Ei oikein vakuuttanut, ainakaan minua.