Vaikka miten yritetään ja yritän ymmärtää ettei kaikki voi olla yhtä oivaltavia tai kekseliäitä kaivamaan tietoa kuvineen siitä tarkastuseen menevästä laitteestaan niin tosiasia on että jos netti on olemassa ja tietää laitteen nimen+mallin niin kirjoittamalla se hakuasanaksi antaa normaalisti sivutolkulla tutkittavaa ja jos pikkasen muokkailee tuota hakusanaansa tarkemmaksi niin vielä enempi tupsahtaa ruudulle.
En ihan oikeasti ymmärrä että jos omistan laitteen nimeltä "Klonks Personal"vuodelta jotain ,niin täytyyhän minun siitä tietää perustietoja ja olla kiinnostunut vanhoista ajoneuvoista enempikin jos ihan museoida moisen meinaan ja olen ottanut jopa selville käytännön+yhteyden MR tarkastajaan joka viimeistään kertoo tai pitäisi kertoa miten homma toimii!!
Vaikka laite olisi tullut perintönä tai arpajaisista niin silti ei luulisi olevan liikaa vaadittu minun mielestäni taustatietojen onkiminen koska miten ko henkilö muuten tietää edes onko vehje sinnepäinkään alkuperäinen??
Kylmä tosiasia on että väsytystaktiikalla,paljon aikaa varattuna(eväät+lämmintä vaatetta..)ja H Moilasena vaan mennään ja tiedetään että kun tapeeksi kauan venyttelee paikanpäällä kädet taskussa niin lopulta sen pikkusen lepsummaksi tiedetyn tarkastajan aika loppuu,antaa anteeksi näköjään isompiakin puutteita pärstäkertoimen mukaan ja hyvät höystejutut päälle pullakahveineen (jos kotiin tilattu tuo tarkastus) niin taas on 1 MR ajoneuvo tullut lisää.
Miksi tämä ei niin kummemmin asiastaan innostunut harrastajahenkilö sitten halusi onnistuneesti MR tarkastetun ajopelin itselleen,miettikääpä sitä?