Eikös ne sodassakin polttaneet mieluiten kuusen oksia kun niistä ei tullut savua? Mullehan se on ihan sama vaikka joku sytyttäis puunsa vaikka keskeltä mutta piti kokeilla tuota ylhäältä sytyttämistä aikoinaan kun siitä alettiin kohkaamaan. Ihan rehdisti väitän että meni talven aikana vähemmän puita kuin normaalisti. Toki riippuu vähän missä polttaa, mulla on 80-luvun kaksoiskattila eli suomeksi sanottuna onneton tulisija. Just satuin tv:stä näkemään perinnemestaria, oliko TV2, siinä uuniseppä sanoi että tietenkin päältäpäin. Kait se on sitten muotia.
Kyllä tuo olikin muuten hyvää aikaa ennenkuin alettiin oikein porukalla ymmärtämään ja erimielisyydet ratkottiin painimalla. Mäkin oon vähän päähän potkittu mutta sen takaan että sen edestä oon varmasti tehnyt jäynää. Onneks en oo koskaan ollut työpaikkakiusattu.
Noista vanhoista bensoista että uskomattomat pieni määrä uutta bensaa siellä joukossa tekee siitä taas ihan käypää kamaa. Tai toisinpäin, uuden bensan sekaan sitä voi kaataa tolkuttoman paljon. Ellei kantti kestä niin voin ajaa ne pois, mistä voi noutaa?