Tärkeintä on, että on kunnon kytkentäkaaviot, muuten tulee vain lisää vahinkoa!
Itse korjailin tee-se-itse-miehen jälkiä Rover P5:ssa. Oli siinäkin tuskaa, vaikka olen sähköllä tienannut elantoni yli 40 vuotta. Ja Rover on sentään simppeli kaasutinkärry.
Hyvät kuvat on käytössä, joskin on normaali kirjakoossa. Haynesin manuska. On käynyt jo mielessä että saattais vähän helpottaa kuvien seuraamista jos kopiosi suosiolla A3 kokoon?
Että en jaksa ymmärtää mikä vimma on ollut repiä melkein kaikki piuhat irti konehuoneesta, suutinyksikön vaihdon takia? Minun järjellä sitä hommaa varten ei olisi tarvinnut irroittaa kuin murto-osa noista nyt irrotetuista johdoista.
Tekee homman oikein ajan kanssa eikä hötkyile käyttöön otossa, niin tulee samalla sitten käytyä kaikki paikat, jarrut, jousitus, voimansiirto, yms... läpi. Onneks ei ole mennyt purkamaan mitään johdotuksia tuolta hytin puolelta.
Olet oikeassa, A3 ota kopio.
Johdoissa lienee värikoodit?
Piirtele tuohon kopioosi myös värit ( jos Haynesin kaaviossa ei jo ole).
Sitten suora plussa kannattaa piirtää paksummalla, samoin miinus. Tai päinvastoin, jos siinä on plussa maissa.
Näin on helpompi ymmärtää kaaviota: ei tarvitse aina seurata johtoa akkuun saakka.
Kun ymmärtää toiminnan, ei mene sokkopeliksi.
Haastava projekti, muttei mahdoton.
Kaverillani oli tuollainen Jagge ja sanoi tulpanvaihdonkin olevan lähes päivän homma: pari tulppaa on vaikeasti lähestyttävissä.
Olisi mielenkiintoista olla mukana, mutta on turhan kaukana Lahdesta.
Näin postauksesi jo HJK:n sivuilla.
Itselläni on XK 150 vm -60. Siinä on helpot sähköt.