Tiiä nyt minkään erityisestä laadusta nyt mennä sanomaan. Maanantai yksilitä taitaa löytyä joka merkiltä, yhtä lailla kuin niitä tiistain tekeleitä. Eikä kaupan hintalappu kerro laadusta mitään. Itse olen huomannut että se säännöllinen huolto, kunnossapito ja huolehtiminen taitaa vaikuttaa kaikista eniten ajoneuvon kestoon. En ole mikään autofriikkii joka puunaa ja hoonaa joka jeesuksen nurkan autoista. Ne on minulle vaan käyttöpelejä/työkaluja.
Samolita alihankkijolita ne komponentit tulee, ja robotithan ne kasaa läjään. Boschia yms. muuta kinusti komponenttia.
Jos nyt itse pitäis heittää kestävin automerkki mitä pihassa on vuosien varrella ollut, on Volvo (paitsi 343) . Mersut on myös kestänyt tekniikkansa puolesta kanssa, mutta miinuksena on sitten niiden korit. Tämän hetkisellä henkliöautolla olen itse höylännyt 150 tkm. mittarissa jo reilu 300 tkm. , ilman ongelmia ( miinus, tee se itse aiheutetut viat) kun menin pellin alle ihan itse, muutakin tekemään kuin lisäämään pissapojan nestettä.

Jos nyt näistä mopottimista vielä kirjotellaan, niin Suzukeja on ollut viimeiset 15 vuotta käyttöpyöränä, ja ovat olleet luotettavia.