Minä sen oman, ruotsista hakemani -61 R60 bemun maahantuontikatsastin Oulussa Ruskon katsastuskonttorilla, ja konttorin silloinen päällikkö ( Lihavainen nimeltään..) oli tekemässä minulle katsastusta, sivuvaunu ei ollut mukana sillä kertaa, ja kysyin että pitääkö minun tuoda pyörä näytille kun kiinnitän vaunun pyörääni ja alan käyttää sitä, hän sanoi ettei tarvitse, koska kyse on lisävarusteesta jota ei tarvitse katsastaa erikseen.
Tuo valojuttu koskee motskareita ( varmaan rattoreitakin..) vuosimalliin -84 asti, maahantuontikatsastin vm-79 harrikkani, jossa oli tilaamani, Taiwanissa tehty Indianin lampun kopio, jossa ei ollut minkäänlaisia merkintöjä lasissa, katsastusmies katteli sitä, luki kirjaansa hetken, ja sanoi että vm -84 asti riittää, kun edessä on valaisin joka näyttää valkoista tai keltaista valoa eteenpäin, ja niinpä se hyväksyttiin, tämä kyseessä oleva konttori muuten on sitä edellistä konttoria vastapäätä saman tien varressa, siis edellenkin Oulun Ruskon teollisuuslaueella, ensimmäinen insidentti tapahtui 1995, ja toinen 2007...
Maallikkosaarnaavia kansanparantaja-reikihevosia en kummallakaan konttuurilla nähnyt, ainakaan sillä kertaa