Citikassa on vakiovarustuksena tällainen pakkassuoja, joka neuvotaan kiinnittämään paikalleen pakkaskauden ajaksi.

Niihän siinä Sitikassa on alasuoja vakiona. Mulla on ollu vajjaa kymmenen kertaa tämä viimeisimmän korimallin C5 Sitikka kojeajolla, mutta koskaan se ei oo vaimolle passannu.

Jo edellistä autua ostaissa mää oisin voinu ostaa C5 Sitikan, vaan se sai kotona täystyrmäyksen. Mutta ei passaa valittaa, sillä ei ne Pemaritkaan mittään huonoja autoja oo.

Ei sitten alakuunkaan.
Sen mitä oon nuita vertaillu, niin C5 on aavistuksen isompi ääninen, kuin Pemari ja penkkien kankaat on aika köykästä verraten Pemariin. Vois aatella, että Sitikan penkit kulahtaa aika nopsaan verraten Pemarin penkkeihin. Tietysti nahkapenkeillä tilanne tasottuu. Muutenki sisustus on pykälää halavempi, mutta niinhän se on autokin ja en voi kyllä mitenkään moittia Sitikkaa. Siitä jousituksesta ei tarttee mainita tässä yhteyvessä mittään...
Vois sanua, että C5 on rennon letkiä auto pitkän matkan tekkoon. Auton luonne suorastaan kannustaa rauhallisseen ajotappaan ja siinä ei merkki velevoita mihinkään niin kuin Pemarissa.
Ehottomasti ei laiteta huonoimpien autojen listalle. Mää oon Antti sulle pikkusen katteellinen.