No mä voin ajaa lähikaupan pihaan, siinä pikkutiellä ei pahemmin vilkkua tarvi. Niin kuin sanoin valot ei pala ja vilkku ei toimi muuten tuntuu voivan ja meidän talon vieressä on virallinen umpitie johon pääsen pihan kautta, sielä hinuri sais nätisti otettua kyytiin. Eikä tuo hinauslasku ny tähän konkurssiin paljon vaikuta mutta hyvä tietää tuokin, usein jätän auton tuohon umpitielle kun käyn vaan kotosalla esim. koiraa kusettamassa kun omat paikat niin tukkoosia. Sitten ei ole ongelmaa vakuutuksen kanssa, homma ei ole ihan vielä kesken. Sähkäri tulee kaverinsa kanssa vielä huomenna katsomaan ja sanon että olen siirtänyt auton tuohon umpitielle nokka eteenpäin, roikalla saan sähköä sinne ja jos sataa lunta voin peruutella vaimon katospaikkaan.. Nyt taas vikakoodit sanoi power fail ja on uusi akku ja tilattuna vaihtolaturi, kummipoika tulee sen vaihtamaan ennen kuin resetoin vikakoodit. Mä luulen että silloin pihaan kääntyessä räpsähti vilkuttaessa ja kone yskähti et silloin meni, nyt puhdistus sprei on kiillottanut muutaman sulakkeen jonka kannat oli hieman tummuneet. Samoin releiden kontaktipinnat kiiltelee kuin uudet, hyvää ainetta tuo PDF jota saa kuivana tai rasvakalvon jättävänä. Rannassa yhden ukkelin veneen mittaristo sekaisin ja huoltomies puhui kauheista summista, sanoi et ruuvaa irti niin tulen pruuttaamaan ja kaksi tuntia niin toimi. Sama mun avobusterissa, kiekkamittari jäi isoimmille kiekoille ja polttoainemittari kuten navigaattori ja kaiku hyytyi, hetki vaan ja toimi taas. Sitä kun pruuttaa vanhaan kuparirahaan niin johan kiiltelee. Perhana kun tekis itse mutta ei tällä selällä paljon kyykitä, viimeksi maksi annos kielen alle sulamaan et pääsin tarkistamaan sulakkeet. Ensiviikon tiistaihin on aikaa, heti 0.9 pitäis olla auto pihanssa ja viedään vaikka hinaamalla. Voihan sielä olla muutakin vikaa joten vaikka valot ja vilkut joku taikois vien korjaamolle, tonnin raja ja sitten paaliin niin vaimo saa uuden pikkuauton ja mä otan sen farmari Kian ku sillä on ajettu 60 000Km ja myydessä ei saa mitään