Kirjoittaja Aihe: Mazda tietäjät  (Luettu 27886 kertaa)

Elokuu 20, 2018, 19:47:08 ip
Vastaus #60

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Tossahan sitä hinta skaalaa olisi     https://www.nettiauto.com/mazda/6?id_car_type=4&yfrom=2006&yto=2006&show_search=1&mileageFrom=215000&mileageTo=285000

Koneesta kuin ei vaihteistostakaan kun ei ole tietoa niin jos hinta on yli 3 tonia niin et saa yhtään soittoa,luulisin.

Toi autokauppa on tänäpänä aika raakaa touhua,jos auton hinnassa on sitä tunnearvoa tai että tämä mun auto on parempi ja paremmin pidetty kuin noi muut ja siitä voi pyytää vähän kovempaa hintaa niin käteen jää.

Hinnat ja tarjonta kun on nykyjään niin helppoa tsegata että jos haluaa helpon kaupan niin auto siistiksi ja saman laisten kanssa siihen hinta haitarin alapäähän niin ainakin mulla on nopeuttanut ja lisännyt yhteyden ottoja,tosin olen myynyt autoja tosi harvoin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Elokuu 20, 2018, 20:51:16 ip
Vastaus #61

Risto Saastamoinen

• Vieras
Mitä kehtais pyytää Mazda6 Bisnes Classikista 2006 ja ajettu 250 000 km, Virheetön ja suht hyvät kummit aluvanteilla, muös talvikummit. Vetokoukku ja farkku, kaikki sähköherkut.
Mietin samaa keväällä. Auto on samanikäinen, pikkuisen enemmän ajettu Focus Ghia farmari eli on mausteita ja alustaa sun muuta. Mietin ihan tosissani mutta poika sanoi että parasta kun et myy, aja niin kauan kunnes tulee vikaa ja sitten paaliin.
No, nyt tuli sitten ohjaustehostimen pumppuvika ja nyt mietitään pitäsköhän vielä korjata (itse tietenkin), paaliin ei noin hyvää käyttökaaraa raski laittaa, myydessä et enää saa sitäkään tonnia minkä keväällä vielä olisi saanut.
Mutta Henryn housuissa en laittaisi hyvää Mazdaa kiertoon. Oikeasti luja auto vaikka taisi juuri tuohon aikaan olla porukoissa fordin kanssa.

Elokuu 21, 2018, 18:54:50 ip
Vastaus #62

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla on se isoin ketjukone ja ihan vanteiden+kummien hinnalla myy, koiraverkot on. Jarrut uusittu ja jokin saamarin ohjausboxi, valot automaattiset kuten lasinpyyhkimet, peruutustutka, vakionopeuden säädin. Kyllä 5000€ pitäisi saada, kahden auton tarve loppu joten yksi farkku riittää. No olkoon pihassa sitten.

Heinäkuu 10, 2019, 15:21:12 ip
Vastaus #63

Mika Törne

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hieno homma, että vika löytyi ja oletettavasti tulee kuntoon.
Kysympä tästä samalla oman kyssärin.

Emänmällä mazda 3 -04. Kuljettajan ovea avattaessa alkaa summeri huutamaan toisinaan. Valot ei päällä, avaimet ei virtalukossa. Kaikki nappulat ja asetukset samoissa paikoissa. Välillä huutaa, välillä ei.

On ollut jo kauan päällä tuo vika,  mutta nyt hän meinasi, että pitäisi vaihtaa autoa, niin hyvähän tuollainen vika olisi pois saada ennen myyntiä.
Tänään huomasin, että kun valoviiksestä pistää sumuvalon päälle, summeri sammuu 😲. Ja autoa ei vaihdettu, mukulat saatiin ujutettua mazdaan.